וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' פאלטרו חושפת: "ההזרקה עוזרת לי להיראות פחות עצבנית"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 9:50

גורו הלייף סטייל חברה למותג חדש שמבצע טיפולי הזרקות נגד קמטים, מעין תחליף לבוטוקס, והתראיינה על ההסתרה סביב הנושא. מה כן צריך לעשות? למתוח ולא להתבייש. קחו טיפ מגווינת' פאלטרו

גווינת' פאלטרו עם אימה ובתה מנסות מוצרים של GOOP/אינסטגרם

גווינת' פאלטרו כבר עשתה דברים קיצוניים בקריירה שלה. הצעד הזכור ביותר הוא השקת נר בריח הוואגינה שלה. מאז שהיא הפכה לגורו בריאות ולייף סייל בחסות המותג שלה, Goop, קשה למצוא דברים שהם מחוץ לתחום עבורה. לכן, כשנתבקשה לדבר בכנות על הזרקות וטיפולי פנים שעברה, היא לא היססה לרגע וחשפה את הכול. יתרה מכך, היא קוראת לנשים להפסיק להסתיר, ולהתחיל להודות בטיפולים שהן עוברות.

"כשנשים מודות שהן מזריקות נגד קמטים, הן כאילו מודות שהן פגיעות. לפעמים זה נתפס כחולשה", אמרה היזמית בת ה-48 עם העור הזוהר בריאיון להארפר'ס בזאר. "יש הרבה סטיגמות בנושא". פאלטרו לא סתם חשפה את הקלפים. ייתכן מאוד שהדבר מתקשר ל"אני המאמין" שלה, אך מעורב בכך גם היבט מסחרי. הכוכבת התראיינה על רקע שותפות חדשה שלה עם המותג Xeomin שמקדם הזרקה של קסיאומין נגד קמטים, חומר שמהווה תחליף לבוטוקס.

פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז גווינת' פאלטרו. GettyImages
"כשנשים מודות שהן מזריקות נגד קמטים, הן כאילו מודות שהן פגיעות". גווינת' פאלטרו/GettyImages

לדבריה, בגיל 40 היא חוותה משבר וניסתה כל מיני מותגים וחומרים, עד שהגיעה אל המותג הזה. חלק מהתוצאות של הניסויים, כפי שהיא מספרת, היו קטסטרופליות. "זה היה אסון. המצח שלי קפא לחלוטין, לא נראיתי כמוני". אחרי הפסקה ארוכה שעשתה ממזרקים, היא מצאה את המותג שאותו היא מפרסמת בימים אלו. בריאיון היא סיפרה כי הזרקה של "טיפה קטנטנה" של קסיאומין עוזרת לה "להיראות פחות עצבנית", כיוון שהיא מחליקה את הקמטים באזור המצח, והופכת את הפנים שלה לזועפות פחות.

עוד בוואלה! אופנה

פגז מן העבר: המלכה לטיסיה חוזרת לתלם בלוק מדויק

לכתבה המלאה
גווינת' פאלטרו. GettyImages
"ההזרקה עוזרת לי להיראות פחות עצבנית"/GettyImages

בהמשך הריאיון, התייחסה פאלטרו כאמור למימד הבושה בעניין ההזרקות, וביקשה מנשים להפסיק להסתיר את העובדה שהן מנסות לייצר לעצמן מראה צעיר יותר. "יש הרבה בושה סביב ניתוחים פלסטיים ושימוש בחומרי הזרקה או מילוי. אני בעניין הזה כמו ספר פתוח. זה נחמד כשנשים משתפות. אם נשים רוצות לשמור לעצמן את סוד היופי - זה בסדר, אבל אני שיתפתי מה שטוב בשבילי, כי ככה למדתי בעצמי".

בעבר התייחסה פאלטרו לנושא ההתבגרות ואמרה כי "זקנה זה קשה. זה תהליך שקורה וברגע שאת רואה את הפנים שלך מתחילות להשתנות, את לא בהכרח מרגישה יפה מבחוץ. האירוניה היא שזה קורה בדיוק בזמן שבו את הכי אוהבת את עצמך ושלמה עם עצמך, ומרגישה הכי יפה שיש מבפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully