וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שעבד על המסלול לא עובד בטלוויזיה": סודות הביוטי של שבוע האופנה ת"א

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 7:53

שבוע האופנה קורנית תל אביב הגיע לסיומו - והוא השאיר אחריו שובל של השראה, גם בגזרת הביוטי. מיהו מעצב האופנה עם הכי הרבה תעוזה? מהי השראת האיפור לדוגמניות של דרור קונטנטו? איזה מעצב ביקש פאות שעבדו עליהם שבועיים - ומהם טרנדים הציפורניים שראינו על המסלולים?

ריטה שרה בערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021/יח"צ

"שבוע האופנה קורנית תל אביב" כמעט הגיע לסיומו והשאיר אחריו שובל של השראות סטייל, אופנה וביוטי. ואולם, על אף שהבגדים או המסרים החברתיים הם שהיו בקדמת הבמה לאורך כל השבוע, אף תצוגה שהועלתה, צולמה ושודרה - לא הייתה שלמה בלי צוות הגלאם שעמד מאחוריה. הצוות, שמורכב מצבא שלם של עשרות מאפרים, מאפרות, מעצבי שיער, צלמים ואפילו אנשי סושיאל, דאג לייצר סינרגיה מושלמת בין פריטי הקולקציות השונות ובין מראות הביוטי של הדוגמניות - מהאיפור, דרך השיער ועד הציפורניים. המראות היו מגוונים ונעו בין לוקים טבעיים עם צבעוניות רכה לבין לוקים יצירתיים וגרנדיוזיים שיצרו עניין וסקרנות, והיו עוד נדבך בסיפור של המעצבים.

גילי אלגבי, אחד מהשמות הבולטים בתעשייה המקומית שנראה שאין כוכבת שלא עברה תחת המברשות שלו, נבחר לנצח על כל חגיגת הביוטי בשבוע האופנה. "אני יודע שזה נראה כאילו הייתי פה תמיד, אבל למען האמת זו פעם ראשונה ששבוע האופנה הוא בניצוחי. התארחתי בשבועות אופנה קודמים כמאפר, ועכשיו אני זה שאחראי על הכול", הוא מספר לוואלה! אופנה. בריאיון עמו, הוא שופך אור על המראות המיוחדים ואפילו חושף שני טיפים חשובים.

שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי גל גברעם. שקד בוארון,
"נאלצנו לעשות הרבה שינויים בדקה ה-90". גל גברעם בבק-סטייג' של שבוע האופנה/שקד בוארון

בניגוד לשנים קודמות, אז נערכו תצוגות בנוכחות קהל, השנה, בעיקר בשל מגיפת הקורונה, הדברים התנהלו קצת אחרת - והתצוגות שודרו לקהל הרחב בטלוויזיה. לדבריו של אלגבי, הדבר דרש היערכות מחדש גם בגזרת הביוטי. "מה שעובד על המסלול לא עובד בטלוויזיה", הוא מסביר. "אז נאלצנו לעשות הרבה שינויים בדקה ה-90 בלוקים של הדוגמניות. למשל, אחד הלוקים שתוכננו כלל איפור של גלגל העין בצבע כתום. זו הייתה אמורה להיות הכתמה עדינה, כאילו העור נשרף בשמש, משהו מאוד טבעי. אבל בטלוויזיה לא רואים את זה, אז צריך היה להגביר מינון. למזלי, אני עובד בעיקר בהפקות בטלוויזיה אז ידעתי להגיד מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד. במקרה הספציפי הזה, אמרתי שהצבע לא מספיק - ועשינו איפור מחדש".

עוד בוואלה! אופנה

ניצחון הסטרפלס: כל מה שקרה בגאלת הפתיחה של שבוע האופנה

לכתבה המלאה
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי דרור קונטנטו. נוי ערקובי,
"חיפשתי השראות ומצאתי קמפיין ישן של דולצ'ה וגבאנה בסגנון מלאכי - ולשם הלכנו". הביוטי של דרור קונטנטו/נוי ערקובי

לצד המקרה הזה, צוות הביוטי של אלגבי יצר גם מראות נועזים ומורכבים. "מבחינת תעוזה, אהבתי מאוד את התצוגה של הילי ארי", הוא משתף. "היו לה כמעט 40 דוגמנים ודוגמניות מכל הסגנונות, המינים, הצבעים. הלוקים היו בשחור-לבן עם טקסטורות מגוונות של מבריק ומט. ההשראה שלי הייתה תחילת דרכו של איב סן לורן. זה נראה כמו מסיבה אחת גדולה שאנשים התאפרו אליה בצהריים ואחרי כמה שעות האיפור שלהם נמרח והמייק-אפ ירד ונשאר רק השחור בעיניים. לכלכנו את העיניים בשחור והוספנו נצנצים במרכז העפעף. כך נוצר איפור מלוכלך, מעושן, גס - אבל יחד עם זה נקי, כי העור היה ללא מייק-אפ".

מראה נוסף שחביב על אלגבי הוא זה שנבחר לתצוגה של דרור קונטנטו, שכולל את תכשיטי השפמים. "לפני שהתחלנו לדבר על המראות לתצוגה הנוכחית, דרור אמר שבשנים קודמות עשינו משהו מאוד צבעוני והפעם הוא מחפש משהו נקי. חיפשתי השראות ומצאתי קמפיין ישן של דולצ'ה וגבאנה בסגנון מלאכי - ולשם הלכנו. איפור רך, רק עם הברקות עדינות שיצרנו בעזרת צלליות אבקה וקרם. הסמקות טבעיות, לובלו אדום - זה הכול. זה המראה שהכי אהבתי".

שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי. בן איפרגן,
"עבור התצוגה של אלון ליבנה יצרנו פאות עם תספורות מוהיקן. זה לקח שבועיים"/בן איפרגן

חוץ מאיפור מגוון שנע על כל הסקאלה שבין טבעי למוגזם, גם בגזרת השיער לא היה רגע דל לצוות הביוטי. "עבור התצוגה של אלון ליבנה יצרנו פאות עם תספורות מוהיקן", מספר אלגבי, "לקח שבועיים לעבוד על הפאות האלה, כי לקחנו פאות ארוכות וגזרנו, סיפרנו וצבענו. עברנו עם זה שבעה מדורי גיהינום, אבל התוצאה השתלמה על המסך. זה יצא מדהים". גם בתצוגה של המעצבת החדשה אסיה נדרשו אלגבי והצוות לגלות יצירתיות. "ההשראה הייתה המעבר מהעולם הדתי לחילוני. היו המון כיוונים ולא ידענו לאן ללכת. בהתחלה חשבנו אולי מטפחות, אבל בסוף הלכנו על קוקו אסוף במעין גולגול עם שוונץ למטה במראה רטוב. באיפור הדבקנו אבנים בקצוות העיניים. על הפנים של הדוגמנית שסגרה את התצוגה הדבקנו אבנים בצורת הלוגו".

שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי. שקד בוארון,
הדוגמנית שסגרה את התצוגה של אסיה - פנים מלאות אבנים נוצצות/שקד בוארון

ומה בדבר הציפורניים? אי אפשר להזניח את הנייל ארט, שהפך לתחום התמחות בפני עצמו. מותג הלקים OPI נבחר להיות זה שבעזרתו יעצבו ויצבעו את קצות אצבעותיהן של הדוגמניות על המסלולים בשבוע האופנה הנוכחי. סימון דהן, מאסטר נייל ארט OPI שבנתה את הלוקים, סימנה שלושה טרנדים מובילים. הראשון, לדבריה, הוא הסגנון ההולוגרפי שעיטר את הציפורניים של הדוגמניות על המסלול של קונטנטו. "היה לו חשוב שהגוון יהיה אחיד לכולן, אך שהאפקט יהיה אינדיבידואלי לכל אחת, בהתאם לצבעוניות הבגדים המשתנה", היא מספרת. "בתצוגה שלו הציפורניים של הדוגמניות נצבעו בבסיס טבעי עם חלק עליון הולוגרפי כסוף, קצת כמו פרנץ' עבה".

שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי ציפורניים OPI. סימון דהן,
טרנד ציפורניים, רשמו לעצמכן: בסיס טבעי עם פרנץ' הולוגרפי/סימון דהן

מכאן, בהמשך ישיר, עוברים לטרנד הציפורניים השני - הנצנצים. בדיוק כפי שהאיפור של המעצבת אסיה היה על טהרת הנצנצים, כך גם הציפורניים. "לאסיה היה חשוב הטוטאל לוק - אם הדוגמנית לובשת ירוק, כך גם הלק", אומרת דהן. "כדי להעצים את הלוק של כל אחת, נוספה שכבת נצנצים". הטרנד השלישי שמונה דהן הוא סקאלת הצבעים העירומים. "המראה הטבעי מוביל בקרב פאשניסטות כבר כמה עונות, והוא רק הלך והתעצם במהלך מגפת הקורונה. צבע הבז' על כל גווניו מתאים גם לבהירות עור וגם לשחומות, וזה רק אחד היתרונות הבולטים שלו. יתרון נוסף זה שהוא משתלב עם כל הצבעים".

שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי ציפורניים OPI נוי והדר. סימון דהן,
לאסיה היה חשוב הטוטאל לוק - אם הדוגמנית לובשת ירוק, כך גם הלק שלה יהיה, בתוספת נצנצים"/סימון דהן
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי ציפורניים OPI המעצבת אסיה. סימון דהן,
זו העונה של הנצנצים בכל מקום - וגם על הציפורניים שלכן/סימון דהן

מהכתבה הזו לא תצאו רק עם הבשורות הבולטות לניילס ארט, אלא גם עם שני מוצרים מנצחים. אלגבי חושף מהם שני ה"מאסט הב" שלו, שבהם הוא השתמש עבור הדוגמניות, שעברו ימים ארוכים והחליפו מראות ואיפורים ונדרשו להישאר רעננות כאילו זו התצוגה הראשונה שלהן באותו הבוקר. "יש לי שני מוצרים להמליץ עליהם שחייבים לשים אותם בתיק ולא להוציא אף פעם", הוא אומר. "שניהם מסופר פארם ומותגים סופר נגישים שזה חשוב. הראשון הוא מוצרי הלחות של 'פאו וואו'. יש שתי גרסאות: הגרסה הצהובה היא לחות שפתיים רגילה, גם לנשים וגם לגברים. לגרסה האדומה יש קצת פיגמנט שנראה כמו טינט, אבל עדין יותר. זה המוצר שהשתמשנו בו הכי הרבה. במקום סומק שמייבש את העור - לחות שמזינה, ואז ההסמקה נראית בריאה. המוצר השני פתר לנו את בעיית קרם הלחות. הרי כשדוגמניות מאופרות, אי אפשר לשים להן שוב קרם לחות. אז מה עושים? ספריי לחות. יש לפיקסי מוצר כזה ובמהלך כל השבוע דאגנו לרסס על הדוגמניות ולשמור על לחות העור. זה פתר הרבה מאוד בעיות".

שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי ציפורניים OPI סתיו סטרשקו. סימון דהן,
האיפור נע בין טבעי לבין גרנדיוזי/סימון דהן
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי גלית גוטמן. שקד בוארון,
גם גלית גוטמן עברה תחת ידיו של אלגבי/שקד בוארון
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי. בן איפרגן,
לא הכול היה טבעי ויומיומי - וטוב שכך/בן איפרגן
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי שי מיקה. שקד בוארון,
שי מיקה מאחורי הקלעים/שקד בוארון
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי. שקד בוארון,
עשרות מאפרים, מאפרות, מעצבי שיער, צלמים ואפילו אנשי סושיאל היו מאחורי הקלעים. שירה גוטמן קורן/שקד בוארון
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי טהוניה. שקד בוארון,
סוללת מעצבי השיער מכינים את טהוניה/שקד בוארון
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי נטלי דדון. שקד בוארון,
נטלי דדון מתכוננת לתצוגה/שקד בוארון
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי. בן איפרגן,
גילי אלגבי בטאצ'ים אחרונים עבור גל גברעם/בן איפרגן
שבוע האופנה קורנית תל אביב ביוטי. בן איפרגן,
המעצבים, הביוטי טים והדוגמניות השאירו אחריהן שובל השראה/בן איפרגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully