וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטופות בתכריכים: השמלה הביזארית הזו תופסת תאוצה

25.4.2021 / 6:45

ננסי דוג'קה כבר הלבישה בעבר את בלה חדיד בטופ שקוף ומוגזם, ומוטיב פיסות הבדים המעוצבים שלה תופס תאוצה. הפעם מדובר בשמלת מיני מסוכנת ביותר - הבסטי של קים קרדשיאן כבר ניסתה וקברה לה

זוכרות את המהלך שקים קרדשיאן עשתה על פריס הילטון? ממים רבים עברו ברשת מאז תפקדה על תקן הסייד-קיק בעלת הישבן המפואר של יורשת בתי המלון ועד הלגיטימציה כאייקון סטייל שקיבל את הסטמפה מאנה ווינטור. חייבות להודות שתמיד תהינו מתי קימי תירדם בשמירה ותקבל אותה בהפוכה מאחת הסייד-קיקיות שלה.

כעת יש סימנים לכך שמתבשלת סיטואציה רלוונטית עם סטפני שפרד, העוזרת לשעבר שהפכה לימים לחברה טובה והבסטי של האחות קורטני. ראינו אותה בלא מעט צילומים ואף בסדרת הריאליטי המשפחתית כולל דרמת פיטורין מתועדת על המסך ומי שעוקבת אחריה באינסטה מבינה שמדובר כבר באושיית רשת לכל דבר ועניין.

.

בהשקת מלון עמוס ידוענים במיאמי בשבוע שעבר, הכוכבת הראשית, קים קיי כמובן, לבשה שמלת עור קצרצרה בגוון שהשתיקה יפה לו מבית דיור. החברה שליוותה אותה קברה לה בשמלה לוהטת, קטנטנה וצמודה, עטורת א-סימטריה וקשירות בגווני חום ושחור.

על היצירה המורכבת הזו שעשויה ממשי דקיק ומפוצצת בקאט אאוטים אחראית ננסי דוג'קה, בת 27 במקור מאלבניה, הנחשבת לאחד השמות המסקרנים והרותחים בתעשיית האופנה כרגע. דוג'קה היא בוגרת די טרייה של המכללה היוקרתית סנטרל סאן מרטינס שבלונדון, והשמלה שסטפאני לבשה היא חלק מליין שלם באותו סגנון המבוסס על קולקציית הגמר שלה בתואר השני.

מה שמדהים פה הוא שלמרות הפוטנציאל הטראשי - צמוד, שקוף, חשוף, מיני וכולי - מדובר בדגמים מפוצצים בסטייל ובתחכום. הקולקציה של דוג'קה, שעדיין לא הספיקה להשיק חנות אונליין מסודרת, כבר עושה גלים ברשת עם נוכחות מכובדת על אושיות כמו הדוגמניות אדווה אבואה ובלה חדיד (שלבשה טופ שקוף לטקס ה-VMA האחרון) והמשפיענית טיפטני סו, בין היתר.

בגלל שכל שמלה כזו היא וואן-פיס הנתפרת בעבודת יד, גם המחירים משתנים ונעים בין 1,000$ ל-1,600$. בינתיים סימנו את סטפני שפרד כמישהי מסקרנת ששוווה לעקוב אחריה.

עוד בוואלה!

שקיפות קטלנית: בלה חדיד בבגד גוף מאתגר במיוחד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully