וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגז מן העבר: המלכה לטיסיה חוזרת לתלם בלוק מדויק

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 11:31

אחרי תקופה ארוכה ומשמימה, המלכה לטיסיה סוף סוף חשה התרוממות רוח ושלפה מהבוידעם סט מעניין שנלבש בעבר. חצאית עיפרון עם חולצה מכופתרת בעלת צווארון תואם. הכל נהדר ובול במקום, ממש כמו בימים שלפני הקורונה

מי מה המלכה לטיסיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בשבועות האחרונים כולנו עוסקים באובססיביות בבית המלוכה הבריטי, שלא מפסיק לייצר כותרות, אבל אנחנו כאן כדי להזכיר שיש בית מלוכה מעניין לא פחות, שאולי לא ניזון מתככים משפחתיים, אבל יודע לייצר רגעי סטייל. אנחנו מדברות כמובן על בית המלוכה הספרדי, שבראשו עומדים המלך פליפה והמלכה לטיסיה.

בשנת הקורונה האחרונה, המלכה לטיסיה, אחת מחביבות המדור, הראתה סימני חולשה. התוצאה של התחושה הזו הייתה אסופה של לוקים משעממים, רגילים וחסרי מעוף, ממש לא אפקט ה"וואו" שהתרגלנו לראות ממנה. אך למזלנו יש 'וויב' של סוף מגיפה וגם לטיסיה חשה מרוממת ואופטימית והחליטה לשלוף מהבוידעם את אחד הלוקים המוצלחים שלה.

עוד חדשות אופנתיות:
מצאה את הקול הפנימי: אחותה של מיילי סיירוס יוצאת לדרך אופנתית חדשה
הדוגמנית החדשה של ויקטוריה בקהאם עומדת במרכז שערורייה רצינית
האחות הגדולה והמגניבה של הוורוד: צבע הלק הכי טרנדי לאביב הקרוב

המלכה לטיסיה מלכת ספרד המלך פליפה. Backgrid, בקריד
לוק מדויק מהעבר. המלכה לטיסיה והמלך פליפה/בקריד, Backgrid

לטיסיה (48) הגיעה מלווה בבעלה המלך פליפה לטקס פרסי כבוד לשגרירים בארמון כשהיא לובשת סט של המותג Angeles Espinar שלבשה באוקטובר 2019. מיחזור לוקים זה כידוע קטע חזק של נשות מלוכה. הסט של לטיסיה כולל חצאית עיפרון עד אחרי הברך בצבע תכלת עם הדפס פרחוני בגוון שנהב מבריק, אליו היא צירפה חולצה מכופתרת תואמת עשויה סאטן באותו צבע, עם צווארון בהדפס של החצאית.

עוד בוואלה! אופנה

עירום אומנותי: ניבר מדר בהפקת אופנה מטריפה לאלון ליבנה

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה מלכת ספרד. Backgrid, בקריד
סט תואם של חצאית עיפרון וחולצה מכופתרת של המותג Angeles Espinar/בקריד, Backgrid

את הלוק היא השלימה עם סטילטו בצבע בז' ותיק קלאץ' באותו הגוון, שניהם של המותג Magrit. אם חשקה נפשכן בתיק - הוא הפריט היחיד בלוק שעדיין זמין לרכישה ועולה 290 אירו. על האצבע שלה הונחה טבעת זהב בצורת אליפסה חלולה, טבעת שאותה היא עונדת כמעט באופן קבוע, של המעצבת קארן הלם. הבעל פליפה לא טרח להתאים את הלוק, והלך על חליפת פסים רשמית ומכובדת עם עניבה בגווני כחול, אדום וסגול. אם השנה הבאה תהיה כמו האירוע הזה, אפשר להיות רגועות עם ההבנה שצפויים לנו סוף סוף לוקים מעניינים, ושהתקופה השחורה והמשמימה מאחורינו. ואולי בעצם, הפתרון הוא למחזר לוקים מ-2019, השנה האחרונה שבה חיינו חיים רגילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully