וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מפרסמת עירום בשביל לייקים": הפקת האופנה החדשה של אשלי גרהאם

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 13:47

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה מככבת על שער מגזין פורטר עם הפקת אופנה חדשה וריאיון שבו היא מתייחסת לסוגיות של דימוי גוף. "הלוואי שכשאני הייתי צעירה יותר, הייתה מישהי כמוני, שלא מפחדת להראות את הצלוליטיס והשומן בגב, כדי שאדע שזה נורמלי"

דוגמנית הפלאס המצליחה אשלי גרהאם לא עוצרת. אם תשאלו אותה, יש לה עוד דרך ארוכה לעבור עד שהיא תגיע אל היעד. בשער חדש שלה למגזין פורטר, אליו מצטרפת גם הפקת אופנה, היא ממשיכה לקדם את המאבק שאת דגלו היא נושאת - קבלה בתעשיית האופנה של מידות פלאס ומבני גוף שונים.

"תודה למגזין פורטר שמאמין בי ובעתיד האופנה", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה לצד שיתוף התמונות מהמגזין. "העברתי את הקריירה שלי בניסיון לאתגר את סטנדרט היופי הבלתי מציאותי של תעשיית האופנה והסטנדרט שיש עבור נשים באופן כללי. עברנו כברת דרך ויש לנו עוד דרך לעשות עד שמעצבים, בתי אופנה, מותגים, מסלולים, בתי ספר לעיצוב וקמעונאים יאמצו את כל סוגי הסוף הקיימים. השער הזה הוא תזכורת עבורי להמשיך לתעל את החלומות שלי ולנצל כל הזדמנות".

אשלי גרהאם מגזין פורטר. PORTER, Yelena Yemchuk, אתר רשמי
"השער הזה הוא תזכורת עבורי להמשיך לתעל את החלומות שלי". אשלי גרהאם לובשת אולה ג'ונסון/אתר רשמי, PORTER, Yelena Yemchuk

על תמונת השער נראית גרהאם בקלוז-אפ כשהיא לובשת שמלה שחורה של המותג Tove ומתחתיה חזייה שחורה של אלכסנדר מקווין ועונדת עגילים של Eéra. תמונת השער היא רק הפתיח להפקת אופנה שהצטלמה כולה בתוך סטודיו, אבל עם רגעי סטייל משובחים ששווה להתעכב עליהם, ולו רק כדי לשאוב קצת השראה לקיץ הקרוב.

בתמונה נוספת נראית גרהאם בשמלת מחוך לבנה של המותג פילוסופי, עם גרביונים שחורים וסנדלים של Khaite. יש גם פריים מטריף בשמלה בגוון חמרה של אולה ג'ונסון באותו סגנון של מחשוף מרובע, רק הפעם עם שרוולים תפוחים וסנדלים לבנים מעל הגרביונים. עוד בהפקה: שמלה לבנה של Fil de Vie וטרנץ' מנצח של איזבל מארה עם סנדלים צהובים של בוטגה ונטה, מעל אותם הגרביונים בצבע שחור, ותיק פרנזים לבן. אם תשאלו את צוות הסטיילינג של מגזין פורטר, זו בדיוק הבשורה לעונת המעבר - סנדלים וגרביונים.

אשלי גרהאם מגזין פורטר. PORTER, Yelena Yemchuk, אתר רשמי
הבשורה לעונת המעבר: סנדלים מעל גרביונים. גרהאם בשמלה לבנה של Fil de Vie/אתר רשמי, PORTER, Yelena Yemchuk

בריאיון שמצטרף אל אותה הפקה, מדברת גרהאם בת ה-33 בעיקר על נושאים של דימוי גוף. "אני לא מפרסמת תמונות שלי עירומה למחצה בשביל לייקים", היא מבהירה. "אני עושה את זה כדי שמישהי שצעירה ממני בעשור תדע שהעודף בישבן, בירכיים - שזה נורמלי". לדבריה, היא חשה חלוקה בנוגע לרשתות החברתיות. מצד אחד - זו פלטפורמה שמאפשרת ריטוש ופילטרים שרק מעצימים את אי קבלת הגוף של נשים כמו שהוא, ומצד שני - זו הפלטפורמה שנתנה לה קול, שאפשרה לה לבטא את המאבק שלה. "הלוואי שכשאני הייתי צעירה יותר, הייתה מישהי כמוני, שלא מפחדת לדבר ולהראות את הצלוליטיס והשומן בגב, כדי שאדע שזה נורמלי. ככה נראה גוף", סיכמה.

אשלי גרהאם מגזין פורטר. PORTER, Yelena Yemchuk, אתר רשמי
"ככה נראה גוף". בטרנץ' מנצח של איזבל מארה/אתר רשמי, PORTER, Yelena Yemchuk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully