וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ורכישה שווה: הזדמנות נדירה לרכוש טי-שירט מעולה במהדורה מוגבלת

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 13:44

חממת מפעל הפיס לאופנה גייסה את ששת המעצבים שלה לעצב קולקציה במהדורה מוגבלת של חולצות טי. החולצות נמכרות באתר ובחנות של סטורי - וכל ההכנסות יועברו לתרומה לעמותת "הופכות את היוצרות"

"פרויקט טי" חממת מפעל הפיס לאופנה/יח"צ

חממת מפעל הפיס לאופנה מציגה את "פרויקט ה-T" החדש שלה, שבמסגרתו יוצעו למכירה חולצות טי במהדורה מיוחדת ומוגבלת. כל ההכנסות ממכירת קולקציית הקפסולה יועברו לתרומה לעמותת "הופכות את היוצרות" המסייעת לנשים לצאת ממעגל הזנות - אופנה עם מטרה.

מי שאחראי על עיצובי חולצות הטי הללו הם שישה מעצבים צעירים ונבחרים של חממת מפעל הפיס לאופנה שכל אחד מהם ייצר 75 חולצות טי בלבד, מה שהופך את הקולקציה למוגבלת מאוד. החולצות נוצרו תוך דגש על קיימות ושמירה על איכות סביבה, ולכן נעשה שימוש בבדים שיועדו להשמדה. כל חולצה תימכר תמורת 160 שקלים ברשת סטורי - בחנות האונליין ובחנות ברחוב דיזינגוף בתל אביב.

חממת מפעל הפיס לאופנה דניס וארטיום ריאבקו פרויקט טי. סטורי,
כל חולצה תימכר תמורת 160 שקלים ברשת סטורי. הטי שעיצבו דניס וארטיום ריאבקו/סטורי

ששת המעצבים שלוקחים חלק בפרויקט הם נופר דוכובני (tutu.b), שאדי מגלטון (sfm), דניס וארטיום ריאבקו (HAVIE mnfct), ענת פרידמן, עמית לוזון ואייל אליהו (adish) ויפעת פינקלשטיין. בין החולצות המוצעות לרכישה אפשר למצוא חולצת טי עם סימן "חמסה" בגב של דניס וארטיום ריאבקו, חולצה עם עיגול בצד שמגיעה בצבעים לבן-כתום או ורוד-שחור של ענת פרידמן וחולצה עם הכיתוב הנחוץ "שקט" של שאדי מגלטון.

עוד בוואלה! אופנה

המשפיענים החדשים באינסטגרם הם כלבים, ולא תאמינו כמה זה מושלם

לכתבה המלאה
חממת מפעל הפיס לאופנה פרויקט טי עמית לוזון ואייל אליהו. סטורי,
"מי שירכוש חולצה יזכה גם בטי-שירט יפה וגם יסייע לעשרות נשים". החולצה של עמית לוזון ואייל אליהו/סטורי

לדבריה של דולין מלניק, ראש מועצת הפיס לתרבות, "מעצבי האופנה שנבחרים מדי שנה לחממת הפיס לאופנה זוכים להזדמנות חד פעמית ויוצאת דופן לפיתוח וקידום מותג האופנה שלהם. השנה החלטנו לאפשר להם להעביר את הטוב שבו זכו באמצעות חולצות טי שההכנסות ממכירתן יסייעו לתצוגת אופנה של בוגרות בית הספר לאופנה שמפעילה העמותה 'הופכות את היוצרות' שמסייעת לנשים לצאת ממעגל הזנות. מי שירכוש חולצה יזכה גם בטי-שירט יפה שיוצרה במהדורה מוגבלת וגם יסייע לעשרות נשים להתחיל חיים חדשים".

חממת מפעל הפיס לאופנה פרויקט טי שאדי מגלטון. סטורי,
חולצה עם הכיתוב הנחוץ "שקט" של שאדי מגלטון/סטורי
חממת מפעל הפיס לאופנה פרויקט טי נופר דוכובני. סטורי,
כל החולצות עם דגש על קיימות ושמירה על הסביבה/סטורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully