וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר נגיש, ואפילו לא סולד-אאוט: מייגן מרקל מרגיעה את הרוחות בשמלה נהדרת

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 16:43

אחרי הריאיון המסעיר, מייגן מרקל והנסיך הארי מנסים להרגיע את הרוחות וחושפים תמונה משפחתית קסומה מצילומי ההיריון שערכו. בתמונה לובשת הדוכסית לשעבר שמלת מקסי אוף-שולדרס עם שרוולים תפוחים, ויש לנו בשורות טובות לגביה

בווידאו: הריאיון של מייגן מרקל והארי עם אופרה ווינפרי ברשת CBS/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

העולם כולו עבר טלטלה בימים האחרונים, דרך הציפייה לריאיון המסעיר של הנסיך הארי ומייגן מרקל עם אופרה ווינפרי, ועד שידורו, והתגובות שבאו אחר כך. נראה כאילו כבר כמה שבועות שארמון המלוכה בבריטניה, כמו גם תושבי בריטניה עצמם, שרויים במתח - והנה החלק הקשה מאחוריהם. אי הוודאות נגמרה, הפצצות של מרקל הוטלו - ועכשיו נותר רק להגיב ולהתמודד. אלא שבני הזוג, שיודעים שהם הרעידו את מוסד המלוכה עם הגילויים החדשים שלהם, מבקשים להרגיע את הרוחות ועושים זאת עם קצת נחת ובשורות טובות. אחרי שנחשף בריאיון כי השניים מצפים לבת, שלדבריהם תהיה הילדה האחרונה שלהם ואין בכוונתם להביא ילדים נוספים לעולם, הם מפרסמים פורטרט משפחתי קסום.

התמונה שנחשפה צולמה באותו היום עם התמונה הקודמת שפרסמו השניים, כאשר הודיעו כי הם מצפים לבייבי. בתמונה הראשונה לבשה מרקל שמלה לבנה שנתפרה במיוחד עבורה על ידי ווס גורדון, המעצב האומנותי של בית האופנה קרולינה הררה, בזמן שהייתה בהריון עם בנה הראשון, ארצ'י. לטובת התמונה השנייה מאותו הסט היא בחרה שמלה ממותג נגיש יותר, יחסית. שמלת מקסי בגזרת אוף שולדרס עם שרוולים תפוחים של המותג La Ligne, שתג המחיר שלה הוא 395 דולרים. בתמונה, גם היא בשחור-לבן, נראים בני הזוג באותו לוקיישן קסום, עומדים יחפים ומחובקים, כשמייגן מחזיקה על ידיה את ארצ'י.

עוד בוואלה! אופנה

שמלה עם סיפור: מייגן מרקל מכריזה על היריון שני

לכתבה המלאה

למרבה ההפתעה, השמלה שלבשה מייגן, שהדגם שלה נקרא "Pyper Dress" זמינה לרכישה באתר, אחרי שכבר הייתה סולד אאוט - וחזרה למלאי. כרגע היא זמינה בכל המידות - מאקסטרה סמול ועד אקסטרה לארג', אבל כמו שאנחנו מכירות את "אפקט מייגן", לא בטוח שהמצב יישאר כך לאורך זמן. כמו כן, חשוב לציין כי השמלה היא בצבע ירוק עם הדפס עלים בלבן. מי שנלהבת מהסגנון, תוכל לשוטט באתר ולראות את קולקציית העלים המלאה שכוללת גם שמלות עם אותו הפרינט אבל בגזרות וצבעים שונים, כמו למשל שמלה בגזרת גופייה בצבע אדום.

הצלם מיסן הרימן, שעומד מאחורי שתי התמונות, שיתף את התמונה של המשפחה וכתב: "איזה בשורות נהדרות כדי לחגוג את יום האישה. מזל טוב חברים שלי וברוכים הבאים למועדון". בכך, הוא כמובן התייחס לעובדה שהשניים מצפים לבת. אחרי שגילינו שיום הצילום הזה כלל שני לוקים, אפשר אולי להמר שיש גם לוק נוסף שהארי ומייגן שומרים ויחשפו אותו בזמן שמתאים להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully