וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה לטעימה עיוורת: מיכל אנסקי עם הצווארון הנכון של הרגע

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 12:11

בתכנית הבישול החמה על המסך לא הצלחנו להתרכז בדבר אחד מלבד הלוק של מיכל אנסקי. מכנסיים וחולצה על-זמנית בתוספת צווארון כחול-לבן מגה טרנדי - ככה השופטת הגיעה לטעימות

פרומו "מאסטר שף עונה 9"/קשת 12

מי לא אוהב פחמימה טובה? תענוג די צרוף, אם תשאלו אותנו, שהתרחש בפרק של תכנית הבישול בה מככבת מיכל אנסקי. היה נורא בא לנו לדפוק איזו כיכר לחם, עם אגוזים או גבינה משובחת לכל היותר (סליחה על האובר ויזואליה הקולינרית, זה עשה אותנו מעט רעבות) מאבל מוכרחות לציין שהצווארון של מיכל אנסקי השתלט על רוב החושים שלנו.

בשלב הזה, מחוץ למסך, מיכל אנסקי נמצאת בהריונה השלישי, אך ב"מאסטר שף", היא מציגה לנו לוקים טרום-היריון מדויקים שמשלבים בין טרנדים לסגנון על-זמני. הלוק שנבחר עבור השופטת אנסקי לפרק הלחמים על ידי הסטייליסטית שירן מניה כלל חולצה שחורה מכופתרת של סן לורן מפקטורי 54, מכנסי ברמודה עד לפני הברך בשחור של בוטיק דניאלה בכיכר המדינה, נעלי עקב באותו הצבע מהקולקציה הפרטית שלה - Michaella by Lafayette Italy, והשוס: הצווארון.

מאסטר שף מיכל אנסקי. קשת 12, מאסטר שף, צילום מסך
השוס: הצווארון של מיכל אנסקי/צילום מסך, קשת 12, מאסטר שף

בלי תוספת הצווארון מדובר בלוק חד-גוני קלאסי, כזה שמתאים בדיוק לעונת מעבר ועובד בכל צבע אפשרי. ואולם, מה ששידרג את הלוק והפך אותו למעניין ומוצלח היה הצווארון שהתווסף מעל החולצה. מדובר בצווארון סטייטמנט רקום גדול במיוחד השייך למותג שונה של המעצבת הישראלית שני דידי.

על המיזם הייחודי הזה, שצמח באמצע מגפת הקורונה, כבר סיפרנו לכן לפני פחות משנה והמלצנו להתחדש באחד כזה. מה שמיוחד בצווארונים הללו זו הוורסטיליות שלהם - שבקלות יכולים להתלבש על כל אאוטפיט ולשדרג אותו - משמלה, דרך חולצה מכופתרת ואפילו מעל טרנינג. אם חשקה נפשכן בצווארון כמו שלבשה אנסקי, תוכלו להשיג אותו דרך עמוד האינסטגרם של המותג תמורת 650 שקלים.

עוד בוואלה! אופנה

צווארון כחול-לבן: מיזם הקולרים המדהים שאתן חייבות להכיר

לכתבה המלאה

בלי הצווארון המדויק של אנסקי, בעל הסיומת השפיצית, שהעניק מראה אצילי, אולי אפילו מעט אריסטוקרטי - ייתכן והלוק הזה לא היה עובר אותו הדבר. סביר כי אפילו היה נראה אנמי לחלוטין. אך כמו שאנחנו מציינות תמיד - הסוד הוא בפרטים הקטנים, ובהמשך לעונה הנהדרת אופנתית שאנסקי מציגה, יש כאן פיצוח נכון.

מאסטר שף מיכל אנסקי. קשת 12, מאסטר שף, צילום מסך
צווארון של מיזם כחול-לבן בשם שונה. שלכן תמורת 650 שקלים/צילום מסך, קשת 12, מאסטר שף
מאסטר שף מיכל אנסקי. קשת 12, מאסטר שף, צילום מסך
צווארון שיכול לשדרג כל לוק - משמלה, דרך חולצה מכופתרת ואפילו מעל טרנינג/צילום מסך, קשת 12, מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully