וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאהבנו בכוכבת "עושות כותרות" - וזו לא מי שציפיתן

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 15:34

בחודש האחרון כולנו נפלנו לבינג' "עושות כותרות" בנטפליקס. מי שמשכה את תשומת לבנו, באופן מפתיע, היא השחקנית לורה הארדין שמגלמת את הבוסית המושלמת ג'קלין קרלייל. מתברר שבמציאות הסטייל שלה פחות מוקפד, אבל השוס האמיתי מגיע בגלגולי הביוטי שעברה

מלורה הארדין 2019 עושות כותרות קייטי סטיבנס איישה די מייגן פהי. GettyImages
הבינג' החדש שלכן. כוכבות "עושות כותרות"/GettyImages

בחודש האחרון כל חובבות האופנה נפלו לאותו הבינג' בנטפליקס - "עושות כותרות" (The Bold Type). הסדרה אמנם כבר מחזיקה ארבע עונות ועלתה לשידור ב-2017, אבל המעבר שלה לנטפליקס סיפק את הבאזז הדרוש כדי לעלות שוב לכותרות (ראיתן מה עשינו פה?) וכדי שכולם יתמכרו לממתק הכיפי הזה, שעד עכשיו היה זמין רק למנויי yes. הסדרה מגוללת את סיפורן של שלוש נשים צעירות שעובדות במגזין האופנה "סקרלט", אבל את תשומת הלב שלנו תפסה מישהי אחרת - הבוסית המושלמת ג'קלין קרלייל, שמתבררת גם כשחקנית מופתית, גם כאושיית סטייל קלילה וגם כאישיות ורסטילית שלא מפחדת משינויים.

מי שנכנסה לנעליים של העורכת הראשית ג'קלין קרלייל היא השחקנית מלורה הארדין, בת 53, שכבר מילדות הקפידה לטפח את הקריירה. התפקיד הראשון שלה היה ב-1976 בסדרה "רעם", ומאז שיחקה בעשרות סרטים וסדרות נחשבים ומוכרים. המקפצה הגיעה ב-2005, אז לוהקה לסדרה "המשרד" בתפקיד ג'ן לוינסון ואת ההכרה המגיעה לה קיבלה ב-2016 אז זכתה למועמדות לפרס אמי על תפקידה בסדרה "טרנספרנט".

מלורה הארדין אמי 2016. GettyImages
זוכה להכרה. מלורה הארדין בשטיח האדום של האמי, 2016/GettyImages

עכשיו היא נמצאת במשבצת שגורמת לצופים וצופות רבים להתאהב בה - ובצדק. אחרי הטראומה שכולנו חווינו עם מירנדה פריסטלי ב"השטן לובשת פראדה", אז הפנמנו שבוסיות בתעשיית האופנה חייבות להיות קשוחות וקרות ולהעביר את העובדים שלהן גיהינום, מגיעה דמותה של ג'קלין, בגילומה של הארדין, שמציגה מציאות אחרת ומנחמת. מתברר, כך לפי הכותבים של "עושות כותרות",שיש גם בוסיות אחרות - כאלה עם נשמה טובה וטהורה, קשובות, מכילות - ושרק רוצות בטובת העובדים שלהן.

אבל זו לא רק הדמות של קרלייל שגורמת להתאהב בה, אלא גם הסטייל המהוקצע, המדויק והקלאסי שהותאם לדמות שלה. היא לובשת כל מה שאישה חזקה ומצליחה צריכה - ובלי להישען על קלישאות בכלל. שילוב מדויק של חליפות גבריות, חולצות משי סאטן, מכנסי סיגר, שמלות עם אמירה טרנדית, צבעוניות מגוונת, תכשיטים, שפתונים עם נוכחות ושמלות נשף חגיגות עם מחשופים בול במידה.

ביקור בעמוד האינסטגרם הפרטי של הארדין, שמונה 131 אלף עוקבים, מציג לנו פער נחמד למדי בין דמותה הקלאסית והרשמית בסדרה לבין האישיות הקלילה שלה במציאות. כשזה מגיע לסטייל, אם לשפוט לפי האינסטגרם שלה, היא תעדיף ז'קטים מדליקים, ג'ינסים קז'ואליים והרבה פחות הקפדה על דיטיילס.

היא לא אישה של שמות גדולים או מותגים יקרים, ובכל זאת מצליחה לשדר סטייל, כפי שמצופה ממי שנכנסה לנעליים של עורכת מגזין אופנה. דבר אחד שמשותף גם לדמותה הבדיונית וגם לזו המקצועית - עור הפנים המתוח והנפלא, שנראה שמדובר בשילוב של גנים משובחים עם טיפוח מתמשך וממש לא נשלול הזרקות מדויקות. שאפו.

נבירה בהיסטוריה של הארדין, מגלה שלאורך שנות הקריירה שלה היא החליפה לא פחות מ-10 תסרוקות. בצעירותה העדיפה שיער ארוך ומוחלק, אחר כך נתנה למבנה הגלי שלה פשוט להיות, ואז חזרה אחורה. בהמשך החליטה לקצר ולעבור לתספורת קצוצה - עם פוני, בלי פוני, עם החלקה, עם תלתול - כל מה שאפשר. באמצע גם בחרה להחליק את השיער לאחור ואז עוד הספיקה לחזור לקארה. נראה שכל כמה חודשים הארדין מפתיעה בתסרוקת חדשה ויוצרת עניין ומסקרן לראות על מה יחליט הגלאם טים עבורה בעונה הבאה.

מלורה הארדין 2002. GettyImages
בתחילת הדרך הלכה על שיער גלי. מלורה הארדין ב-2002/GettyImages

עוד בוואלה!

הו ג'ורג'יה: הכוכבת הלוהטת של נטפליקס מצדיקה את האובססיה

לכתבה המלאה
מלורה הארדין 2007. GettyImages
ב-2007 העדיפה לשמור על השיער הארוך שלה חלק/GettyImages
מלורה הארדין 2014. GettyImages
2014 הייתה שיא התקופה הקצוצה של חייה/GettyImages
מלורה הארדין 2016. GettyImages
ומה תגידו על התסרוקת הזו ב-2016?/GettyImages
מלורה הארדין 2017. GettyImages
ב-2017 העדיפה את השיער משוך לאחור/GettyImages
מלורה הארדין 2018. GettyImages
ב-2018 הלכה על קארה ביניים פרוע/GettyImages
מלורה הארדין אמי 2019. GettyImages
חזרה אל התלתלים ב-2019, הפעם בקארה/GettyImages
מלורה הארדין 2020. GettyImages
וב-2020 הגיע גם הפוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully