וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר כבר לובשת את הקולקציה שבקרוב כולם ידברו עליה

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 16:17

בזמן שבוטגה ונטה השיקו קולקציה חדשה בתצוגה סודית בברלין, קיילי ג'נר בחרה בקפידה את הלוק המועדף עליה תודות למעצב הראשי דניאל לי. הכירו את סלון 01 - הפריטים שבקרוב ישתלטו על הרשת

בוטגה ונטה אמנם פינו נוכחות רשמית בכל ערוצי המדיות החברתיות, אבל הבאזז סביב בית האופנה הרותח הזה לא מפסיק לרגע כשהמנהל האומנותי דניאל לי ממשיך לנסח דרכים ייחודיות לשמר את הגחלת.

אחרי השקת המגזין הדיגיטלי הראשון של הלייבל לפני כשבועיים בו הוצג קונספט חדש לחשיפת הוויז'ן של המעצב הנערץ ללקוחותיו, וגם לכל הרשתות שבקרוב יציגו גרסאות משלהן, שלשום (ראשון) התקיימה תצוגה סודית במועדון הלילה הנחשב ברגהיין שבברלין בזמן שהעיר נמצאת בסגר והאורחים בתצוגה שהו ללא מסכות. שערוריה. הרחק מלוח התצוגות המסורתי של שבועות האופנה וכמו הרבה מעצבי-על אחרים, בית האופנה שאחראי לפריטים הכי מדוברים בשנתיים האחרונות השיק את קולקציית Salon 02, המשך ישיר לאוסף האביב הנוכחי - Salon 01 שהוצג בדצמבר האחרון.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

זכו לקבל הזמנה אושיות נחשבות כמו המעצבים וירג'יל אבלו וסטאפנו פילטי לצד אנדי תעשיית המוסיקה האני דיז'ון, ברונה בוי וסקפטה. קראש נוסף שאי אפשר היה להתעלם ממנו ביום השקת הסלון 2 היא תמונתה של קיילי ג'נר בטוטאל-לוק של בוטגה, כולו בפרינט והטקסטורה החדשים שהוצגו במסגרת הסלון הראשון ונחתו ממש עכשיו בחנויות.

מדובר באריג צמר בוקלה אביבי עם דפוס פסים אורכיים המורכבים מענפי פרחים קטנטנים בגוון בורדו על רקע תכלת במראה מגורען. מבט כללי על הטקסטיל מגלה פרשנות מתוחכמת למגמת דפוסי המונוגרמת אול-אובר שבתי-האופנה הגדולים מקדמים במרץ בתקופה זו, רק מינוס אפקט הלוגומניה.

ג'נר והסטייליסטית הצמודה שלה בחרו בקפידה מהליין המבוקש ז'קט באורך קרופ (2,500$), מכנסיים במפתח רגל ישרה (1,850$), סנדלי פלטפורמה (1,310) ותיק פוינט בגזרת פוש (3,700$). סך הכול 9,360$, אבל אל תדאגו לחשבון הבנק של המיליונרית בת ה-23.

האחרונה שיתפה את התמונה במסגרת פוסט בחשבון האינסטה הפרטי שלה, מה שאומר שלא רק שהיא לא שילמה על האאוטפיט אלא כנראה גם קיבלה שכר רציני עבור המחווה בטיימינג המדויק. שיטוט במדיות החברתיות מגלה שאריג הבוקלה של בוטגה מגיע בשילובי גוונים נוספים כמו חום-אפור, לבן-חאקי (באוסף הגברים) או אדום-ירוק וורוד-כתום באוסף הנשי. אנחנו מהמרות שהיומיים האחרונים הם רק סנונית ראשונית של הסיפור ובקרוב נחזה בהיסטריה של ממש.

עוד בוואלה!

צדו את עינינו: אלו משקפי השמש שאתן צריכות העונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully