וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה ראניה לובשת את הלוק הכי נכון לאביב

31.3.2021 / 12:15

ראניה מלכת ירדן יצאה לסיבוב ביריד עבודות יד לצד בעלה המלך, כשהיא לובשת את הלוק הכי נכון לעונה הקרובה - חליפה בצבע פסטלי. רק מתברר שהחליפה הזו נוצרה כבר לפני כמה עונות. האם בקלווין קליין חזו את העתיד?

סטייל משובח זה לא משהו שהולך לאיבוד, ומי שמוכיחה לנו את זה הפעם זו ראניה, מלכת ירדן, ששוב קולעת בול עם אאוטפיט מדויק להפליא. ראניה, ללא ספק אחת המתלבשות הטובות בקרב בתי המלוכה בעולם, הגיעה מלווה בבעלה המלך עבדאללה השני ליריד עבודות יד שהכינו צעירים ובני נוער, כשהיא לובשת את החליפה המושלמת לאביב. אם עדיין לא הצטיידתן בכזו - אולי הלוק הזה של המלכה יעשה לכן חשק. כמו שזה נראה כרגע, מדובר בפריט חובה לעונה הקרובה.

ליום הסיור ביריד לבשה המלכה ראניה חליפת שני חלקים - בלייזר ומכנסי סיגר, בצבע ורוד בהיר עם משבצות עדינות בלבן. מדובר בחליפה של קלווין קליין שהיא כאמור האאוטפיט הכי נכון שאפשר לרכוש בימים אלו. לא בכדי רשתות אופנה נגישות רבות מציעות לאחרונה סטים של חליפות, בעיקר בצבעי פסטל רכים כמו פיסטוק, לילך, צהוב, תכלת וורוד. לצד החליפה, נעלה המלכה נעלי עקב לבנות עם נגיעה ורדרדה של המותג האיטלקי Malone Souliers.

עוד בוואלה! אופנה

ככה חוגגים יום הולדת 50: המלכה ראניה בשמלה לבנה מושלמת

לכתבה המלאה

מי שלבשה את החליפה הזו קודם היא דואה ליפה שכבר ב-2019 התאהבה בפיס ובחרה בו לביקור במוזיאון מאדאם טוסו בלונדון, לחשיפת בובת השעווה בדמותה. מה שאומר שמדובר בפריט מעונות קודמות, שעושה עכשיו קאמבק בחסות המלכה - ובצדק. ואולם, משמעות הדבר היא שאם חשקה נפשכן באותה חליפה בדיוק - סביר שלא תוכלו למצוא. ואולם, נבירה באתרי קניות אונליין כן הצליחה להניב מעט פירות, ומצאנו את הבלייזר לרכישה בעותקים בודדים, בעוד המכנסיים כבר סולד אאוט. אז למעוניינות ולזריזות - בפרפאץ' מחכה לכן הבלייזר תמורת 1,537 דולרים, אחרי 40% הנחה.

"הלכתי עם הוד מלכותו להסתכל על עבודות יד שנעשו על ידי 'תכנית הנוער הפרודוקטיבי'", כתבה המלכה באנגלית ובערבית לצד תמונה שלה שהעלתה לעמוד האינסטגרם מהאירוע. "תמיד מעורר בי השראה לראות צעירים משתמשים בכישרון שלהם לפרויקטים מבטיחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully