וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוכדת, ולא רק נוכלים: אדוה דדון הפתיעה בלוק קלאסי ולוהט

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 12:43

רודפת הנוכלים הידועה אדוה דדון הגיעה לשטיח האדום של השקת העונה החדשה של "מחוברים" בלוק משגע ובלתי צפוי. למרות שהיא אינה חלק מכוכבי הדוקו-ריאליטי היא לגמרי הצליחה לגנוב את ההצגה. כל הפרטים על המראה היוקרתי שעשה לנו את זה

השקה מחוברים מיכל אנסקי דורין אטיאס דור רפאלי לוסי אהריש עברי לידר. רפי דלויה,
הכוכבים החדשים של עונה 9 של הדוקו ריאליטי "מחוברים"/רפי דלויה

עונה חדשה, תשע במספר, של הדוקו-ריאליטי "מחוברים" עלתה לאוויר עם חמישה טאלנטים שמככבים בה. עברי לידר, דורין אטיאס, לוסי אהריש, מיכל אנסקי ודור רפאלי תיעדו עצמם לטובת הסדרה, שצולמה כבר באוגוסט שעבר ולרגל עליית הסדרה לאוויר, הגיעו החמישה לחגוג בהשקה נוצצת. ואולם, מבין כל הכוכבים בלטה מישהי אחרת שהיא לא חלק מהתכנית, וגם לא בדיוק מתמנגלת ידועה בביצה המקומית - אדוה דדון שהגיעה לגנוב את ההצגה.

והרי החדשות - אדוה דדון, עיתונאית חדשות 12 שהפכה להיות "אימת הנוכלים", הגיעה לשטיח האדום מלווה בבעלה, העיתונאי גלעד שלמור, בלוק משגע ובלתי צפוי - כזה שלא ראינו עליה אף פעם. את דדון אנחנו רגילות לראות על המסך בלבוש מעונב או קז'ואלי יותר, כזה שמתאים למרדף או למהדורת החדשות, ולא בשמלות ערב מגה שיקיות. מתברר שכאשר היא יוצאת לאירוע, "אוף דיוטי" מה שנקרא, היא יודעת לבחור היטב אאוטפיטים נוצצים שגם מורכבים ממותגים נחשבים.

השקה מחוברים אדוה דדון גלעד שלמור. רפי דלויה,
גנבה את ההצגה. אדוה דדון וגלעד שלמור/רפי דלויה

אדוה דדון

דדון לבשה להשקה שמלת סליפ שחורה מבריקה של המותג Ba&sh לבוטיק 77. מסוג הפריטים שכל אישה חייבת בארון כדי לשלוף לוק מנצח במינימום מאמץ. מדובר בשמלה בלי מניירות - מינימליסטית ונכונה, שהיינו מעדיפות האמת שתהיה בגזרת סליפ רגילה - "ספגטי" קלאסי ללא קשירות בגב, כפי שיש בשמלה שלבשה דדון.

אל השמלה צירפה נעלי עקב של מנולו בלאניק עם עיטור האבנים, בימים אלו בנט-א-פורטה ב-3,600 שקלים ותיק שחור קלאסי של סן לורן. בגבוה. בן הזוג גלעד שלמור נצמד גם הוא לצבעוניות השחורה עם חליפה וחולצת טי מתחת, ויחד הם היו הפאוור קאפל של הערב. שאפו.

השקה מחוברים אדוה דדון. רפי דלויה,
לוק מנצח במינימום מאמץ. שמלה של Ba&sh לבוטיק 77 ונעליים של מנולו בלאניק/רפי דלויה

מיכל אנסקי

אז מה לבשו כוכבות הדוקו-ריאליטי? מיכל אנסקי, האישה שיודעת להחזיק כל בגד ולגרום לו להיראות מושלם, הלכה על שמלת מיני פרחונית בגווני כחול-תכלת עם שרוולים ארוכים ומחשוף בול במידה של גולף, המותג עבורו היא משמשת פרזנטורית. אל השמלה צירפה סנדלי עקב של סן לורן שעולים 2,800 שקלים, בשביל איזון בין נגיש יוקרה.

השקה מחוברים מיכל אנסקי. רפי דלויה,
פרזנטורית מושלמת למותג. מיכל אנסקי בשמלה של גולף וסנדלים של סן לורן/רפי דלויה

עוד בוואלה!

והרי החדשות: נמצא הז'קט האהוב על המגישות של ערוץ 12

לכתבה המלאה

דורין אטיאס

מלכת הדרקונים בחרה לערבב פרינטים, ולבשה חצאית מקסי מנומרת עם חולצת פסים מהמותג הפרטי שלה שנקרא על שמה, אליהם צירפה חגורה של ליאורה טרגן עם אבזם אוברסייז בלתי ניתן לפספוס ונעליים ממותגות של בלנסיאגה. השוס הוא בגזרת התיק. מדובר בתיק וינטג' מ-1961 של המותג Campomaggi.

השקה מחוברים דורין אטיאס. רפי דלויה,
לובשת את עצמה עם תיק וינטג' משובח. דורין אטיאס/רפי דלויה

מי המתלבשת הטובה של הערב?

אדוה דדון
מיכל אנסקי
דורין אטיאס
3148 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully