וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדה מהטובה ביותר: לבת של גלית גוטמן יש אחלה סטייל

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 12:31

בתה הבכורה של גלית גוטמן מפלרטטת עם תעשיית הדוגמנות תקופה לא קצרה ופיד האינסטגרם שלה מחזק כי יש כאן בחורה ששווה להתעכב עליה. לשירה גוטמן קורן יש סגנון קליל ומגניב, מותג חדש שהיא מקדמת ובקרוב גם הופעה בשבוע האופנה

גלית גוטמן ושירה גוטמן קורן בצילומים מאחורי הקלעים/(באדיבות לירז אגם)

המלכה הבלתי מעורערת של עולם הדוגמנות הישראלי גלית גוטמן (48) מגדלת את דור ההמשך לתפארת. שירה גוטמן קורן בת ה-21, בתה הבכורה של גלית, עשתה את טבילת האש הראשונה שלה בעולם הדוגמנות כבר בגיל 9, אז הצטלמה לקמפיין של H&O לצד אימא. בשנים האחרונות היא כבר לגמרי בתחום עם צילומים לליין בגדי הים של חברת ההלבשה התחתונה FIX וקמפיין משותף עם גלית לרונית רפאל שם היא משגררת טיפולי אסתטיקה לצעירות.

לעוד חדשות אופנתיות:
אחרי הבחירות יוצאים לשופינג: 12 הנחות שוות שאסור לפספס
בוקס בבטן: התמונה של אמילי רטאייקאוסקי עיצבנה את העוקבים


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אז את הייחוס המשפחתי כבר כולם מכירים - בתה של אימא גלית ושל צלם העיתונות זיו קורן, אבל הפוקוס הפעם מגיע תודות לבשלות האינסטגרמית של גוטמן-קורן ג'וניור (16 אלף עוקבים), שמתחזקת פיד לא רע בכלל ועובדת במקביל על מותג שמאגד תכשיטים ובגדי בית מפנקים.

התמונה שתפסה את עינינו הייתה של שירה בשמלה שחורה של ז'קמוס לפקטורי 54 (2,290 שקלים) כשמתחתיה טופ עם קאט-אאוט מתחת לחזה ומשקפי שמש של אקנה סטודיוס. את נתוניה הטבעיים והגנטיקה המופלאה מעבירה גוטמן הצעירה כשהיא מתועדת בבגדי ספורט קלילים, מכנסי טרנינג של אדידס, טופ אימונים של נייקי, סווטשירט של אלו יוגה ומכנסי טייטס בגזרה גבוהה כשהכול על טהרת השחור-לבן-אפור - כיאה לדף של פאשניסטה בהתהוות. בניגוד לאימא שידועה גם כמתלבשת מחוננת שחובבת לוקים מחויטים, גוטמן הצעירה דווקא מעדיפה את הארון שלה קז'ואלי במקסימום.

המותג הצעיר אותו שירה מקדמת ברשתות נקרא studio sea שם ניתן למצוא תכשיטי פנינים בעבודת יד (צמידים, טבעות ושרשראות), איתם הצטלמה גם אימוש מספר פעמים, חלוקים, כירבוליות ובגדי בית שנראים נעימים במיוחד בגווני קאמל ואפור. הפריטים עדיין לא ניתנים לרכישה מקוונת, אבל נראה כי גם כאן מדובר בעניין של זמן עד שהעסק יתבסס.

ביד מכוונת של אימא, הצטלמה גם שירה ל"שבוע האופנה קורנית תל-אביב", שישודר בשבוע הבא, ויש כבר הצצה לטיפול הגלאם המדויק שקיבלה מאחורי הקלעים. שווה לעקוב, ניכר כי דברים טובים בדרך.

עוד בוואלה!

גלית גיאת: "הזרקתי בוטוקס, לא בשבילי התחושה הקפואה הזו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully