וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה כבר יודעת: מה שאתן צריכות לעור פנים מושלם נמצא במקרר שלכן

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 8:33

אירינה שייק, רוסלנה רודינה - והמון נשים בטיקטוק ובאינסטגרם כבר הבינו: הדרך לעור פנים מושלם דורשת קוביית קרח, ועדיף כזו שלא נמסה, נוזלת ומלכלכת את הבגדים. קבלו את השדרוג הנחוץ לטריק הכי ישן בספר

אירינה שייק קוביית קרח. אינסטגרם, צילום מסך
"תאמינו לי, זה עובד". אירינה שייק עם קוביית הקרח/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים תופס תאוצה ברשת טיפ טיפוח פשוט למדי, שקוצר שבחים באופן מפתיע. אם להאמין לכל מה שקורה ברשתות חברתיות, נראה שכל מה שהיינו צריכות כדי להבטיח שעור הפנים שלנו יהיה מבריק ומתוח זה לפתוח את המקפיא בבית ולהוציא משם את המוצר היחיד שלא עולה שקל - קוביית קרח. כן, זה כל הקסם. סרטונים שמתפשטים ברשתות החברתיות, במיוחד בטיקטוק ובאינסטגרם, מציגים סלבריטאיות לצד נשים אנונימיות מעסות את הפנים שלהן בקרח, בניסיון לייצר לעצמן מראה זוהר. הטריק הזה הוא לא דבר חדש, אבל ההתאמה שלו לשימוש והפיכתו לנוח יותר היא כבר כן בשורה חדשה.

לפני כמה חודשים התראיינה ויקטוריה בקהאם וסיפרה על שגרת הטיפוח שלה, היא אמרה שהיא נוטה לקחת קוביית קרח מהמקפיא ולהעביר אותה על הפנים. סרטון טיפוח של אירינה שייק לווג הבריטי היה הגושפנקא שהטיפ הזה היה צריך כדי לפרוח בענק. שייק חשפה לעולם את המוצר של ניקול קרוליין, מי שזיהתה את המגמה והחליטה לעשות מזה כסף. מדובר בקוביית קרח שנמצאת בתוך כלי שמאפשר אחיזה נוחה, מבלי שהקרח יימס ויחליק מהיד או יטפטף וירטיב את הבגדים, ובעזרתו אפשר לעסות את עור הפנים. "תאמינו לי, זה עובד", נשבעת שייק בסרטון.

למי שעדיין לא מבינה מה הקשר בין קוביית קרח לטיפוח, בווג הבריטי מסבירים כי המגע הקפוא של הקרח עם עור הפנים מכווץ את הנימים והנקבוביות, מפחית הצטברות נוזלים - ובכך מהדק את העור ויוצר מראה מתוח וזוהר. מומחית בנושא התראיינה גם היא למגזין וסיפרה כי "האפקט של שימוש בקרח הוא הרמה מיידית של עור רפוי ועמום. זה כמו חידוש, חיטוב והחייאה לעור הפנים".

מומחים נוספים שהתראיינו למגזינים אחרים שהיללו את הטרנד טענו כי קוביית הקרח יכולה להעלים אדמומיות ונפיחות ואפילו אקנה או עיגולים שחורים מתחת לעיניים. טענה נוספת היא שהקור ממריץ את זרימת הדם וכך העור נראה חי יותר וסמוק בול במידה. ההמלצה אגב, היא להשתמש בקוביית הקרח בכל בוקר, מעין טיפול של השכמה לעור הישנוני. כמו כן, מומלץ להשתמש בו בתנועה סיבובית וכלפי מעלה, כדי להרים את העור. האזהרה היחידה היא לא להשאיר את הקרח יותר מדי זמן במקום אחד, כדי להימנע מכוויה.

עוד בוואלה! אופנה

גווינת' פאלטרו חושפת: "ההזרקה עוזרת לי להיראות פחות עצבנית"

לכתבה המלאה
רוסלנה רודינה קוביית קרח. אינסטגרם, צילום מסך
חלק מהטרנד. רוסלנה רודינה/צילום מסך, אינסטגרם

את המכשיר הגאוני של ניקול קרוליין, שהופך את השימוש בקוביית הקרח לנוח יותר, אימצה גם כוכבת מקומית - רוסלנה רודינה, שהעלתה סרטון שלה לסטורי בעודה מקררת את עור הפנים בעזרת קוביית הקרח. "בוקר של בוסט", כתבה רוסלנה על הסרטון, שנפלה גם היא לטרנד.

המוצר של ניקול קרוליין הוא לא היחיד בשוק, אבל אין ספק שהוא כרגע הבולט ביותר - בעיקר בעקבות התהודה ברשתות החברתיות ובמגזינים, ובעזרת הפרסום של הסלבריטאיות. באתר שלה היא מציעה לרכישה "כדור קרח" אחד תמורת 29.95 דורלים, או אפשרות לרכישת סט תמורת 108 דולרים, שכולל שני כדורים ופורמולות מזינות שאפשר להוסיף אל כדור הקרח. מלבד המוצרים של קרוליין, בשוק ישנם מוצרים נוספים שפועלים לפי אותו עיקרון. כך למשל, באתר skingeek אפשר למצוא רולר עם קרח שעולה 55 דולרים. גם באתר 001skincare מציעים רולר דומה רק במחיר יקר יותר של 100 דולרים. בקאלט ביוטי תוכלו למצוא מוצר של FRAÎCHEUR שנראה כמו סוכרייה על מקל, אבל למעשה מדובר במוט החזקה שבסופו קוביית קרח והעלות שלו היא הגבוהה ביותר - 130 דולרים. כמובן שאת המוצרים צריך לשמור בקירור כדי להבטיח את התוצאה האידיאלית.

טרנד קוביית הקרח המלאכותית מצטרף לרולר לפנים עם אבן קוורץ שהתפוצצה בענק בעיצומו של סגר הקורונה, ואם שומרים אותה בקירור - היא עשויה להביא לתוצאות דומות. מומחים שהתראיינו בחו"ל בעניין הטרנד הוויראלי הנוכחי מתעקשים שזהו בסך הכול חידוש לאחד הטריקים הכי ישנים בספר - הקפאת כף או כפית והנחתה על העיגולים השחורים והנפיחות שמתחת לעיניים. הכפיות הקפואות עושות את אותה הפעולה של כיווץ הנימים, הזרמת הדם והחייאת העור. לכן, לפני ששופכים עשרות או מאות דולרים כדי לשחק אותה אירינה שייק, ויקטוריה בקהאם או רוסלנה רודינה - אפשר פשוט לחפש פתרונות זולים בתוך הבית. מה שכן, זה מצטלם הרבה פחות טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully