וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפיענים החדשים באינסטגרם הם כלבים, ולא תאמינו כמה זה מושלם

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 8:16

תעשיית המשפיענים ברשת הפכה לחלק בלתי נפרד בתעשיית האופנה. לאחרונה צומח בה ז'אנר חדש - כלבים כמשפיעני רשת, שלובשים ומשווקים בגדי מעצבים. הנה שתי כלבות עם יותר ממיליון עוקבים - שממש כדאי להכיר

תעשיית המשפיענים ברשתות החברתיות גדלה מאוד בעשור האחרון, עד כדי כך שהיא הפכה לחלק מהותי ומרכזי בתעשיית האופנה. אנונימיים רבים הצליחו לפרוץ את המחסום ולהפוך למגה סטארים בזכות התוכן ברשתות החברתיות (היוש לאדיסון ריי וצ'ארלי דמילו כוכבות הטיקטוק המפורסמות), והיום כדי לחתום על חוזה פרזנטור עם מותג נחשב, כדאי שיהיה לך גם מה להגיד ברשת החברתית, המוני עוקבים ויכולת לשתף תכנים מעניינים שגורפים הרבה לייקים. לא מעט אנשים בתעשייה התרעמו על כך שמספר העוקבים הוא שקובע אם דוגמנית מסוימת תקבל ג'וב או לא, ושיש העדפה לכוכבים על פני אנשי מקצועי - אבל הסערה לא שינתה דבר, והמצב נותר כשהיה. אלא שבתוך תעשיית המשפיענים צומח לו תת-ז'אנר מפתיע - חיות מחמד.

לחיות המחמד שנחשבות משפיעניות ברשת יש סוכנים ייעודיים שמנהלים אותם, יש להם קמפיינים שמוכוונים אליהם ויש מוצרים שהם משווקים, ממש כאילו היו בני אדם רגילים תחת הקטגוריה המפתה "אינפלואנסרים". והרי תמיד אומרים שחיות או ילדים קטנים גונבים את ההצגה, אז נראה שמישהו לקח את האמת הזו צעד אחד קדימה, ומיקם את חיות המחמד במרכז הבמה. ברגע שכלבים הופכים למשפיענים, מלבד מתנות חינם שהם מקבלים - מעצבים ומותגים גם משלמים להם על החשיפה, כך שזה הופך מקור הכנסה משתלם לבעלים.

עוד בוואלה! אופנה

בת שש, עם מותגי על וכישרון החלקה על הקרח: הילדה הכי מתוקה באינסטגרם

לכתבה המלאה

אז אם יש לכם כלב בבית או שאתם פשוט מתים על חיות - יש שתי כלבות מובילות בקטגוריית המשפיענים ברשת, ובכנות שיש להן יותר עוקבים מלכמה כוכבים מפורסמים שאנחנו מכירות. הראשונה היא בובי בילי - כלבה שהיא שילוב בין גרייהאונד איטלקי וצ'יוואוואה שהחלה את דרכה ברשת ב-2019 והיום מחזיקה ב-284 אלף עוקבים. היא לובשת סוודרים, נועלת נעליים ומרכיבה משקפי שמש ותמיד יש לידה תיק טרנדי. מעבר לזה, היא חובבת טיפוח רצינית. במלתחה שלה תוכלו למצוא פראדה, ז'קמוס, נייקי, מגפי אגס ומגפי ד"ר מרטינס. לאחר ההצלחה שלה באינסטגרם, השיקה בובי בילי בספטמבר האחרון גם מותג משלה, הנושא את שמה, ובו מוצרי אופנה לכלבים ולאנשים.

הכלבה השנייה ברשימת המשפיענים היא טיקה דה איגי, כלבת גרייהאונד איטלקי ממונטריאול שבקנדה. והשוס: טיקה דה איגי מספרת על עצמה שהיא "גיי אייקון". יש לה מיליון עוקבים ובעמוד האינסטגרם שלה תקבלו מנה הגונה של מותגי על - שאנל, הרמס, מארק ג'ייקובס וכריסטיאן סיריאנו. לאחרונה הצטלמה בגרסה כלבית של שמלת הלהיט שעיצבה ליריקה מאטושי עם עיטורי התותים.

שתי הכלבות הללו אולי המובילות בתחום, אבל הן לא לבד. לפני כחודש פתחה המעצבת וורה וונג עמוד אינסטגרם לכלבה שלה לולה, ולו יש כבר מעל 2000 עוקבים והוא עשוי להפוך להצלחה ענקית, לו תדע לנהל אותו נכון. גם קורל סימנוביץ' פתחה עמוד אינסטגרם לכלב שלה באלו ויש לו כבר 53 אלף עוקבים. באינסטגרם שלו אפשר לראות אותו משחק כדורגל כמו האבא סרג'י רוברטו ומדגמן מותגים כמו האימא קורל. גם כאן, עם התמדה ומינוף נכון, יכול הכלבלב להיות מקור הכנסה משתלם במיוחד נוסף לשניים.

לוני אדוארדס, מייסדת של סוכנות משפיענים של כלבים, מצחיק ככל שיהיה, התראיינה וסיפרה על העבודה שלה למגזין "פאשניסטה". לדבריה, מה שאפשר את לידת התופעה של חיות מחמד כמשפיעני רשת זו התרחבות היצע המוצרים המוצעים לכלבים. "פעם היה ממש קשה למצוא בגדים לכלבים. היום התעשייה הזו התרחבה ויש גל רציני של מוצרי אופנה לחיות מחמד", אמרה. יתרה מכך, לדבריה של אדוארדס, היום כבר לא מציעים בחנויות סתם סוודרים לכלבים. אלו ממש בגדי מעצבים ומותגים נחשבים.

תומאס שפירו, האיש שמאחורי החשבון של טיקה דה איגי, סיפר שבהתחלה הרצון להלביש את הכלבה שלו נבע מסיבות פרקטיות בלבד - שלא יהיה לה קר בקנדה הקפואה. הוא תיעד אותה, שיתף - והעוקבים הגיעו. "כשהנוכחות הדיגיטלית עלתה, התחלתי לשתף פעולה עם מותגים שמייצרים בגדים לכלבים, ואז הבנתי שאנשים אוהבים לראות את האופנה של טיקה". ההצלחה המטאורית של טיקה זיכתה אותה בלא מעט רגעי תהילה, בהם השתתפות בסרטון מעלית גלובוס הזהב של מגזין אינסטייל.

אדוארדס מדגישה שעבור מותגים העבודה עם בעלי חיים נוחה במיוחד. "הם לא אומרים דברים פוגעניים או שנויים במחלוקת, לא מסתכסכים עם אף אחד, לא משתכרים במסיבות - רק מפיצים אושר ושמחה. כשצרכן רואה מותג שהוא אוהב מפורסם על ידי בעל חיים, זה יוצר אצלו תחושה חיובית, בטח בשנה האחרונה שהייתה שנה קשה עבור כולם. אנחנו רואים עלייה בביקוש לפרסומות בכיכובן של חיות". שפירו מספר כי החלום שלו זה שטיקה תיקח חלק בתצוגת אופנה, שתצעד על המסלול או שתשב בפרונט רואו כמשפיענית אמיתית. האנשים האנונימיים שעומדים מאחורי החשבון של בובי חושבים בקטן יותר - הם רק רוצים קמפיין לקלווין קליין. שמישהו ירים את הכפפה בבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully