וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומה של כל אישה: שמלת הסטרפלס של שירה האס

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 10:18

שירה האס ועמית רהב זכו בפרס השחקן והשחקנית הטובים ביותר על תפקידיהם בסדרה "המורדת". מוצלחים לא פחות היו הלוקים שנבחרו למעמד המרגש של בתי האופנה הנחשבים בעולם

שירה האס זוכב בטקס פרסי האינדיפנדנט ספיריט/צילום: יח"צ רשמי

אנחנו פחות מ-24 שעות לפני טקס האוסקר הנוצץ, שיא עונת האירועים המפונפנים של הוליווד והפעם נראה שיש לא מעט למה לצפות. הנחיה רשמית לכך שהאורחים לא מחויבים להגיע עם מסיכות ויש גם צפי לרשימה שווה אחרי שנה וחצי של שיממון.

אחרי גל גדות, שלעיתים כבר נדמה כי היא בהוליווד מאז ומתמיד, שירה האס בת ה-25 היא השם החם הבא אליו נשואות העיניים מכל העולם. יש כבר לא מעט קבלות ברמה המקצועית, כעת גם פרס השחקנית הטובה ביותר בטקס האינדיפנדנט ספיריט, אך הסיקור במדורי התרבות לא שלם בלי התייחסות לנוכחות האופנתית המדויקת של האס שכמעט ולא פספסה מהרגע שנדלק עליה הזרקור.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

נרשמו לא מעט שיתופי פעולה מוצלחים של האס עם שאנל, חליפה נהדרת של המעצבת המקומית שני צימרמן בטקס פרסי הטלוויזיה, עוד שמלה יוקרתית של אלון ליבנה לטקס חנוכה וירטואלי, שמלת נשף שקפקפה של ארמני לטקס גלובוס הזהב ולפרס הטרי נבחרה גם שמלה נהדרת של בית אופנה איטלקי מוביל.

האס לבשה שמלת סטרפלס של מיו מיו עם מחוך בצורת לב בצבע לבן ועיטורי פרחים צהובים עם עלים ירוקים. הגימור לאורך כל השמלה היה ראפלס עדין ומבעד לשסע הנכון בצבצו גם סנדלים שחורים קלאסיים.

הצוות שתקתק את האס הוא כבר בינלאומי לחלוטין כשהסטייליסטית היא פטרה פלאנרי, שמלווה את רנה זלווגר, ואחראית על לא מעט הפקות נחשבות. קייט לי, המאפרת של שאנל אחראית על הביוטי, בובי לי, מעצב השיער, דאג להאס לאסוף מהודק עם שביל באמצע, והאקססוריז הסתכמו בעגילים יוקרתיים של קרטייה עם אבן אמרלד ירוקה שהתכתבה נהדר עם העלים בשמלה.

הפרטנר המושלם, מקצועית ואופנתית, הוא עמית רהב, שזכה גם כן בפרס השחקן הטוב ביותר על הופעתו בסדרה "המורדת". רהב לקח את העניינים צעד קדימה, עם הלבשה מופלאה של הסטייליסטית סיון חימי, ולבש טוטאל לוק דיור בעיצובו של קים ג'ונס, חביב הסלבריטאים.

ממותג מכף רגל ועד ראש (במובן הטוב של הביטוי) - מכנסי סיגר בשמנת, חולצה מכופתרת עם פרינט ארנבים, גרביים סגולות עם לוגו המותג, סניקרס לבנות גבוהות ומעל הכול בלייזר שחור שנאסף עם חגורה לא רגילה ממנה משתלשלים גדילים בדגרדה של צהוב וסגול. לעילא ולעילא.

עוד בוואלה!

שירה האס לבשה חליפה חלומית לטקס פרסי הטלוויזיה

לכתבה המלאה
שירה האס. יח"צ רשמי,
משגעת בשמלה של מיו מיו. שירה האס/יח"צ רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully