וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא דופקת חשבון: גל גברעם סגרה עונה בג'ינס סקסי וטופ משגע

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 9:31

גל גברעם הגיעה בג'ינס וחולצת פנינים מעניינת, לינור סביניק סינוורה בשמלת ערב צהובה, נועה יונני הרימה את מדד הסקסיות בשמלת מיני כתומה ומנחת הערב לירון ויצמן סגרה עונה בלוק נוצץ - מה לבשו הבנות לערב הגמר של "האח הגדול"?

מאחורי הקלעים של "האח הגדול" - גל גברעם באיפור שיער של גילי אלגבי/צילום: יחסי ציבור

את פתיחת העונה כזכור הזניקה גל גברעם בשמלת מחשופים מאתגרת של אלון ליבנה, כזו שלא כל אחת יכולה להתנהל בתוכה. גברעם (19), שהפכה לאחת הדמויות האהובות בבית, חתמה עונה במשדר הסיום ב"רשת 13" בלוק רחוק שנות אור משמלת ערב סקסית וזה היה כל כך במקום.

בפעם הראשונה מתחילת העונה נכח קהל באולפן, משפחות המתמודדים כמובן, ופאנל המודחים שחיכה לכל מי שיצא מהבית עד לזכייה הגדולה של זהבה בן. לצד גברעם המוצלחת הייתה גם נועה יונני בשמלה סקסית, לינור סיבינק ולירון ויצמן שחתמה עונה בלוק נוצץ. הנה מה שחשבנו על הלוקים.

לעוד חדשות אופנתיות:
אחרי הבחירות יוצאים לשופינג: 12 הנחות שוות שאסור לפספס
בוקס בבטן: התמונה של אמילי רטאייקאוסקי עיצבנה את העוקבים

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

גל גברעם

180 מעלות משמלת הכניסה הפרובוקטיבית של אלון ליבנה, סגרה גברעם המשגעת עונה בג'ינס בגזרה גבוהה, נעלי סטילסטו של מייקל קורס לפקטורי 54 בגוון ניוד וחולצת בטן עשויה כולה פנינים. החולצה המסקרנת בעיצובו של דרור קונטנטו מורכבת מסטרפלס וחלק עליון שמולבש רק על הכתפיים מה שנותן אשליה של מחשוף קאט-אאוט ומשתלבת נהדר עם הג'ינס הסקסי של דיזל שבחרה גברעם. כשעשית את שלך ובאת רק ליהנות - ככה זה נראה. מ-ע-ו-ל-ה.

האח הגדול, גל גברעם. גילי אלגבי,
בתחילת העונה - בשמלה של אלון ליבנה/גילי אלגבי
גל גברעם. יח"צ רשמי,
סוגרת עונה בלוק לוהט ומגניב - טופ של דרור קונטנטו, ג'ינס של דיזל, איפור-שיער של גילי אלגבי/יח"צ רשמי

נועה יונני

אחרי הלוק הזה יש מצב שמישהו יהיה מעוניין להרים את הכפפה ולצלם גרסה חדשה לפרסומת הידועה של תפוזינה - נועה יונני דפקה כניסה בשמלת מיני צמודה בכתום זועק של אוריה עזרן עם מחשוף קאפים. סקסי זה כן, לוהט? לא ממש.

נועה יונני. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
בקרוב פרסומת חדשה לתפוזינה? נועה יונני בשמלה כתומה של אוריה עזרן/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

לינור סיביניק

תראו, זה לא שציפינו למראה מחויט ומהוקצע, אבל שמלת השמש בעיצובו של בן אוזן שלבשה לינור סיביניק היא באמת מוגזמת לכל הדעות. נצנצים, שסע עמוק, מחשוף קטלני ומתחתיו תחרות מבצבצות והכול בצהוב מסנוור שהופך את כל האסון האופנתי הזה לחמור עוד יותר. האיפור העדין של גילי אלגבי לעומת זאת היה משב רוח מרענן. הלוואי ותשחררי גם את הלוקים הכבדים כמו ששחררת מהמייק-אפ.

לינור, גמר האח הגדול. גילי אלגבי,
אפשר לאמץ את הגלאם העדין, את השמלה פחות/גילי אלגבי

לירון ויצמן

מנחת הערב סגרה עונה שברובה הייתה על טהרת השחור, עם הבלחות בוורוד מסטיק וצהוב בננה, בשמלת מיני כסופה של ענבל דרור שבתאורה הבוהקת של האולפן הפכה לזהב יפהפה. הגלאם היה מדויק כהרגלו עם איפור של אסף באבו, קוקו מהודק עם שביל באמצע של לירז אגם ותכשיטי יהלומים של פדני. מרגיש כי הצלבת הבד בחלק העליון הייתה די מיותרת בשילוב הכיווץ בחלקה התחתון של השמלה אבל סך הכול לא רע. עטיפת מתנה מוצלחת.

לירון ויצמן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
לירון ויצמן בשמלה כסופה של ענבל דרור/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עוד בוואלה!

גל גברעם באחת השמלות החושפניות שנראו בתולדות "האח הגדול"

לכתבה המלאה

דרור קונטנטו

הדייר הכי צבעוני בבית הגיע לערב הגמר בחליפה משגעת בעיצובו בוורוד פוקסיה היברידי, עם טי-שירט לבנה מתחת שמקלילה את המראה, כובע שהפך לסימן היכר וגרביים צהובות כי הוורוד פשוט לא הספיק להדהים. כיפי ומרים כמו תמיד.

דרור קונטנטו, גמר האח הגדול. גילי אלגבי,
צבע מטריף שהרים את האולפן/גילי אלגבי
גמר האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
וככה זה נראה על הבמה - קונטנטו עם חליפה בעיצובו/צילום מסך, רשת 13

שולה זקן

נפלאותיו של דרור קונטנטו ממשיכות והפעם עם השמלה הלבנה בעיצובו שלבשה שולה זקן. גזרה טובה, עיטורי אבנים אדומות ורקמה זהובה לכל האורך. בחירה נכונה ומחמיאה.

שולה זקן, גמר האח הגדול. אינסטגרם דרור קונטנטו, צילום מסך
שולה זקן עם שמלה לבנה ועיטורי אבנים אדומות של דרור קונטנטו/צילום מסך, אינסטגרם דרור קונטנטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully