וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר בקאנטים ושווה להסתער על שמלת ה'נאפ' המושלמת

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 9:25

שמלות נוחות ומשוחררות בצבעוניות קיצית הן מהפריטים האהובים עלינו בעונה החמה. ננעלנו על שמלה שווה ואיכותית במחיר הגיוני, עם גרסה מתוקה גם לילדות, הכול תודות לשער הדולר המצחיק. אז איפה תרכשו ומה האופציות בגוונים? כל הפרטים

אחת הקלישאות הבולטות שיצרבו בתודעה כחותמת נוסטלגית משנת 2020 היא שזו הייתה שנת הטרנינג והפיג'מות. נכון לעכשיו, כחודשיים וחצי אחרי שחזרנו להתלבש ולצאת מהבית, לפגוש אנשים, עבודה, בילויים, מסעדות, חופשות ואפילו אירועים, אנחנו לגמרי מבושלות לאמץ את אחת המגמות החזקות של העונה - Nap Dress.

בעברית שמלת תנומה נשמע קצת פחות סקסי, אבל אל תתנו לכותרת להטעות אתכן. שמלות תנומה בתרבות הבריטית והאמריקנית הן שמלות שלובשים לא רק לשינה, כמו שראינו בסדרת הלהיט התקופתית של נטפליקס ברידג'רטון, אלא גם לאחר צהריים או בוקר קיציים, בייחוד בעת כתיבת מכתבים ומברקים. ובתרגום ל-2021 הישראלי זו בעצם השמלה המושלמת להסתובב איתה דווקא בחוץ, כל הקיץ, מבוקר עד לילה, כשבשילוב האבזור הנכון היא מתאימה כמעט לכל פעילות.

שמלות הנאפ מציגות לוק וינטג'י, רך ורומנטי, בהיר לרוב ועשויות מכותנה בצללית קלילה וחולמנית. רצוי בליווי עיטורים עדינים של פרחים, מלמלות, שרוולי סטיימנט ותחרות. את הבשורה הביאו לפני כמה שנים צמד האוקריאניות קייט זובריאבה ואסיה וארצה עם הלייבל האוקראיני Sleeper שעדיין מציע אופציות נחשקות ביותר בז'אנר, אך המחירים שנעים בין 250 ל-320 דולר פחות נחשקים בעינינו.

הלהיט החדש בגזרת ה -Nap dress, שמלת Ellie מבית Hill House Home, כבר פלש לרשת האינסטגרם עם נוכחות מרשימה ביותר הכוללת גרסאות מיני-מי משגעות, ובתמחור שפוי: 125$ (410 שקלים) לנשים ו- 75$ (245 שקלים) לילדות.

100% כותנה, אורך מידי, כתפיות מלמלה וצללית נעימה וזורמת בעלת כיווצים באזור החזה (כלומר אפשר לוותר על חזייה), ומגוון אופציות של צבעים ודפוסים משגעים - אנחנו מזהות פוטנציאל התמכרות קשה. ואם אתן מציצות באתר של המותג אל תפספסו את שאר דגמי הנאפ המוצלחים כמו למשל שמלת קרוליין, 100$, באורך מקסי עם גימור מלמלה, שרוולים קצרים ומחשוף המסתיימים בכיווצים, או דגם את'נה באורך הברך, מחשוף מרובע ושרוולים נפוחים.

עוד בוואלה!

עטופות בתכריכים: השמלה הביזארית הזו תופסת תאוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully