וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאות לפיקניק: כולן לובשות לאחרונה את השמלה הזו של אסוס

ענקית האונליין הבריטית הוציאה שמלת פיקניק שהפכה לחביבת הקהל, וברשת לא מפסיקים להתלהב ממנה. אולי הסיבה לכך היא שהשמלה פשוט מחמיאה לכולן. כל כמה זמן היא הופכת סולד אאוט ושוב חוזרת למלאי. האם תצליחו לרכוש אותה לעצמכן?

ASOS/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אחת לכמה זמן פריט אחד מבין מאות אלפי הפריטים של אסוס תופס תאוצה ברשתות החברתיות והופך להיות "בסט סלר" של ממש. מי שעושה זאת עכשיו, זו שמלת פיקניק של ענקית האונליין הבריטית שהפכה להיות חביבת הקהל - וברשת לא מפסיקים להתלהב. כיצד ניתן להבחין במדד ההתלהבות? אחת לכמה חודשים היא הופכת סולד אאוט, ומהר מאוד מחדשת מלאים לקראת הסולד אאוט הבא. עכשיו הודיעו באסוס על שובה בצבעים נוספים, ואנחנו כבר צופות את הטרפת הבאה.

אז מה יש בשמלה הזו שגורמת להיסטריה בקרב חובבות השופינג? מדובר בשמלת קומות בשלושה צבעים באורך מיני, עם מחשוף ושרוולים תפוחים. בשלוש מילים - כל מה שטרנדי. החלק התחתון פרחוני, האמצעי ורדרד והעליון משבצות אדומות, ממש כמו מפת הפיקניק, ומכאן שמה של השמלה ברשתות. מה שמעניין בשמלה הזו, היא העובדה שהיא מתאימה לכל סוגי ומבני הגוף. החל מבנות בגודל פטיט ועד פלאס סייז.


בסרטון ששיתפו אסוס בעמוד האינסטגרם שלהם אפשר לראות מגוון נשים מכל הסוגים נהנות מהשמלה/ "אני אובססיבית לשמלה", הגיבה אחת הגולשות הנלהבות' "בבקשה תחזירו אותה למלאי בצבע הספציפי הזה", כתבה אחרת. שלישית הוסיפה: "מקווה שתייצרו אותה בכחול". מנגד, היו גם כמה גולשות פחות נלהבות, שלא הצליחו להסתיר את הרמת הגבה מהעיצוב שהפך כל כך פופולרי. אחת מהן כתבה: "זו בדיחה? ניסוי חברתי?". אחרת כתבה: "נו, בטח, כי תמיד רציתי להיראות כמו מפת פיקניק" ואילו שלישית סיכמה ב"זה פשוט לא זה".

עוד בוואלה! אופנה

זה מה שקורה לבגדים שלכם אחרי שהחזרתם אותם לאסוס

לכתבה המלאה

למי מכן שרוצה להצטרף לטירוף, נבשר שבימים אלו היא עדיין זמינה במלאי של אסוס במידות אחרונות, אבל כאמור - זה לא בהכרח יחזיק מעמד. המחיר שלה הוא 135 שקלים, מחיר נגיש לחלוטין עבור שמלת אביב-קיץ שמתאימה לכל סוג של אירוע - אך גם טרנדית למדי. יש אותה גם בגרסה הרגילה וגם בפלאס סייז. אפשרויות הסטיילינג מרובות - משילוב עם מגפי ברך, סניקרס או נעליים צ'אנקיות - ואפילו נעלי עקב למי מכן שעוד זוכרת איך צועדים על כאלה.

אסוס שמלת פיקניק שמלה. ASOS, אתר רשמי
135 שקלים והיא שלכן. השמלה של אסוס שהפכה לטירוף ברשת/אתר רשמי, ASOS
אסוס שמלת פיקניק שמלה. ASOS, אתר רשמי
מתאימה לכל מבנה גוף. כך היא נראית באתר בגרסת הפלאס סייז שלה/אתר רשמי, ASOS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully