וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקס בבטן: התמונה של אמילי רטאייקאוסקי עיצבנה את העוקבים

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 16:38

הדוגמנית המצליחה ילדה לפני פחות משבועיים את בנה הבכור ואחרי תמונת הנקה ויראלית השיקה בחשבון העסקי שלה את חליפה חדשה וססגונית. התמונה שנבחרה לשגרר את הלוק - אמילי בחולצה פתוחה עם חזה חשוף ובטן שטוחה למשעי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אמילי רטאייקאוסקי מדגמנת/LUISDA FILMS

לפני 13 ימים ילדה הדוגמנית המשגעת אמילי רטאייקאוסקי (29) את בנה הבכור סילבסטר אפולו בר. התמונה שהציגה את הבייבי החדש הייתה תמונת הנקה (בתאורה מדויקת כמובן) ומאז די שקט בפיד האינסטגרם שלה. אבל כשיש במקביל קולקציה חדשה להשיק ועסק מצליח שעובד, אמרטה המקצוענית מעלה להילוך חמישי אם בא לכם או לא. ליין חליפות פיג'מה משגע וססגוני נוחת ב-Inamorata, עם חזיות ותחתונים באותם פרינטים מעניינים (חזיות ב-150 שקלים, תחתונים ב-115 שקלים) וגם שמלות קצרות וסקסיות לאביב ב-485 שקלים.

על אף ההתלהבות המוכרת מצד העוקבות ביחס למותג של אמרטה, הפוקוס היה פעם על בטנה השטוחה, כמעט שבועיים לאחר הלידה. רטאייקאוסקי נעמדה מול המראה בחולצה פתוחה חושפת חזה עם בטן מטריפה כמו תמיד, והעוקבות? בהחלט נטרפה עליהן דעתן.


לעוד חדשות אופנתיות:
הכנות לחג: 16 שמלות לבנות משגעות לערב פסח
גלית גיאת: "הזרקתי בוטוקס, לא בשבילי התחושה הקפואה הזו"

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

"לא ילדת הרגע? איך זה הגיוני?", כתבה אחת הגולשות, "סליחה, אבל איפה הבטן של אחרי ההריון?", הוסיפה אחרת. כמו תמיד, המקצינות בסיטואציה יצאו למתקפה: "זה לא המסר שאת אמורה להעביר לנשים שמסתכלות עלייך כרגע", לצד עוד תגובות זועמות כי זו תזכורת רעה לכך שרוב הנשים ממש לא נראות ככה שבועיים אחרי לידה.

רטאייקאוסקי היא פמינסטית ידועה, על אף שלא כולם מצליחים לרדת לסוף דעתה בתמונות הפרובוקטיביות שהיא מעלה. במאמר בועט בניו יורק מגזין בשנה שעברה סיפרה רבות על כך שדוגמניות הן לא רק קולב ואיך היא מנסה בשנים האחרונות לקחת שליטה על חייה, אחרי סיפור מזעזע של הטרדה מינית שעברה. היא מתכוונת להמשיך ולשבור את מוסכמות הפרובוקציה עם שליטה מלאה בתוכן שהיא מייצרת, גם אם זה אומר הבטן השטוחה שלה אחרי לידה. שיחות על דימוי גוף בריא הן חשובות אבל זו הגנטיקה ושהעולם יתמודד.

עוד בוואלה!

שוב בעירום, הפעם עם הבאמפ: אמילי רטאייקאוסקי חושפת תמונות היריון חדשות

לכתבה המלאה

עוד מהקולקציה החדשה של Inamorata

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully