וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל זה סקסי? קייט מידלטון הגיעה ללוויה באחד הלוקים הטובים שלה

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 12:56

הדוכסית מקיימברידג' הגיעה לטקס הלוויה של הנסיך פיליפ כשהיא לובשת שמלה שחורה קלאסית ומדויקת למעמד. על ראשה חבשה כובע עם רשת שחורה ובשילוב מסיכת הפנים נוצר מראה עוצמתי ודרמתי. איפה הגיע העניין האמיתי? בבחירת התכשיטים

בווידאו: ארונו של הנסיך פיליפ בהלוויתו בטירת וינדזור/צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

בבריטניה נערך אתמול (שבת) טקס הלווייתו של הנסיך פיליפ שהלך לעולמו לפני כשבוע בגיל 99. בשל מגפת הקורונה, הטקס היה מצומצם מאוד ולא פתוח לקהל הרחב. מי שכן הגיע לטקס שנערך בטירת וינדזור היו 30 מוזמנים בלבד, כשבראש הייתה המלכה אליזבת, שנראתה בפומבי בפעם הראשונה מאז שנודע כי בעלה מת, לאחר 73 שנות נישואים. בנוגע לגיסות הכי מסוקרות, בעוד שמייגן מרקל נשארה מעבר לים בשל אילוצי טיסה נוכח ההיריון המתקדם שלה והשאירה את הנסיך הארי להגיע לבדו, קייט מידלטון דווקא כן הגיעה, כשהיא מלווה בבעלה הנסיך ויליאם. מידלטון לבשה לוק מהודק, קלאסי ואפילו סקסי - עם המון מחשבה על מחוות למשפחת המלוכה הכואבת.

קייט מידלטון הלוויה הנסיך פיליפ. GettyImages
שמלה מצוינת של רולאן מורה עם כובע של פיליפ טרייסי. מידלטון מגיעה להלוויה של הנסיך פיליפ/GettyImages

הדוכסית מקיימברידג' הגיעה לטירת וינדזור בשמלה שחורה מדהימה של המעצב הצרפתי רולאן מורה, שחביב במיוחד עליה ועל מייגן. שמלת המידי הייתה בעלת כפתורים גדולים במרכז, עיטור פפיון בצווארון וכתפיים מודגשות. אל השמלה צירפה גרביונים שחורים ועקבי סירה בצבע שחור, לפי ה"דרס-קוד" המקובל בהלוויות.

כראוי באירועים מעין אלו בתרבות הבריטית, חבשה מידלטון כובע שחור קטן בעיצובו של פיליפ טרייסי, שאליו מחוברת רשת שחורה בסגנון "אלמנה שחורה". השילוב בין כובע הרשת לבין האייליינר החתולי השחור לבין מסיכת הפנים השחורה שעטתה מידלטון, יצרו יחד מראה סקסי למדי, כזה שהרבה זמן לא ראינו על מידלטון . כשצולמה בזמן שהיא יושבת ברכב, רגע לפני היציאה, המבט בעיניים כמו גם זווית הצילום, נראה לרגע ממש כמו החמה המנוחה, הנסיכה דיאנה.

עוד בוואלה! אופנה

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים: טריק האופנה המבטיח של קייט מידלטון

לכתבה המלאה
קייט מידלטון הלוויה הנסיך פיליפ. GettyImages
הנסיכה דיאנה, זו את? מידלטון בלוק סקסי הודות לשילוב בין הרשת, האיליינר ומסיכת הפנים/GettyImages

מלבד השמלה המדויקת והכובע שהוסיף עניין, תשומת הלב העיקרית של מידלטון הופנתה אל התכשיטים, שבהם מסתתרות להן שלל מחוות. מידלטון ענדה שרשרת פנינים בגזרת צ'וקר עשויה מארבע שורות, כשבמרכזה סוגר יהלומים. מדובר בשרשרת מהאוסף הפרטי של המלכה אליזבת אותה קיבלה ממשלת יפן, שהושאלה למידלטון.

מידלטון ענדה את השרשרת הזו ב-2017, באירוע לרגל 70 שנות נישואים של אליזבת ופיליפ והבחירה לענוד אותה להלוויה היא מעין תזכורת מתוקה לשבעה עשורים שלהם ביחד. מלבד המלכה אליזבת, גם הנסיכה דיאנה ענדה את אותה השרשרת בדיוק ב-1982 וכך הסתדרה לה מחווה כפולה ואלגנטית.

לצד השרשרת, ענדה מידלטון גם עגילי פנינה ויהלומים תואמים - שגם הם מחווה לאלמנה הטרייה. עגילי הטיפה שענדה קייט הוענקו לאליזבת במתנה ב-1947 מבחריין לרגל הנישואים עם פיליפ. הבחירה בהם היא גם סוג של תזכורת להיסטוריה של המלכה לצד הנסיך פיליפ. התוצאה הסופית של הכול יחדיו - השמלה, הכובע, התכשיטים ואפילו האיפור, יצרו מראה מנצח. סקסיות במיטבה, עד כמה שניתן באירוע שכזה, ובעיקר קלאסיות אלמותית. לא מוגזם לטעון שזה אחד הלוקים הטובים של מידלטון, בהתחשב בנסיבות.

קייט מידלטון הלוויה הנסיך פיליפ. GettyImages
לוק מנצח. קייט מידלטון/GettyImages

מידלטון אולי משכה לא מעט תשומת הלב, אך רוב העיינים הופנו לאלמנה הטרייה, המלכה אליזבת, שכאמור - נראתה לראשונה בפומבי מאז ההודעה על מותו של פיליפ. המלכה אליזבת נצמדה לסגנון המזוהה עמה, אך לבשה שחורים - מעיל, כפפות, כובע ומסיכת פנים, שאותה לא הורידה כלל. בנוסף לכך, במסגרת הנחיות הקורונה, המלכה בת ה-94 ישבה בשורה משלה, מבודדת מכל האחרים.

המלכה אליזבת בקפלת סנט ג'ורג' שבטירת וינדזור בהלווית בעלה, הנסיך פיליפ, 17 באפריל, 2021. רויטרס
לובשת שחורים. האלמנה הטרייה המלכה אליזבת/רויטרס

גם קמילה, דוכסית קורנוול, הגיעה לחלוק כבוד אחרון לנסיך פיליפ כשהיא לובשת שחורים. שמלה שחורה עם מפתח וי קטנטן, כובע רחב שוליים ומסיכת פנים עשויה תחרה. על אף שהנסיכים ויליאם והארי הם הנכדים המוכרים יותר של פיליפ, לנסיך המנוח היו עוד לא מעט נכדים, בהם האחיות הנסיכות ביאטריס ויוג'יני. שתיהן לבשו שחור כמצופה, ביאטריס במעיל של ולנטינו ויוג'יני בשמלה של גבריאלה הרסט עם עקבים של ז'יבנשי. שתיהן חבשו כובעים שחורים - ביאטריס עם פפיון תחרה של פיליפ טרייסי ויוג'יני כובע עם תוספת רשת, ובניגוד לכובעים המוגזמים שהיו להן בחתונות מלכותיות, הפעם העדיפו לוקים סולידיים, בהתאם לאופי האירוע.

קייט מידלטון הלוויה הנסיך פיליפ הדוכסית קמילה. GettyImages
כובע רחב שוליים ומסיכת תחרה. הדוכסית קמילה לצד קייט מידלטון בהלוויה/GettyImages
הלוויה הנסיך פיליפ הנסיכה ביאטריס. GettyImages
לא מצועצעת. הנסיכה ביאטריס לובשת ולנטינו/GettyImages
הלוויה הנסיך פיליפ הנסיכה יוג'יני. GettyImages
בשמלה של גבריאלה הרסט. הנסיכה יוג'יני/GettyImages

איזה לוק סולידי הכי אהבתם?

קייט מידלטון
הנסיכה ביאטריס
הנסיכה יוג'יני
הדוכסית קמילה
2173 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully