וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת 2021: קבלו את רותם סלע המשודרגת

עודכן לאחרונה: 27.3.2021 / 20:03

העונה החדשה של "הכוכב הבא" עוד לא התחילה, אבל טיזרים ללוקים של המנחה רותם סלע כבר מתחילים לצוץ. צבע השיער החדש שלה, חום במקום בלונדיני, משנה את כללי המשחק וגם הסטייליסטית מודה: "היא נראית אישה אחרת". זה מה שצפוי לנו העונה

רותם סלע/יחסי ציבור

אם הספקתם להתגעגע לנוכחות של רותם סלע על המסך מאז ירדה "נינג'ה ישראל" מהאוויר, יש לנו בשורות משמחות - הצילומים לעונה החדשה של "הכוכב הבא" כבר החלו, וממש בקרוב נזכה שוב למנת רותם סלע נחוצה. הבשורות העוד יותר משמחות הן שהסטייל שלה בעונה החדשה נראה מבטיח כבר מעכשיו, כשהטיזרים שמעלה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה שופכים אור על מה שמחכה לנו.

עד כה, קיבלנו הצצה לארבעה לוקים, שנבחרו עבור סלע על ידי הסטייליסטית סיון חימי. הראשון הוא לוק פסטלי רך שמורכב מחליפת עור ורודה עם מכנסיים קצרים של ננושקה לעמנואל, עם אחד הטרנדים הבולטים של העונה - צווארונים עם קצת יותר נוכחות ממה שהתרגלנו. אל החליפה צורפו תכשיטים עדינים של המותג הישראלי מורנו של המעצבת מורן בר רומנו. הלוק השני גם הוא מורכב מחליפה של ננושקה לעמנואל, הפעם בצבע קפה, עם תכשיטי אוברסייז זהובים של מיכל בן עמי.

עוד חדשות אופנתיות:
למדה מהטובה ביותר: לבת של גלית גוטמן יש אחלה סטייל
הכנות לחג: 16 שמלות לבנות משגעות לערב פסח

באאוטפיט השלישי נראית סלע במכנסי עור מתרחבים בצבע שחור של אנין בינג לעמנואל, חולצת טי לבנה של מרג'יאלה ותכשיטים של מורנו ויש גם מכנסי ג'ינס מתרחבים בצבע לבן של see by Chloe לעמנואל עם חגורה של VAS & CRAFTS וחולצה מכופתרת בצבע חמרה של ננושקה לעמנואל. על צווארה ענדה שרשראות זהובות של מאיה גלר והטבעות שוב מהמותג מורנו. עד כה, מהצצה שקיבלנו, אפשר לשים לב לכמה נקודות שחוזרות על עצמן כמו העדפה לצבעי אדמה, צבעי בייסיק או צבעים רכים - בלי צבעוניות משוגעת (בניגוד לזיקוקי הדינור שהיו בנינג'ה) ונוכחות של חולצות אוברסייז ואקססוריז מגוונים.

עוד בוואלה! אופנה

סורבה אביבי: 12 בלייזרים משגעים בצבעי פסטל

לכתבה המלאה

אבל אחד האלמנטים הבולטים היה צבע שיערה החדש של רותם. אחרי שנים בבלונד, לאחרונה צבעה את השיער לחום כהה לטובת תפקיד בסדרה, והדבר מאוד משפיע על הנראות שלה, וכתוצאה מכך גם על בחירות הבגדים. הסטייליסטית סיון חימי מספרת שצבע השיער החדש היה גורם מכריע בבחירת המלתחה. "השינוי בצבע השיער הוא שינוי גדול", היא מספרת. "רותם נראית אישה אחרת עם הצבע הכהה. המעבר מבלונדיני לחום יצר חוקים אחרים. לשיער הבלונדיני אפשר היה להתאים צבעים עזים כי בלונד מרכך את הכול. עכשיו, כשיש לה שיער כהה, העדפתי לבחור בגדים בצבעי לבן, שמנת, בז', פסטל, כל מה שמסתדר עם השיער, כדי שהמעברים בין הצבעים יהיו רכים. לצורך העניין, לא אלביש את רותם כרגע באדום. זה לא נכון לצבע הנוכחי שלה. בקרוב היא תחזור לצבע השיער הרגיל שלה, ואוכל לפתוח את פלטת הצבעים לעוד כיוונים".

עוד מספרת חימי כי "רותם סלע אישה מהממת, אבל היא גם קולית וחשוב לי להדגיש את זה בבחירת הבגדים עבורה. בא לי לתת מקום לאישיות שלה". אז איך עושים את זה? "זה מתבטא בבגדים שהם פחות ערב, למשל ג'ינס כחול טוב עם חולצה מכופתרת לבנה גברית קשורה. עוד אפשרות זו חליפת עור אוברסייז. זה תענוג להלביש את רותם באוברסייז ולשחרר ממנה את הצמוד. לבחור עבורה רחב וקז'ואל. זה מאוד מתאים לה, וככה האישיות שלה באה לידי ביטוי הכי טוב. זה לכאורה נראה רק נוח, אבל יש הרבה מחשבה מאחורי זה".

אם חששתם שלא נראה בגדים נוצצים ומלאי גלאם מסלע לאורך העונה - אז אל. גם זה נמצא על הכוונת של חימי. "בטח שיהיה גלאם ונוצצים, אבל זה יגיע בשלב יותר מאוחר. זה לא יהיה חצאיות מיני אבל חליפות גבריות או שמלות מקסי. זה יגיע בהמשך הדרך. כרגע אני נהנית לעשות אותה קלילה ומדויקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully