וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחות הגדולה והמגניבה של הוורוד: צבע הלק הכי טרנדי לאביב הקרוב

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 8:58

צבעים של לק, ממש כמו אופנה, מושפעים מטרנדים שמבוססים על אירועים חיצוניים. אחרי חורף ארוך וקשה מגיע האביב האופטימי, ואם בא לכן לגוון מהוורוד השחוק - זה הצבע עבורכן. ברשת כבר החלו לחפש אותו בטירוף

כשזה מגיע למניקור, ממש כמו באופנה, יש טרנדים שמושפעים ממה שקורה מסביב. אחרי חורף קשה שבו היינו בעיקר בבית, מגיע האביב האופטימי, והחיסונים לקורונה, שמבשרים על סופה הקרב האפשרי של המגפה. כך קרה שצבעים שמתקשרים לנו לחיוביות תופסים תאוצה - הן בבגדים והן בלקים. כולנו צמאות להקיף את עצמנו בצבעים שיגרמו לנו להרגיש טוב יותר. בניגוד לבגדים, אותם אנחנו רגילות להחליף כל יום, את צבע הלק אנחנו מחליפות לעתים פחות תכופות, מה שהופך את הבחירה לצבע המדויק לחשובה מאוד. אז הכינו את עצמכן לחשיפת צבע הציפורניים של אביב-קיץ 2021 - כי הוא בטוח יעלה לכן חיוך על הפנים.

עוד חדשות אופנתיות:
צעדת הניצחון: שירה איסקוב לובשת שמלת סטרפלס בשבוע האופנה תל אביב
לאות הזדהות? ג'יל ביידן לובשת את שמלת הלימונים של מייגן מרקל
הרגעים הגדולים משבוע האופנה בפריז

נתונים שעולים מהרשת מראים כי חלה עלייה חדה בחיפושים אחרי השראות ללק בגווני סגול לילך. וזה בהחלט לא מפתיע, כיוון שגווני הלבנדר והלילך מציפים גם את פיד האינסטגרם שלנו. מניקור סגול בהיר מזכיר פריחה, לבלוב וצמיחה והוא גרסה מעודכנת יותר של האופטימיות שמשדר הצבע הוורוד. מעבר לכך, הוא גם בחירה טובה לאביב שבו עדיין יש לעתים ימים סגריריים, שכן הסגול הבהיר יכול להתאים את עצמו גם ללוקים יותר כהים, ולא רק לאאוטפיטים קיציים של שמלות קצרצרות וכובעי קש.

"לבנדר הוא העירום החדש. זה כאילו לוורוד יש אחות גדולה ומגניבה שקוראים לה סגול פסטל. הגוון הזה מתאים למי שלא אוהבת את הבנאליות של הוורוד האופטימי ומחפשת את אותו רעיון, אבל קצת אחר", אומרת ג'ולי קנדלק, מניקוריסטית מניו יורק. "ראינו המון גווני ורוד בשנים האחרונות, אז עכשיו מגיע צבע שרוצה לחדש ולעורר עניין". כמובן שלא חייבים לצבוע את כל הציפורניים בסגול ואפשר לשחק עם ציורים וקישוטים ולבחור בשלל שדרוגים. למשל - פרנץ' סגול לילך, גוונים מבריקים, תוספת נצנצים, משחק של "אובמרה" - מעבר בין גוונים ועוד ועוד. הנה כמה השראות.

עוד בוואלה! אופנה

קפיצה לצרפת: הקארה בוב כאן להישאר וזה השדרוג שלו לקיץ 2021

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully