וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממוגנת? אירינה שייק לא שכחה את המסכה - אבל כל השאר חשוף

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 8:26

אירינה שייק לוהטת באוברול מאתגר, מלניה טראמפ משגעת באזרחות בשמלה לבנה וקנדל ג'נר הצליחה להזניק מלחמה אופנתית ברשת - רגעי הסטייל שפספסתם השבוע

אירינה שייק מוגלר. אינסטגרם, צילום מסך
לוהטת דוט קום. אירינה שייק לובשת מוגלר/צילום מסך, אינסטגרם

העיקר המסכה: אירינה שייק לוהטת במוגלר

שבוע אחרי שדגמנה, יחד עם בלה חדיד, על המסלול הדיגיטלי של מוגלר את קולקציית בגדי הגוף הסקסית, החליטה אירינה שייק לשתף הצצה אל מאחורי הקלעים. אם תצליחו להסיט את המבט מהאוברול הרותח ומשחקי השקיפויות-הסתרה שלו, תוכלו לראות כמובן שהיא גם הקפידה על מסיכת הפנים. בטיחות לפני הכול מותק.

התגעגענו: מלניה טראמפ חוזרת לככב

תודו שהתגעגעתן לגברת הראשונה לשעבר, מלניה טראמפ, שהייתה אורחת של כבוד במדור. אחרי שעזבה את הבית הלבן, היא ודונלד טראמפ כמעט ירדו למחתרת, וחיים בשקט שלהם במאר-א-לגו. צריך להיות כנות ולהגיד שכאן, במדור אופנה, חסרונה של טראמפ מורגש. אז לכבוד חג הפסחא, הפירסט ליידי לשעבר חוזרת בשמלה לבנה מנוקדת של אזדין אלאיה. בלט במיוחד צבע השיער החדש שלה, שנראה בהיר מתמיד. עם כל הכבוד לד"ר ג'יל, קשה להיכנס לנעלי הלובוטין שלך. מתגעגעות.

אביב הגיע: קנדל ג'נר פרחונית

אנחנו ממשיכות באווירת חג הפסחא, עם האאוטפיט האביבי, הפרחוני והמשמח של קנדל ג'נר. האחות לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר שיתפה תמונות שלה משתובבת בשדה ביום שמשי כשהיא לובשת שמלה מקולקציית אביב-קיץ 2021 של רודארטה. מדובר בשמלת משי ורודה בגזרת מקסי עם מחשוף וי וכתפיים תפוחות וג'נר שדרגה עם מגפיים חומים, משקפי שמש ועגילי חישוק כסופים.

מיני דרמה נרשמה ברשת כאשר מעריצים של סלינה גומז שיתפו כי מדובר באותה השמלה בדיוק שלבשה הזמרת בקליפ שלה "De Una Vez". עמוד מעריצים של קנדל כתב בטוויטר כי "קנדל לובשת את השמלה הזו טוב יותר מכל אחת אחרת", ג'נר שיתפה את הציוץ - ומשם הדרך למלחמה הייתה קצרה מאוד. כשג'נר הבינה לאן הדברים הולכים היא מחקה את השיתוף, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. אז מי עשתה את זה טוב יותר?

ראש כחול: זאיין מאליק על שני שערים של GQ

האב הטרי זאיין מאליק, שרק לפני קצת יותר מחצי שנה קיבל לעולם את בתו קאי יחד עם בת הזוג ג'יג'י חדיד, מככב בשבוע האחרון על שני שערים של גיליונות אפריל במגזין GQ. שער אחד הוא של GQ הספרדי והשני הוא GQ ההודי. הפקה אחת שהצטלמה עבור שני המגזינים, שמצטרפת אל ריאיון שבו הוא מדבר על הקריירה המוזיקלית, על שנת הקורונה ועל הקשר שלו עם המעריצים. נרשמה חליפה בצבע אבן של דיור, מתחתיה חולצה מכופתרת לבנה עם פרינט כחול ולגיליון הספרדי חולצת פולו ירוקה של דריס ואן נוטן עם מכנסיים אפורים של מארני ונעליים לבנות של סלין. השוס - שיער צבוע כחול, כאילו האדמוני של ג'יג'י לא היה פרוע מספיק.

מכנסיים שקופים, כפפות תואמות: ריהאנה חוגגת

זה כבר כמה זמן שריהאנה מזגזגת בין המסעדות השוות של אל איי והפעם היא המריאה לניו יורק, שם חגגה לאימה יום הולדת. הלוק הנבחר כולל מכנסיים שקופים בצבע חום של המותג Supriya Lele שעולה 487 דולרים לצד מעיל עור של סן לורן שעולה 5,990 דולרים. להשלמת ההופעה היא עטתה כפפות תואמות של בוטגה ונטה שעולות 670 דולרים, נעלה נעלי עקב בצבע לבן של דה אטיקו שמחירן 600 דולרים ואחזה בתיק של פנדי. מלבד התיק, בידה היא גם אחזה שקית עם הכיתוב "יום הולדת שמח". מתות לדעת מה אימא שלה קיבלה ממנה במתנה.

עוד בוואלה! אופנה

מזל שהיה כיסוי: מתחת למעיל של ריהאנה מסתתר לוק מאוד מסוכן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully