וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גיאת: "הזרקתי בוטוקס, לא בשבילי התחושה הקפואה הזו"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 11:03

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

התיאטרון הערבי-עברי ביפו מעלה ב-20 באוקטובר 2020 הצגת מחאה של "אום כולת'ום" בכיכובה של גלית גיאת, ברחבת התיאטרון תחת כיפת השמיים, בפני כמה עשרות אנשים. זאת כמחאה על שיתוק עולם התרבות בימי קורונה/יח"צ

השחקנית גלית גיאת היא חלק בלתי נפרד מעולם התרבות הישראלי. גיאת בת ה-49 כבשה את הבמות והמסכים בישראל עם שלל תפקידים זכורים כמו אתי בסדרה "שמש", תמר מ"כסף קטלני", ויקטוריה ב"בוסתן ספרדי" ועוד. לאחרונה אף הפתיעה על הבמה הטלוויזינית של "הזמר במסכה" בתור דמותה של היעל. רגע לפני שהיא חוגגת יום הולדת 50 החלטנו לשאול אותה על סודות הטיפוח שלה והרגלי השופינג.

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"לק של חברת chic. הוא עולה בין 11 ל-14 שקלים והוא עמיד יחסית ללקים זולים אחרים. אני לא מוצאת לק אחר ששווה את המחיר והאיכות כמוהו. אני מחליפה לסירוגין בין שני צבעים שאהובים עליי - אדום וניוד".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"מייק-אפ סטיק של מאק, מסקרה של רבלון וליפסטיק גוון טוויג של מאק".

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"מכנסיים שחורים בגזרה גבוהה מאוד וחולצה גברית לבנה. זה לוק שאני מרגישה בו טוב ומתאים לכל אירוע".

גלית גיאת הפקת אופנה. שילת מזרחי,
סטיילינג: מירי צ'יגירינסקי, בגדים: נעמי בוטיק, תכשיטים: קרן וולף, איפור: לי ברכר במוצרי לנקום, שיער: אביאל שמעיה במוצרי שוורצקוף/שילת מזרחי

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"אני לא נוהגת לקנות פריטים יקרים בדרך כלל. לא חשוב לי אם הפריט יקר או לא, אלא אם הוא יושב עליי טוב ואני מרגישה בו נוח. נדמה לי שהפריט הכי יקר בארון שלי הוא חצאית קלאסית שחורה של דולצ'ה וגבאנה שעלתה לי לפני כמה שנים טובות 1,200 שקלים".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"יש לי בארון הרבה פריטים זולים ושווים כי אני אוהבת לקנות בחנויות וינטג' ויד שנייה. אני מאמינה גדולה בשימוש חוזר. יש לי בארון חולצה גברית עם נקודות (יש לי פטיש לנקודות) שעלתה לי 20 שקלים, ולדעתי היא הפריט הכי זול שקניתי".

עוד בוואלה! אופנה

האחות הגדולה והמגניבה של הוורוד: צבע הלק הכי טרנדי לאביב הקרוב

לכתבה המלאה
גלית גיאת הפקת אופנה. שילת מזרחי,
"אני מאמינה גדולה בשימוש חוזר ויד שנייה". גלית גיאת/שילת מזרחי

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"חנויות וינטג' הכי עושות לי את זה. בחו"ל זה בדיוק מה שאני מחפשת. בברצלונה יש חנות וינטג' שמנהל אותה קובני מהמם בשם אלפונסו. ביקרתי שם עשרות פעמים. בארץ אני נוסעת במיוחד לחיפה, בדרך כלל עם חברה טובה, לחנות האהובה עלינו 'אניצה' שבכרמל. מנהלת אותה שושי המקסימה וכל ביקור שם הוא תענוג צרוף של אהבה עם פריטים סופר מדליקים".

בעניין של רכישות אונליין או שעדיין חייבת לגשת לחנות ולמדוד?
"אני לא בעניין של קניות ברשת, בטח לא של בגדים. פעם בכמה זמן יוצא לי להזמין פריטי בייסיק, אבל אני באופן עקרוני חסידה של חוש המישוש. למרות שבדרך כלל אני לא מודדת, אני מעדיפה לראות מה אני קונה".

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"מיני קצרצר. אלא אם כן זה לטובת תפקיד מסוים או הפקה מיוחדת".

גלית גיאת הפקת אופנה. שילת מזרחי,
"לעולם לא אלבש מיני קצרצר, אלא לטובת תפקיד או הפקה"/שילת מזרחי

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים?
"אני מאוד אוהבת טיפולי פנים, ואחת לחודש וחצי אני עושה טיפול של שעה וחצי אצל אסף שמואלי שהוא קוסמטיקאי נפלא עם ידיים נפלאות. הטיפול כולל ניקיון, החדרת לחות ומיצוק העור".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד?
"אחרי ניסיון עם בוטוקס הבנתי שלא בשבילי כל התחושה הקפואה הזו. אני בעד חומצה היאלורונית במינון מקרוסקופי. בזמן האחרון אני מתחילה לחשוב שהפתרון האולטימטיבי הוא מיני ליפט (ניתוח מתיחה בשליש התחתון של הפנים) לאמיצות שבינינו. אני אישית עדיין לא שם. אני מפחדת רק מהמחשבה".

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"אני אוהבת את הגוף שלי וככל שאני מתבגרת אני אוהבת אותו יותר. זו הבנה יפה שמגיעה עם הגיל. בצעירותי חשבתי שיהיה נחמד תוספת של כמה סנטימטרים ברגליים, שיהיה ברור שאני 1.70 מטר. היום אני לא מבינה למה הצקתי לעצמי בעניין הזה. זו גם אחת הסיבות שלא אלך עכשיו עם חצאית מיני קצרצרה. מזכירה לי מחשבות מהעבר".

גלית גיאת הפקת אופנה. שילת מזרחי,
"אחרי ניסיון עם בוטוקס הבנתי שלא בשבילי כל התחושה הקפואה הזו"/שילת מזרחי

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"עשיתי גבות בשיטת השערה אצל מיילי. זו שיטה נפלאה והפנים תמיד נראות טוב, גם ללא איפור".

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"אני מאוד אוהבת ספורט, אבל לא תמיד יש לי חשק. אני משתדלת ועושה יוגה פעם-פעמיים בשבוע. בתקופה האחרונה גם מרימה משקולות קלות בבית. אירובי זה לא בשבילי".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"אני אוהבת להיות מוקפת בגלאם טים, זה נעים והתוצאות יפות. אבל האמת שבסוף אני תמיד עושה הכל לבד - ציפורניים, שיער ואיפור".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"הטיפ הכי שימושי שקיבלתי לאחרונה זה 'four must' של המאפרת ורד ספיבק. איך עם ארבעה מוצרים בסיסיים את יוצאת מהבית סופר גלאם ובחמש דקות. אני ממליצה להיכנס לאינסטוש של ורד, יש לה טיפים נפלאים".

חשבון אינסטגרם אהוב?
"באינסטגרם אני אוהבת לשוטט בין החברים שלי לבין אומנים שאני עפה עליהם בחו"ל. עכשיו אני בעניין של רקדני פלמנקו".

איך העברת את תקופת הקורונה?
"תקופת הקורונה והסגרים יצרו אצלי רצון עז לניקיונות וריענון הארון מפריטים מיותרים. העברתי הלאה המון בגדים וניסיתי להיות מדויקת ולהישאר רק עם בגדים שאני באמת לובשת. זה לא כל כך הלך, חייבת לציין. יש לי עוד דרך לעשות ועוד פריטים למסור, כאלה שעדיין לא הצלחתי להיפרד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully