ליטל קובי עמנואל הפקת אופנה H&M סימון רושה. דור ארזי,
ליטל קובי עמנואל הפקת אופנה H&M סימון רושה/דור ארזי

יום כיף עם אימא

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 11:06

הסטייליסטית המצליחה ליטל קובי ובתה בת החמש עמנואל יצאו ליום צילומים בו חגגו את הקולקציה החדשה של H&M בשיתוף המעצבת סימון רושה. אימא עשתה מיקס אנד מאץ' מדויק והמיני מי הפגינה כישרון טבעי מול המצלמה

אחרי לא מעט הכנות, ביום חמישי הקרוב תנחת בישראל קולקציית שיתוף הפעולה של HM עם מעצבת האופנה סימון רושה. מדובר בחלק ממסורת ארוכת שנים של המותג השבדי, שחובר מדי שנה למעצב אופנה מוכר אחר ומשיק יחד קולקציה מסקרנת. הפעם זו רושה המסקרנת, שמציגה קולקציית מחווה לאירלנד, הונג קונג, טקסטורות, צורות, היסטוריה ומשפחה. בפעם הראשונה עיצבה רושה בגדים לכל המשפחה, גברים וילדים, עולמות בהם היא פחות שוחה לעומת קולקציות הנשים המוכרות והתוצאה מטריפה באמת. הקולקציה של רושה נשענת בעיקר על אלמנטים רומנטיים כמו טול ותחרה, פלוס נגיעות פרחוניות, עם צבעוניות ורודה בהירה ואופטימית. לצד זה, היא משלבת גם פריטים קצת יותר מחוספסים שהופכים את הכול למאוד עכשווי. גולת הכותרת, מלבד ווליום ונוכחות - פנינים ופפיונים מתקתקים.

הסטייליסטית המצליחה ליטל קובי, אימא לשלושה שידועה בשילובים נועזים וחיבה עזה לפריטי אוברסייז, מצאה את הפרטנרית המושלמת לחגוג את הפריטים החדשים של רושה. עמנואל, בתה בת החמש, פאשניסטה בהתהוות למי שעוקב אחר האינסטה של קובי כבר די מגובשת אופנתית, אבל הפעם נתנה לאימא את המושכות בהרכבת הלוקים להפקת האופנה המתקתקה שלנו. "עמנואל ממש התלהבה וזרמה", מספרת קובי, "האווירה הייתה טובה והשתובבנו יחד. ואני מודה באמת - היא קצת אוהבת מצלמה. כל עוד זה בשליטה שלי - אין לי בעיה, אבל אני עוד לא משחררת אותה לחופשי".

ליטל קובי עמנואל הפקת אופנה H&M סימון רושה. דור ארזי,
ליטל: טרנץ' גברים - 899 שקלים, נעלי בלרינה - 799 שקלים/דור ארזי

מה דעתך על הורים שמסתירים את הילדים שלהם ולא חושפים אותם?
"אני מבינה את המקום של הפחד, אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו. כל אימא יודעת מה הבחירה הנכונה לה ולילדים שלה".

אז לא נראה אותה בקרוב בקמפיינים, פרסומות?
"כרגע מעדיפה שהכול יהיה בשליטה שלי בכל מה שקשור אליה, אבל אני אף פעם לא אומרת 'לא'".

ארבעה לוקים מקולקציית השת"פ החדשה, חולקו לארבעה סגנונות: האחד מעט גותי וכולל שמלת תחרה לאימא (799 שקלים) ושמלה שחורה (279 שקלים) לבת כשמתחתיה מכופתרת לבנה, הלוק השני מעיל טרנץ' לליטל וסט של מכנסיים, חולצה מכופתרת, כובע ונעליים אדומות לעמנואל ושני הלוקים הנוספים נעים בסקאלת הצבעים של לבן, ורוד פודרה ובז'.

ליטל קובי עמנואל הפקת אופנה H&M סימון רושה. דור ארזי,
ליטל: שמלת טול - 799 שקלים, קשת לראש - 229 שקלים, כפכפים - 799 שקלים; עמנואל: מכופתרת - 159 שקלים, שמלה - 279 שקלים/דור ארזי

עמנואל הביעה דעתה על הבגדים?
"זה משהו שהסברתי לה מראש. לפני שיצאנו לדרך עם הרעיון שאלתי אותה אם בא לה לעשות את זה איתי ושאם כן אז יש בגדים מסוימים שצריך ללבוש. היא התלהבה מהרעיון של יום כיף שנעשה ביחד ושהיא לא תלך לגן. הסט שהיא הכי אהבה זה מכנסיים עם חולצה לבנה וכובע טמבל, זה הקטע שלה עכשיו, כי היא פחות אוהבת שמלות".

מי בוחר את הבגדים ביומיום - את או היא?
"היא בוחרת בדרך כלל לבד, לפעמים מבקשת ממני שאעזור לה. האמת? יש לה אחלה סטייל משל עצמה והיא בוחרת בגדים מהמם. היא יכולה פתאום לדפוק ז'קט פאייטים, יש לה סטייל אישי ממש מגניב. היא גם יודעת להחזיק בגד יחסית לזה שהיא קטנטונת. יש בה משהו נורא לא מתאמץ, ב'אני' שלה, הכול יושב עליה מגניב".

ליטל קובי עמנואל הפקת אופנה H&M סימון רושה. דור ארזי,
"עמנואל בוחרת בגדים בדרך כלל לבד. יש לה אחלה סטייל"/דור ארזי

יוצא לכן להתלבש אותו דבר, לאמץ את טרנד המיני-מי?
"פחות. אבל אנחנו כן מאוד באותו סגנון. היא גם, כמוני, אין לה בעיה עם 'לוס', היא אוהבת שבגד חופשי על הגוף, היא צוחקת שאני אוהבת את החולצות רחבות מחוץ למכנסיים והיא אוהבת להכניס את החולצה למכנסיים. היא אוברסייז כזה וזה מאוד נוח לה. בצילומים עצמם, עשיתי התאמות בינינו עם הקולקציה, בחרתי בגדים שיתכתבו בצבע ובסגנון - אבל לא יהיו זהים, בדיוק אותו הדבר".

קובי מסכמת ואומרת כי "הקולקציה ססגונית מאוד ורומנטית, לא ממש 'רדי טו וור', אבל מעניינת ומסקרנת. "אני ממש אהבתי את משחקי הטול והשקיפויות ואת חוסר המגדר בה, גם בגברים וגם בילדים, שמורגש ממש. האקססוריז והנעליים לגמרי עשו לי את זה".

קולקציית שיתוף הפעולה SIMONE ROCHA x HM תושק ב-11 במרץ בשעה 08.00 בקניון TLV.
טווח המחירים: 39.90-999 שקלים.

ליטל קובי עמנואל הפקת אופנה H&M סימון רושה. דור ארזי,
ליטל: סריג - 379 שקלים, חצאית - 899 שקלים, חולצה - 329 שקלים/דור ארזי
ליטל קובי עמנואל הפקת אופנה H&M סימון רושה. דור ארזי,
עמנואל: שמלה - 229 שקלים , סריג - 179 שקלים/דור ארזי
ליטל קובי עמנואל הפקת אופנה H&M סימון רושה. דור ארזי,
ליטל: שמלת משבצות - 479 שקלים, שמלת טול - 799 שקלים, עגילים - 199 שקלים/דור ארזי

עוד בוואלה!

הסוף לבגדי נשים וגברים? הצעד שעשוי להוביל למהפכת יוניסקס אמיתית

לכתבה המלאה
ליטל קובי עמנואל הפקת אופנה H&M סימון רושה. דור ארזי,
עמנואל: ז'קט - 329 שקלים, שמלה - 229 שקלים/דור ארזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully