וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי למבוגרים בלבד: פריס הילטון בשמלה ורודה ומחשוף עמוק

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 16:14

נסיכת הוליווד הבלונדינית פריס הילטון יצאה לבילוי עם הארוס במסיבה נוצצת לקראת טקס האוסקר. על שמלת שיפון מתנפנפת היא לא ויתרה ואקססוריז לא נחוצים גם נרשמו בטוטאל לוק. מוגזמת כהרגלה

פריס הילטון. backgrid, בקריד
ברבי גירל. פריס הילטון באולד הוליווד גלאם/בקריד, backgrid

פריס הילטון (40), יורשת המיליונים ונצר למשפחת המלונאות, התארסה לפני כחודשיים לקרטר ראום, "גבר חלומותיה", כך היא טענה בשלל ראיונות. גולת הכותרת של ההצעה הרומנטית שהתרחשה בחוף הים הייתה טבעת עצומה במשקל עשרה קראט. המחיר כמובן, מפוצץ לא פחות, בהערכה של שני מיליון דולר והחיתוך - אמרלד קאט, כי לנשים בסטנדרט כזה מגיעה הצעקה האחרונה.

לרגל טקס האוסקר שיתקיים בשבוע הבא, בהוליווד כבר עובדים על מסיבות מקדימות ופריס, אחת האושיות הנחוצות בעיר, יצאה לבילוי עם הארוס בלוק ורוד עד כאב שיכול להיות רלוונטי לכל אירוע שטיח אדום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

פריס הילטון. backgrid, בקריד
בשמלת שיפון ורודה של ולנטינו/בקריד, backgrid

השמלה בגוון ורוד מסטיק, בגזרה משגעת באמת, מתנפנפת ובעלת וי עמוק בחזה שייכת לוולנטינו, המותג האיטלקי האהוב על הילטון, אותו גם שגררה לא מעט בחודשים האחרונים בחסות האיט בג 'רומן סטאוד'. אל השמלה התווספה גם עליונית פרווה, גם כן של ולנטינו, אותה החזיקה הכוכבת מידי פעם בידה לצד התיק הוורוד גם כן עם עיטורי פרחים. הנעליים, אם תהיתם, בוורוד תואם עם הכיתוב 'פינק אז פאק'.

נרשם גם ענק לא רגיל על צווארה, צללית ורודה עם אקסטרה ריסים וקארה בלונדיני בוהק עם גל פנימי. ההגזמה הפראית באמת הייתה כשפריס מיצתה את האירוע ויצאה מהלוקיישן עם משקפי שמש ורודים. לילה קשה.

פריס הילטון. backgrid, בקריד
הייתה חייבת לקחת את זה צעד קדימה עם משקפי השמש/בקריד, backgrid

עוד בוואלה!

הערב הכסוף: כל הלוקים מהשטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה

לכתבה המלאה
פריס הילטון. backgrid, בקריד
תודה על ערב מהנה. פריס הילטון והארוס/בקריד, backgrid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully