וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בסל? התיק החדש והמדויק שיחליף את תיקי הקש

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 9:33

סלי המכולת המרושתים והאייקונים שמלווים את הפרזיאיות על בסיס קבוע מקבלים העונה פרשנות מבית לונגשאמפ בשישה גוונים שונים. יש גם סגירת עור מהוקצעת ועוד פטנט שיקי שידאג שלא יפול לכן כלום מהתיק. ומה לגבי המחיר? סופר נגיש

מגמת תיקי הקש מלווה אותנו כבר חמישה קייצים ברצף, ולא סתם ליווי קליל של עוד פריט נחמד שמתאים לחופשה. התיקים שוב הוכתרו ככוכבי רשימות המאסט-הב לעונות החמות בכל המגזינים ומדורי האופנה באונליין, עם טירוף שהחל סביב הלייבל קאלט גאיה ואופציות נוספות מבתי האופנה הגדולים כמו גם לרשתות המהירות. כעת נדמה שהבון-טון של תיקי הראפייה והקש מתחיל להתערער קלות, מכה קטנה בכנף בינתיים, אבל יש מצב למתחרה רציני - תיק רשת הדייגים של המותג הצרפתי הוותיק לונגשאמפ.

בשבועיים האחרונים הם פתאום נמצאים בכל מקום ברשתות החברתיות, מזכירים מאוד את סלי המכולת המרושתים והאייקונים שמלווים את הפרזיאיות על בסיס קבוע. השיק הצרפתי לא דוגל בהעמסה שבועית של כל הסופר הביתה, אלא בליקוט טרי של בגט, כמה פירות וירקות לצד גבינה טובה, וכולם מבצבצים מבעד לחורי הרשת. תוספת ידית הנשיאה החומה והכפולה Le Pliage מבית לונגשאמפ, העשויה עור רוסי וכוללת סגירה של דש תיק-תק מתקפל, משלימה את הסטייטמנט באופן מדויק.

התיק עוצב בשיתוף פעולה עם Filt, המפעל המקורי בנורמנדי שייצר לראשונה את תיק הרשת לקניות ב- 1860. עם טוויסט ופרשנות חדשה וחכמה, מדובר במפגש בין שני סמלים צרפתיים, ומכאן גם נגזר שמו: le Pliage Filet. "סל המכולת הזה הוא תיק פריזאי כל כך אייקוני", הסבירה סופי דלפונטיין, המנהלת הקריאייטיבית של לונגשאמפ שהיא גם נכדתו של המייסד, בהשקת הליין שנערכה בניו יורק, "אני אוהבת את הפשטות שבדבר, ורציתי לחזור לפריז עם רוח פריזאית מאוד, ולתת את המגע הזה לכל העולם".

סדרת לה פליאג' פילה מוצעת בשישה גוונים - לבן, ורוד, אדום, כחול, ירוק ושחור. המחיר, 70 אירו, סביר בהחלט לעניות דעתנו. בארץ הוא נמכר ב-430 שקלים, והוא עף במהירות כך שלא פשוט לשים עליו את היד. בעיה קטנה נוספת היא שהתיק מחורר, ואם רוצים להשתמש בו כתיק קיץ שיאחסן גם ארנק, מפתחות ועוד חפצים שיכולים ליפול מהחורים או סתם מעוניינים להסתיר את תכולת התיק, אפשר לקחת דוגמה מכמה משפיעניות אינסטה שמכניסות לתוכו מטפחת משי פרוסה בתחתיתו כאשר ארבע הקצוות נקשרים בבסיסו העליון, וכך מייצרות הגנה רותחת עם אקסטרה סטייל לתכולת התיק. למעוניינות - ניתן להשיג בארץ בבוטיק לונגשאמפ בקניון גינדי TLV ובאתר chozen.

עוד בוואלה!

עטופות בתכריכים: השמלה הביזארית הזו תופסת תאוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully