וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטוקסידו ועקבים: בר רפאלי הנחתה את ערב הגאלה של שבוע האופנה

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 12:25

גאלת הפתיחה של "שבוע האופנה קורנית תל אביב" צולמה אמש לקראת השידור שלה בפסח. בר רפאלי הנחתה אל האירוע לצד מוטי רייפ, כששניהם לבושים בחליפות של שי שלום. האם נכון היה לבחור טוקסידו בערב של שמלות?

ריטה שרה בשבוע האופנה קורנית תל אביב לצד שירה איסקוב/יח"צ

גאלת הפתיחה של "שבוע אופנה קורנית תל-אביב" צולם והוקלט אמש (רביעי) במוזיאון תל אביב, ואפילו שאת התצוגה המלאה תוכלו לראות רק בפסח ב"רשת 13", טיזרים לא מפסיקים להגיע. כך זכינו להצצה אל רגע השיא של גאלת הפתיחה - שירה איסקוב לבושה בשמלת סטרפלס לבנה של ויוי בלאיש, רגע לפני שצעדה על הבמה וריגשה את כל הנוכחים. על הבמה היו עוד לא מעט נשים חזקות ומשמעותיות, כשהערב כולו היה בהנחייתה של בר רפאלי ומוטי רייפ.

מנחי הערב, רפאלי ורייפ, לבשו חליפות טוקסידו תואמות שעוצבו עבורם במיוחד על ידי מעצב האופנה שי שלום. מדובר בחליפות שחורות מחויטות וקלאסיות, כאשר רייפ ויתר על עניבה והעדיף את החולצה המכופתרת שלו מעט פתוחה ואילו רפאלי החליטה למקסם את המחויט בתוספת עניבת פפיון פתוחה ונעלי סטילטו שחורות.

שבוע האופנה קורנית תל אביב בר רפאלי מוטי רייפ. נוי ערקובי,
מנחי הערב, בר רפאלי ומוטי רייפ בחליפות תואמות של שי שלום/נוי ערקובי

הבחירה להלביש את רפאלי, דוגמנית מצליחה ומנחה מנוסה שכבר נראתה על הבמות הגדולות ביותר באינספור שמלות ערב נוצצות, בטוקסידו גברי ומחויט יכולה לנבוע מכמה סיבות. הראשונה היא הניסיון לשדר כוח בערב שמוקדש כולו להעצמה נשית, שכן ידוע שפאוור סוטס, שהיו מזוהות בעבר בעיקר עם המלתחה הגברית, הן דרך עבור נשים לשדר עוצמה. בערב ההצדעה לשירה איסקוב, שמסמלת יותר מכל את המאבק החשוב במלחמה נגד נשים, כל השמלות אותן לבשו המשתתפות יוצעו למכירה בבוטיק של עמותת רוח נשית, כאשר כל ההכנסות יהיו לטובת העמותה הפועלת למען עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות.

הסיבה השנייה האפשרית לבחירה להלביש את רפאלי בטוקסידו היא הרצון לבדל את מנחת הערב מיתר הנשים החזקות שהגיעו לבמה לבושות בשמלות. כאן נשאלת השאלה - האם זה היה באמת נחוץ? מחד, הריאיון לתת למנחת הערב 'ספוט' מעט אחר הוא נכון, מה גם שהחליפה נראית עליה כל כך טוב שקשה להתלונן. שבוע האופנה מנסה גם לעסוק בטשטוש מגדרי, סוגייה בוערת כבר זמן מה בעולם האופנה ואולי לא צריך להתייחס בכלל באופן הזה לחליפה שלבשה כשרייפ לצידה. מאידך, בערב של שמלות, עם דגש על סטרפלס כאות מחאה - הלוק היה מעט צורם ואולי היה נכון יותר לתת לה לזרום עם הדרס קוד ולבחור עבורה שמלה שמתכתבת עם האווירה.

עוד בוואלה! אופנה

צעדת הניצחון: שירה איסקוב לובשת שמלת סטרפלס בשבוע האופנה תל אביב

לכתבה המלאה
שבוע האופנה קורנית תל אביב בר רפאלי. נוי ערקובי,
בחירה נכונה או שמשהו שם התפספס? בר רפאלי בחליפה/נוי ערקובי

הערב העצמו היה אסופה של דברים. לצד הנוכחות המרגשת של איסקוב, הערב הוא גם יריית הפתיחה לשבוע של תצוגות, גם ערב תרומה וגם ערב של הופעה בחסותה של ריטה, ששרה את השיר "חזקה מהרוח" אותו הקדישה אותו לשירה איסקוב, עם שינוי קל במילים. אל אלו תוסיפו גם חלוקת פרסים, כמו פרס מפעל חיים לדורין פרנקפורט ופרס שינוי אידיאל היופי לנועה קירל.

על הבמה המרגשת היו המון נשים חזקות ועוצמתיות. בראש ובראשונה ריטה שלבשה שמלת אוף שולדרס ורודה עם שסע עמוק של דרור קונטנטו. עוד מישהי שבלטה לחיוב היא גאולה אבן עם שמלת סטרפלס נהדרת בצבע אבן של מאיה נגרי, ליהיא לפיד בשמלת סטרפלס בשייפ לב בשחור עם חלק תחתון שקפקף בלבן עם עיטורים של אליאן סטולרו והאחת והיחידה גילה אלמגור בשמלה של אריאל טולדנו.

גם יעל אבקסיס צעדה על המסלול בשמלה של טובלה, טיטי איינהו בשמלה של מישה גת, אורנה דץ בשמלה של ירדן מיינפלד, קרן מור בשמלה של שחר אבנט, בל אגם בשמלה של אוריה עזרן, הילה רהב בשמלה של אסיה ומאיה ורטהיימר בשמלה של שני צימרמן.

מאחורי הקלעים בשבוע האופנה 2021. דנה קופל,
ערב מרגש שהוא יריית הפתיחה לשבוע של תצוגות/דנה קופל
שבוע האופנה קורנית תל אביב ריטה שירה איסקוב. רפי דלויה,
ריטה בשמלה של דרור קונטנטו עם שירה איסקוב שלובשת ויוי בלאיש/רפי דלויה
שבוע האופנה קורנית תל אביב גאולה אבן סער. דנה קופל,
נראית מדהים. גאולה אבן סער לובשת מאיה נגרי/דנה קופל
שבוע האופנה קורנית תל אביב ליהיא לפיד. רפי דלויה,
ליהיא לפיד בשמלה של אליאן סטולרו/רפי דלויה
שבוע האופנה קורנית תל אביב יפעת שאשא ביטון. רפי דלויה,
יפעת שאשא ביטון לובשת שחר אבנט/רפי דלויה
שבוע האופנה קורנית תל אביב. רפי דלויה,
נוכחות מרשימה של נשים חזקות/רפי דלויה
בר רפאלי בשבוע האופנה 2021. נוי ערקובי,
ויתרה על שמלת ערב נוצצת. בר רפאלי/נוי ערקובי
נועה קירל בשבוע האופנה 2021. נוי ערקובי,
פרס על שינוי אידיאל היופי. נועה קירל לובשת ASIA/נוי ערקובי
מאחורי הקלעים בשבוע האופנה 2021. רפי דלויה
חייבות סלפי אחרי חודשים בלי שמלות ערב וגלאם מדויק/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully