וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי חשופה שראינו: צילומי העירום של רוזי הנטינגטון וויטלי

3.3.2021 / 11:03

דוגמנית העל רוזי הנטינגטון וויטלי נבחרה להיות הפנים של גיליון אפריל של מגזין אל בריטניה. צילומי השער והפקת האופנה לא כוללים לוקיישן מפואר או בגדי מעצבים מרהיבים, אבל מצליחים להפנט בפשטות שלהם. ואולי זה קשור לריאיון החשוף שמצטרף אליהם

השערים של גיליונות אפריל הופצו בשבוע האחרון, כשבין הפרצופים המוכרים שבדרך כלל מעטרים שערים של מגזינים נחשבים זכינו לאורחת מפתיעה, ועם הפקה מפתיעה לא פחות: רוזי הנטינגטון וויטלי. חביבת המדור נבחרה להיות הפנים של גיליון אל הבריטי עם הפקה שכוללת הלבשה תחתונה ונגיעות עירום. בלי לוקיישן מפואר או בגדי מעצבים מרהיבים, ההפקה הזו מוכיחה שלפעמים לא צריך הרבה כדי להעמיד הפקת אופנה משובחת, רק גנים מוצלחים ומבט חודר למצלמה.

"תודה לצוות המדהים שתמכו בי לאורך הקריירה שלי", כתבה רוזי באינסטגרם שלה לצד תמונות מתוך הגיליון. "כנערה, כל שנה ביום ההולדת שלי ביקשתי מההורים מנוי שנתי למגזין אל. הייתי רצה הביתה מהאוטובוס ביום שבו ידעתי שהגיליון מגיע בדואר ונועלת את עצמי בחדר השינה כדי לעבור כל מאמר ותמונה. זו באמת הייתה ההיכרות הראשונה שלי עם תעשיית האופנה, ועדיין אחרי כל השנים - אני קוראת ומעריצה אמיתית של המגזין. לכן זה כבוד עצום ומשמעותי עבורי להיות על השער".

בתמונת השער נראית רוזי עומדת על רקע ורוד כשהיא לובשת טופ לבן דקיק ושקפקף נטול שרוולים של ארמני ותחתונים לבנים בגזרה גבוהה של המותג les girls les boys. בתמונה נוספת מתוך ההפקה היא בגרביונים ורודים חושפי ישבן ובלי חלק עליון ובתמונה שלישית היא בעירום מוחלט, כשהתמונה שפורסמה בשחור-לבן מצולמת מהגב. בתמונת שחור-לבן נוספת היא נראית בתחתונים ובלייזר, ובתמונה אחרת היא מצולמת מהגב, בלי תחתונים תוך שהיא חושפת ישבן. כמו שאמרנו - אין פה שום אלמנט מרהיב וגרנדיוזי ובכל זאת אי אפשר להוריד את העיניים מהתמונות האלה. גם האיפור-שיער לא משדר גלואו למדי, כשהשיער אסוף ברישול והפנים נותרו נקיות. בלי אקססוריז, בלי תכשיטים, רק רוזי - חשופה לעולם.

עוד בוואלה! אופנה

רוזי בהרים: הדוגמנית המטריפה בחופשה חלומית

לכתבה המלאה

ואולי הסיבה לכך היא הריאיון שמצטרף אל אותה הפקה, שבו רוזי, שלאחרונה עברה מלוס אנג'לס חזרה אל לונדון, מדברת בפתיחות על החיים שלה, דבר שהוא די נדיר עבורה. "אני לא באמת רוצה להיות יותר חשופה ממה שאני עכשיו", היא אומרת בריאיון. "יש אנשים שיגידו שאני אדם שקט ופרטי, אבל אני מרגישה שאני פשוט מודעת למה שאני מוכנה לחשוף ולשתף. מצאתי את המקום שבו אני מרגישה בנוח והמקום הזה מאפשר לי להיות בשליטה".

למרות שהיא מאוד חוששת ממה יגידו עליה ומנסה להיחשף כמה שפחות, כשהיא נשאלת על היחס שלה להתבגרות, היא בוחרת דווקא לדבר בגלוי על השינויים שעובר הגוף שלה עם השנים, ובמיוחד אחרי ההיריון והלידה של בנה ג'ק לפני כשלוש שנים. "כמי שבנתה את כל העסק שלה על נראות בצורה מסוימת, אולי יבוא יום שהתשובה שלי תהיה שונה. אבל אני עדיין רק בת 33, אז כן, כבר יש קווים דקים ודברים שלא יושבים במקום אחרי הלידה, אבל אני בסדר עם זה. אני מכירה את עצמי, וככל שאתבגר ארחיק ממני כל מחשבה או רעיון שאנ צריכה להיות או להיראות רק בדרך מסוימת אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully