וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל שהיה כיסוי: מתחת למעיל של ריהאנה מסתתר לוק מאוד מסוכן

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 7:41

צלמי הפפראצי עסוקים בימים האחרונים בתיעוד של ריהאנה, שקופצת ממסעדה למסעדה. אתמול נרשם שיא עם חצאית מיקרו-מיני קצרצרה עם קרופ-טופ פצפון ועקבי קשירה. מזל שמעל הכול היה מעיל גדול מחרפן ושפתון אדום שגרם לנו לקוות שסוף עונת המסיכות מעבר לפינה

ריהאנה/אינסטגרם

חודש וחצי עבר מאז המכה הקשה שקיבלה ריהאנה, אז נודע כי מותג ההלבשה שלה פנטי צפוי להיסגר, ונראה שזה לגמרי מאחוריה. הזמרת ואשת העסקים מפזרת טיזרים ברשת בהם היא רומזת על שיר חדש אחרי חמש שנות שתיקה מוזיקלית, וזאת במקביל להשקת ליין מוצרי שיער לנשים שחורות וכן השקת מוצר ביוטי חדש, דמוי מייק-אפ אבל הרבה יותר קליל. בין כל העשייה המטורפת הזו, היא גם מוצאת זמן לקפץ בין המסעדות השוות של קליפורניה עם לא מעט תמונות פפראצי. חיה את החיים כמו שאנחנו אוהבות.

ריהאנה. backgrid, בקריד
למה צריך גם שסע בחצאית הקטנטנה הזו? ריהאנה יוצאת לבלות/בקריד, backgrid

התמונה האחרונה תועדה אמש, אז יצאה רירי בת ה-33 למסעדה האיטלקית עמוסת הסלבס ג'ורג'יו באלדי בסנטה מוניקה. ריהאנה לבשה מעיל גדול שחור שאולי גורם לנו קצת להרגיש יותר בנוח עם החצאית לטקס המיקרו-מיני הפצפונת שלה, שלא מספיק שהיא מגה-קצרצרה, עוד יש לה שסע. איך אפשר ללכת עם זה בלי לחשוף איברים? כנראה שרק רירי יודעת, כי לא נרשמו תאונות מלתחה שתועדו על ידי הצלמים.

אל החצאית הקטנטנה של ריק אוונס היא צירפה קרופ-טופ עוד יותר זעיר והוסיפה גם תיק עור קטנטן של בוטגה ונטה ונעלי עקב עם קשירה כמעט עד הברך בצבע שחור שמשלים את הלוק. בגזרת האקססוריז נרשמו טבעות גדולות ועגילים גדולים ומשקפי שמש של המותג kuboraum שעולים 340 דולרים. בימים האחרונים היא גם החליפה את תסרוקת המאלט לטובת צמות ארוכות והרבה יותר שיקיות, ועל זה אנחנו רק יכולות לברך. ועכשיו רגע עצירה קטנה לטובת שאלה - מתי בפעם האחרונה ראיתן שפתיים של מפורסמות? נרשמה התלהבות שיא מהשפתון האדום הבוהק של רירי, רגע לפני שהיא החזירה את מסיכת הפנים השחורה שלה.

עוד בוואלה! אופנה

ריהאנה מצטלמת טופלס - ומעוררת סערה. אבל לא בגלל מה שאתם חושבים

לכתבה המלאה
ריהאנה. backgrid, בקריד
מפציצה עם שפתון אדום. התגעגענו לימים שבהם ראינו שפתיים של מפורסמות/בקריד, backgrid

כמה ימים קודם לכן נראתה רירי שוב בדרכה לאותה המסעדה בלוק תכלת מתקתק של מייסי ויליאן שכולל מכנסים וקרופ טופ עם קשירה בבטן. את המכנסיים תוכלו להשיג תמורת 685 דורים ואת החולצה בעבור 545 דולרים. מעל הלוק התכלת היא לבשה מעיל וינטג' משובץ של שאנל בגוונים של ורוד ותכלת ונעלה סטילטו לבנות של אמינה מואדי. בגזרת האקססוריז נרשמו אותם משקפי שמש חומים של kuboraum ושרשרת צ'וקר אבנים תכולות של דיור וינטג' משנות ה-90.

ריהאנה. backgrid, בקריד
מעיל וינטג' של שאנל, שרשרת וינטג' של דיור/בקריד, backgrid
ריהאנה. backgrid, בקריד
לוק תכלת מתקתק ומשקפי שמש ממוחזרים/בקריד, backgrid

שלושה ימים אחר כך יצאה רירי למסעדה אחרת, והפעם לבשה שמלת סליפ כסופה של peet dullaert שעולה 1,209 דולרים בסגנון מקומט אבל בקטע טוב, לא בקטע של "התעצלתי לגהץ לפני שיצאתי מהבית". מעל השמלה, כי בכל זאת אמצע החורף וכמה עור אפשר לחשוף בלי להתכסות, היא לבשה מעיל עם פרוות שרלינג של R13 - שאותו היא כבר לבשה בעבר. אם כבר למחזר בגד - אז רק את המעיל הזה, שכבר בדצמבר דיווחנו שמדובר בטרנד רותח. את הלוק היא סגרה במגפונים על עקב של פנטי ומסיכת פנים שחורה. לא כל לוק לפנתיאון, אבל לרירי יש כישרון ייחודי להחזיק הכול. לא יזיק גם סינגל חדש.

ריהאנה. backgrid, בקריד
שמלה מקומטת אבל בקטע בטוב/בקריד, backgrid
ריהאנה. backgrid, בקריד
לובשת את המעיל הנכון של העונה/בקריד, backgrid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully