וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "מי הרג את שרה?" הגזימה עם הפוטושופ

16.4.2021 / 7:23

נפלנו לבינג' של סדרת הלהיט החדשה של נטפליקס שם התאהבנו בדמות הנשית הדומיננטית - אליסה לסקאנו, אותה מגלמת השחקנית קרולינה מירנדה. כשרצינו לראות איך היא במציאות - גילינו תופעה מטרידה

טריילר לעונה הראשונה של "מי הרג את שרה?"/נטפליקס

הבינג' שלנו בנטפליקס ממשיך, כשהפעם על הכוונת סדרת להיט חדשה - "מי הרג את שרה?". הסדרה, שמקודמת היטב בנטפליקס, היא מעין דרמת מתח על גבול הטלנובלה, שארץ המקור שלה היא מקסיקו והשפה המדוברת בה היא ספרדית. למי שטרם הספיק לצפות, המאורע המחולל של הסדרה הוא מותה של נערה צעירה בשם שרה גוזמן, לאחר שנפלה ממצנח רחיפה במהלך חופשה עם חברים, בהם אחיה אלכס וצמד האחים רודולפו (שהוא גם בן זוגה) וצ'מה.

מי הרג את שרה?. נטפליקס,
יופי מוגזם. קרולינה מירנדה בתור אליסה לסקאנו בסדרה "מי הרג את שרה?"/נטפליקס

הסדרה מתחילה כשאחיה של שרה, אלכס, משתחרר מהכלא אחרי 18 שנה, לאחר שהואשם ברצח אחותו, ומבקש לנקום במי שהכניס אותו לשם. אלכס מצא את עצמו בכלא לאחר שאביהם של רודולפו וצ'מה, סזאר לסקאנו, שכנע אותו לקחת על עצמו את ההאשמה, והבטיח לו שהוא ישוחרר תוך חודשיים לכל היותר. זה כמובן לא קרה, וברגע שאלכס הבין שהונה - הוא מחליט לנקום בצאתו מהכלא. מסובך? בהחלט. אבל חכו שנכניס לכל הטלנובלה הזו גם דמות נשית שתסרבל הכול עוד יותר.

אז הדמות הנשית המרכזית בסדרה, מלבד זו של שרה שקופצת מדי פעם בפלאשבקים מהעבר, היא האחות הקטנה של רודולפו וצ'מה, בתו של סזאר - ובמקרה גם זו שמפתחת רומן עם אלכס. אליסה לסקאנו שמה, והיא, עם היופי המהפנט שלה, הצליחה לסקרן אותנו עד כדי כך, שמיד בסוף הבינג' הלכנו לראות איך היא נראית בחיים האמיתיים.

עוד בוואלה! אופנה

התאהבנו בכוכבת "עושות כותרות" - וזו לא מי שציפיתן

לכתבה המלאה

את דמותה של אליסה לסקאנו מגלמת השחקנית המקסיקנית קרולינה מירנדה. היא בת 31 עם קריירת משחק של כמעט עשור, כאשר התפקיד הטלוויזיוני הראשון שלה היה ב-2012 בטלנובלה המקסיקנית "לוס ריי". בשנת 2015 השתתפה בתוכנית ריאליטי מקסיקנית שנקראת "האי", מעין גרסה מקומית ל"הישרדות" וכעת בזכות הסדרה החדשה של נטפליקס, היא פורצת גבולות בקנה מידה בינלאומי.

חשבון האינסטגרם של לסקאנו מפואר במיוחד עם 842 אלף עוקבים, ואולם, הצצה לפיד יכולה מעט לאכזב. אותו יופי טבעי ונתוני פתיחה מעולים שנראים בסדרה עברו טיפול פילטרים קפדני באינסטגרם וחבל. עיניים כחולות ובוהקות עמוסות באיפור, החלקת עור הפנים (כשבאמת אין צורך) וסגנון כללי די מצועצע.

הפקת ביוטי מוצלחת להארפר'ס בזאר המקסיקני הייתה דרך טובה לעדן את החיבה של השחקנית לאיפור, ועוד צילומים למגזינים מקומיים בהם הרבה תמונות קלאוז -אפ מדגישים עד כמה לסקאנו יכולה להיות נהדרת במינימום עבודה. מה עוד תמצאו באינסטה של הכוכבת החדשה? הרבה סלפיז משגעים, הצצה לימים בהם שערה היה כהה ועוד כמה תמונות סקסיות בבגד-ים.

ובכל זאת, אי אפשר לסיים בלי מילה טובה. מירנדה לא סתם משכה את תשומת ליבנו ובטח ובטח לא סתם לוהקה לתפקיד הדומיננטי בסדרה המדוברת של נטפליקס. מדובר באישה מרשימה והחיוך, המבט - כל מה שאי אפשר לזייף בפוטושופ, ניכר היטב מבעד לתמונות. יש לה סטייל סקסי, שיכול להיות פחות מתאמץ ומודעות עצמית מדהימה. לקראת העונה השנייה של הסדרה, שכבר צולמה וצפויה לעלות בקרוב, היינו ממליצות לנער את הרשתות החברתיות מכל הפילטרים ולחזור לבסיס הטוב, כי יש עם מה לעבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully