וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחליפה שעולה 20,000 שקלים: אדל עפה על החיים באפטר פארטי

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 16:18

הזמרת, שנעדרה לאחרונה מהרשתות החברתיות, נראתה מבלה במסיבת האפטר אוסקר של הזוכה דניאל קלויה. היא לבשה חליפה שהתאימה לשטיח האדום עם תג מחיר משוגע ולא זנחה את אחד מסימני ההיכר שלה

אחנו עדיין בריקושטים של טקס האוסקר והנה על הכוונת גם אדל שבילתה באפטר פארטי אצל דניאל קלויה, שזכה בפרס שחקן המשנה, עם לוק משגע בעל תג מחיר גבוה במיוחד. הזמרת, שרק במרץ האחרון הפכה רשמית לגרושה, יצאה למסיבה המונית עמוסת אלכוהול ומוזיקה - בילוי מחייב אחרי שנת קורונה מבודדת.

הלוק הנבחר למסיבה יכול בקלות היה להיות אחד מהלוקים של השטיח האדום של האוסקר וזו גם הייתה יכולה להיות הופעה אדג'ית מפתיעה ביותר. אדל לבשה מעיל צהוב של המותג לה פוינט שבקצות השרוולים נוצות אקסטרה מוגזמות, כיאה לטרנד ה"פוסט-קורונה" המפואר שתופס תאוצה בימים אלו. את המעיל היא שילבה עם מכנסיים תואמים מאותו המותג, סט שהוצג יחד בקולקציית סתיו 2020 של לה פוינט.

תג המחיר, כאמור, הוא החלק הקשה לעיכול. עלות המעיל היא 3,200 פאונד, שהם 14 אלף שקלים, בעוד עלות המכנסיים הם 1,444 פאונד, שהם 6,500 שקלים. בחישוב מהיר - עלות החליפה יותר מ-20 אלף שקלים. בגזרת האקססוריז נרשמו עגילי חישוק זהובים של מעצב התכשיטים הבריטי שון ליאן שעולים 350 פאונד - 1,500 שקלים. אם יש משהו שאדל לא הסכימה לוותר עליו הוא אחד מסימני ההיכר שלה - האייליינר השחור החתולי והמדויק.

עוד בוואלה! אופנה

עולם הולך ונעלם: אדל חוגגת יום הולדת בשמלת מיני קצרצרה ומציגה רזון לא רגיל

לכתבה המלאה

התוצאה הסופית אכן משגעת, ואם מישהי יכולה להרשות לעצמה סט במחיר שכזה - אז למה לא? מאז ירדה אדל במשקל והציגה לעולם את הגזרה הדקיקה החדשה שלה, נראה שהיא ממקסמת את היחסים עם עולם האופנה. מגוון מותגים, בדים מגזרות צמודות וחובקות גוף וגם משוחררות יותר וצבעוניות עשירה.

מה שהלהיב את המעריצים במיוחד בתמונות של הדיווה שהופצו מהמסיבה זה עצם התיעוד. אולי בחסות מאבק הגירושים ואולי בגלל הקורונה שהשאירה אותנו, כמעט ואין תיעוד של אדל, ולרגע נדמה היה שהיא פשוט נעלמה. היא עצמה כמעט ולא פעילה ברשתות החברתיות, כאשר הפוסט האחרון שהעלתה לאינסטגרם היה בינואר - לפני כשלושה חודשים. גם צילומי פפראצי שלה הפכו נדירים. כך או כך, המעריצים מתגעגעים וחסרונה מורגש ויהיה פה שמח מאוד כשתשיק סינגל חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully