וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים: טריק האופנה המבטיח של קייט מידלטון

28.3.2021 / 0:02

מסיכות הפנים עדיין חלק בלתי נפרד מהנראות שלנו, בין אם נרצה בכך או לא. ואולם, כמה שניסינו להפוך אותם לחלק אמיתי מהלוק - זה לא תמיד נחל הצלחה. הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, דווקא יודעת לעשות את זה מעולה. הנה ההוכחה

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

מסיכות הפנים הצבעוניות, שהתחילו בתור גימיק תחת הטייטל המבטיח "אופנת קורונה", הפכו להיות פריט מעיק של ממש. בקרוב יתחילו שוב לטפס המעלות וכולנו זוכרים כמה קשה זה לצעוד בחום יולי-אוגוסט הארצישראלי כשמסיכת פנים חוסמת את האף והפה. יחד עם זאת, המספרים הוכיחו שעטיית מסיכות פנים הכרחית בתקופת הקורונה ומשפיעה על ירידה בתחלואה, ולכן קשה להתווכח עם המספרים ולוותר על ההרגל החשוב הזה. בעוד שכולנו רק מייחלים לרגע שבו יודיע משרד הבריאות שאפשר להתהלך בשטחים פתוחים ללא מסיכות, יש מי שמעבר לים מזכירה לנו שאפשר גם להפוך את הלימון ללימונדה, כיאה לסיסמת השנה האחרונה, ולהפיק את המיטב מהמסיכות הללו. מי שעושה את זה בצורה מדויקת להפליא היא קייט מידלטון, הדוכסית מקיימברדיג', שיודעת למקסם את השימוש ההכרחי באקססורי המעיק הזה.

עוד חדשות אופנתיות:
הדוגמנית החדשה של ויקטוריה בקהאם עומדת במרכז שערורייה רצינית
בוקס בבטן: התמונה של אמילי רטאייקאוסקי עיצבנה את העוקבים

קייט מידלטון מסיכת פנים הנסיך וויליאם. GettyImages
רותמת לטובתה את העניין. קייט מידלטון במעיל קאמל של מאסימו דוטי ומסיכת פנים בגוונים חומים/GettyImages

סקירת הלוקים האחרונים של קייט מידלטון חושפת עקביות מפתיעה בהתאמה בין מסיכת הפנים לצבעי הלוק. מידלטון לא מסתפקת במסיכת פנים כירורגית בצבע תכלת, או בצבעים אחרים כמו ירוק, ורוד, סגול או שחור, ומחזיקה במלאי מסיכות בד פרחוניות בגוונים שונים (על אף שהוכח כי הבד פחות יעיל מהכירורגיות). את המסיכות הללו היא משלבת בצורה מדויקת עם הבגדים שהיא לובשת, ממש כאילו מסיכת פנים היא אקססורי אינטגרלי מהלוק.

כך למשל, לאחרונה נראתה מידלטון במעיל ארוך ורוד של מקס אנד קו ומתחתיו סוודר בגוון ורוד תואם. אל לוק הבזוקה הזה היא צירפה מסיכת פנים פרחונית ורודה של המותג AMAIA, שמתברר כמותג מסיכות הפנים החביב עליה. כשלבשה מעיל בצבע קאמל של מאסימו דוטי היא בחרה באותה מסיכת פנים פרחונית - רק הפעם בגוונים חומים.

עוד בוואלה! אופנה

אם קייט מידלטון יכולה - גם אתן: הדוכסית בלוק מדויק ומסיכת פנים צבעונית

לכתבה המלאה
קייט מידלטון מסיכת פנים. GettyImages
מעיל ורוד של מקס אנד קו - ומסיכה פרחונית בגוונים תואמים/GettyImages

בדצמבר האחרון לבשה הדוכסית לוק סקוטי שעושה כבוד לטארטן. בהתאם לזה, גם המסיכה שנבחרה עשויה מאותם צבעים ואותה דוגמה. יום קודם לבשה הדוכסית מעיל טורקיז של קתרין ווקר עם אותה מסיכה פרחונית מוכרת של אמאיה, הפעם בגווני כחול. את המסיכות הפרחונית היא המשיכה להתאים גם ללוקים אדומים, ירוקים ומקושקשים.

אז מה למדנו? אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, כך אומרים, ולכן אסור להזניח אף פרט בלוק, גם אם הוא נראה שולי. מסיכת פנים כירורגית יכולה לעיתים לחרב הכול. תרשמו לפניכם, עדיין לא סיימנו עם הסאגה הזו.

קייט מידלטון מסיכת פנים. GettyImages
מעיל טורקיז של קתרין ווקר ומסיכה פרחונית כחולה של אמאיה/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
לוק שעושה כבוד לבדים הסקוטים - וכך גם המסיכה/GettyImages
קייט מידלטון מסיכת פנים. GettyImages
עקביות מפתיעה בהתאמה בין צבע המעיל או השמלה לגווני המסיכה/GettyImages
קייט מידלטון מסיכת פנים. GettyImages
מידלטון מחזיקה במלתחת מסיכות מפוארת/GettyImages
קייט מידלטון מסיכת פנים. GettyImages
עושה חשק ליישם/GettyImages
קייט מידלטון מסיכת פנים. GettyImages
מעיל ירוק זית - מסיכה עם נגיעות באותו גוון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully