וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הולך ונעלם: אדל חוגגת יום הולדת בשמלת מיני קצרצרה ומציגה רזון לא רגיל

הזמרת אדל שוב מעוררת סערה והפעם מחגיגות יום הולדתה ה-32 בתמונה חדשה לאינסטגרם. זו לא השמלה השחורה הקצרצרה שהחמיאה - היא באמת ירדה עוד כמה קילוגרמים!

אתר רשמי

בזמן שרובנו תפחנו בבידוד ונאלצנו להתמודד עם השלכות המשקל, בכל זאת, הפעילות הפופולרית בסגר הייתה פתיחת המקרר על בסיס שעתי וניסיונות כושלים להפוך לרושפלד, אדל לא נכנעה ללחצים. הזמרת המשיכה במגמת ירידה משמעותית, אליה נחשפנו לראשונה בסוף 2019, אז דווח כי הצליחה להשיל כ-45 קילוגרמים ממשקלה.

הכוכבת הבריטית, שמאוד לא פעילה ברשתות החברתיות, ושומרת על איפוק מוגזם בהעלאת תכנים לאינסטגרם סוף סוף סיפקה למעריצים קצת עניין והעלתה תמונה לוהטת מחגיגות יום הולדתה ה-32.

לעוד חדשות אופנתיות:
מלימודי צורפות להלבשה תחתונה: מילי וישניא לא מפסיקה לסקרן
מנצנצות מקילומטרים: בגדי הים שישלטו בחופים ב-2020

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בשמלת מיני שחורה וקצרצרה עם שרוולים תפוחים של Elzinga ב-595 פאונד ונעלי סטילטו מסאטן חגגה אדל עם חבריה הטובים ונראתה עוד יותר רזה מהסיבוב האחרון בו פופרצה ליד הזמר הארי סטיילס. "תודה לכם על כל האהבה ביום הולדתי", כתבה הזמרת בפוסט מרגש באינסטגרם, הראשון מתחילת שנת 2020, "אני מקווה שאתם שומרים על עצמכם בריאים ושפויים בתקופה המשוגעת הזו. אני רוצה להודות לכל העובדים החיוניים ולמי שעומד בשורה הראשונה ומסכן את חייו בכדי לשמור עלינו. אתם מלאכים".

מעט אחרי תמונת יום ההולדת צצה ברשת עוד תמונה של הכוכבת, כשהיא מצולמת ליד הפאשניסטה החביבה עלינו ניקול ריצ'י מחגיגות בלאס וגאס עוד לפני הקורונה. עוד שמלת מיני שחורה, הפעם עם שרוולים ארוכים וצווארון גולף, עיגולי חישוק זהובים, גרביונים שקופים ומגפיים מעור הפוך בצבע קאמל עד הברך. שמענו ששחור זה מרזה - אבל לא ככה!

בהתחשב בעובדה שכל העולם כבר נחשף לדיאטה הרצינית של אדל (סירטפוד), שמורכבת מהרבה פילאטיס, משקולות ולא הרבה אוכל, ההתלהבות מצד התקשורת והמעריצים מכל תמונה חדשה היא בהחלט במימדים לא רגילים. לעיתים מינימום חשיפה מעצימה את אפקט ה"וואו", ועכשיו רק דמיינו מה יקרה כשייצא סינגל חדש. אוהבות אותך בכל מידה, רק תשירי כבר!

אדל כתבה דנה. GettyImages
מתגעגעות לבמה, אוהבות אותך בכל מידה/GettyImages

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully