וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדת הניצחון: שירה איסקוב לובשת שמלת סטרפלס בשבוע האופנה תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 23:19

שירה איסקוב היא ההפתעה הגדולה של "שבוע האופנה קורנית תל אביב" ובערב הגאלה לכבודה היא צעדה בשמלת סטרפלס לבנה כאות מחאה על השמלה שבעלה לא נתן לה ללבוש. הצצה אל מאחורי הקלעים

שירה איסקוב, שבוע אופנה תל אביב. רפי דלויה,
לראשונה על המסלול - שירה איסקוב בשמלת סטרפלס לבנה בעיצובו של ויוי בלאיש/רפי דלויה

"שבוע אופנה קורנית תל-אביב" שמתוזמן לשידור בחול המועד פסח ב"רשת 13" מצטלם בימים אלו במוזיאון ארץ ישראל ללא קהל ותחת המגבלות עם צילומי מסלול של 20 המעצבים שלוקחים חלק באירוע. אחת ההפתעות הגדולות שהגיעו מכיוון הפקת שבוע האופנה בניצוחו של מוטי רייפ היה החיבור לשירה איסקוב שהצליחה להרעיד מדינה שלמה בסיפורה הקשה על התעללות מתמשכת מצד בעלה לשעבר.

לעוד חדשות אופנתיות:
לאות הזדהות? ג'יל ביידן לובשת את שמלת הלימונים של מייגן מרקל
איזו בובה: אלה הנעליים שאתן צריכות לעונת המעבר

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם לעוד עידכונים

שירה איסקוב, שבוע אופנה תל אביב. רפי דלויה,
ערב הגאלה של שבוע האופנה - גאולה אבן, יפעת שאשא ביטון, שירה איסקוב, גילה אלמגור וליהיא לפיד/רפי דלויה

צילומי ערב הגאלה נערכו אמש (רביעי) כמתוכנן ואיסקוב צעדה בשמלת סטרפלס שעיצב לה ויוי בלאיש, כאות מחאה לאותה שמלה שבעלה לא הרשה לה ללבוש. אל איסקוב הצטרפו נשות המתמודדים לראשות הממשלה בהן גאולה אבן בשמלה של מאיה נגרי, ליהיא לפיד בשמלת סטרפלס של אליאן סטולרו וגילה אלמגור כלת פרס ישראל בשמלה של אריאל טולדנו.

"זרקתי את שמלת הסטרפלס לפח כדי שנוכל לשבת לארוחת שישי בשקט", סיפרה איסקוב מאחורי הקלעים, "כשמוטי רייפ אמר רוח נשית - ידעתי שאני בפנים". לפני מספר שבועות סיפר לנו לראשונה המעצב ויוי בלאיש כי הוא מתרגש מאוד מהמעמד לעצב לשירה את שמלת הסטרפלס המדוברת ונראה כי הבחירה בלבן צחור לא הייתה יכולה להיות מדויקת יותר. "כשראיתי את הכתבה עליה, לבי ממש יצא אליה. זה מסוג המקרים שרק עושים לי חשק להלביש בן אדם", סיפר בלאיש.

לצד איסקוב, לפיד ואלמגור צעדו גם יפעת שאשא ביטון בשמלה של חנה בן סימון, ריטה בשמלה של דרור קונטנטו, יעל אבקסיס בשמלה של טובל'ה, הילה רהב בשמלה של אסיה, רונית יודקביץ' בשמלה של אניה פליט ונגה ניר נאמן בשמלה של עינב נסירי. כולן בשמלות סטרפלס שיוצעו למכירה בבוטיק של עמותת רוח נשית הפועלת למען עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות.

מוטי רייפ סיכם את ערב הגאלה ומסר: "לפני כחודשיים כולנו צפינו בראיון המצמרר של שירה איסקוב. שירה נכנסה ללב של כל אדם שפוי במדינה. בראיון המרגש והחושפני סיפרה שירה שהייתה לה שמלת סטרפלס שאהבה מאוד ובעלה זרק אותה לפח. 15 נשים יעלו על המסלול ויראו לעולם שאתן הנשים יכולות ללבוש מה שאתן רוצות, מתי שאתן רוצות, לאן שאתן רוצות, בלי שאף אחד יגיד לכן כלום".

עוד בוואלה!

כל הפרטים: "שבוע האופנה תל-אביב 2021" יוצא לדרך

לכתבה המלאה
שירה איסקוב, שבוע אופנה תל אביב. רפי דלויה,
"זרקתי את שמלת הסטרפלס לפח כדי שנוכל לשבת לארוחת שישי בשקט"/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully