וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לדבר על זה: נגה ארז היא אושיית הסטייל הכי מגניבה היום

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 12:42

נגה ארז הפכה לאחרונה מזמרת מקומית לכוכבת בינלאומית. בעוד שהטייטל השתנה - הסטייל דווקא לא, וזה מרענן למצוא מישהי שנאמנה לעצמה. עם חליפות גבריות, אטטיוד בלתי מתאמץ ותסרוקת ייחודית -הנה מה שהופך את נגה ארז לאייקון בהתהוות

הצצה: נגה ארז מבצעת את "NO news on TV" "בובה של לילה"/ערוץ הספורט

צריך להיות באמת מנותק כדי לא לדעת מי זו נגה ארז. הזמרת הישראלית בת ה-31 עם האטטיוד הבלתי מתאמץ, שבאמתחתה כבר שני אלבומים, הפכה בתקופה האחרונה לכוכבת בסדר גודל עולמי - ותודה על זה לבילי אייליש שהשמיעה שיר שלה, ומשם הדרך לטייטל "בינלאומית" הייתה קצרה.

מזמרת מקומית ודי נישתית ארז הפכה למיינסטרים של ממש. הופעות מפוצצות במועדון הבארבי, הישג מרשים בתוכנית הלילה של ג'ימי קימל ואפילו גל גדות התנועעה לצלילי הלהיט האחרון שלה "The end of the road". את כל זה היא עושה עם סטייל ייחודי שמאפיין ומדבר אותה בצורה מושלמת, וההימור שלנו - לא רחוק היום שבו השם שלה, "נגה ארז", יהיה דרך לבטא סגנון לבוש מסוים.

האינסטגרם שלה היום מונה 142 אלף עוקבים וגם אנחנו לקחנו חלק בהייפ וגללנו את הפיד שלה עד סופו, שם גילינו שהתהילה לא עשתה דבר לסגנון הלבוש שלה, תגלית מרעננת במיוחד. אולי נרשמו דיוקים קלים בסגנון או עבודה לצד סטייליסטים ועם מותגים נחשבים יותר, אבל הסגנון כשלעצמו נותר כשהיה, וזה בהחלט דבר נדיר בתעשיית המוזיקה, הבידור והאופנה.

הרוטינה הדי מוכרת היא שצוות של אנשי מקצוע פועל כדי לבנות ולתחזק פרסונה מסוימת, כזו שתוצג במדיות השונות ותכבוש את לבכם. זה לא המצב כשמדובר בארז. הזמרת המקומית נשארה נאמנה לעצמה ולסגנון שהיה לה עוד בטרם פרצה את גבולות המדינה אל השוק העולמי, יעיד התיעוד באינסטגרם.

עוד בוואלה! אופנה

חלומה של כל אישה: שמלת הסטרפלס של שירה האס

לכתבה המלאה

אז מהו בדיוק אותו סגנון ייחודי? ארז נצמדת לסטריט סטייל גרובי שמאופיין בחליפות אוברסייז גבריות, שלרוב מורכבות ממכנסי סיגר באורך שבע שמיניות בגזרת צמודות או רחבות עם בלייזרים גדולים. מתחת יכול להיות סוודר קטנטן, חולצת גולף או מכופתרת גברית. הצבעוניות מגוונת ונעה בין צבעי בסיס קרים כמו כחולים, אפורים, לבנים ושחורים לבין הבלחות של צבעים חזקים וחמים כמו צהוב, ורוד או כתום. זאת, לצד משחק עם פרינטים מקושקשים לתוספת עניין. מצד אחד הסגנון מאוד תל אביבי מקומי, מצד שני - נגה ארז מחזיקה אותו בצורה שעוברת את המסך הבינלאומי. לשמחתה של ארז, יש לה בדיוק את הפרסונליטי שצריך בשביל להחזיק את החליפות האלה - בין אדישות לקוליות שהופכים את הבגדים להרבה יותר מעניינים עליה מאשר על הקולב.

לשימוש חד פעמי!!! נגה ארז הופעה בארבי. אורית פניני,
חליפת פסים בצבע קפה של תמר נתנאלי. נגה ארז שורפת את מועדון הבארבי/אורית פניני

בהופעה האחרונה במועדון הבארבי לבשה ארז חליפת פסים בצבע קפה ולבן המורכבת ממכנסיים רחבים ובלייזר גברי אוברסייז. הפיס, שנבחר עבורה על ידי הסטייליסט תומר אלמוזנינו, שייך למעצבת המקומית תמר נתנאלי. מתחת לחליפה לבשה ארז חולצה לבנה מכופתרת, גם היא בגזרה רחבה. להופעה אצל ג'ימי קימל לבשה ארז חליפת חרדל מנצחת של מותג הגברים במוס סקוור, עם חולצה צבעונית ירוקה של דורון אשכנזי. בשלב הזה יש לה גם קולקציית מרצ'נדייס עם כובעים, חולצות טי ומחברות, למי שרוצה לספוג קצת מהסגנון שלה.

סימן ההיכר של ארז, ומה שבמידה רבה מייצר ייחודיות בהופעה שלה, מגיע בגזרת התסרוקת. מדובר בשיער שאסוף לגולגול גבוה, עם פוני מלא ושני קצוות שמבצבצים באזור האוזניים. מה שעוד יותר מעניין בתסרוקת היא העובדה שהיא בדרך כלל מזוהה עם מראה מאוד בובתי. הניגודיות העוצמתית בין התסרוקת המתוקה לסגנון הזרוק הגברי עם חליפות האוברסייז יוצר מראה ייחודי בנוף, וזה, אולי, במשפט אחד מה שקנה אותנו בסטייל של נגה ארז.

עוד מוקדם לקבוע אם ארז כאן כדי להישאר או שבאותה מהירות מטאורית שבה היא זינקה כך היא גם תתרסק. התחזיות מבטיחות לה השתקעות נעימה במיינסטרים הישראלי והעולמי כאחד. אנחנו פחות כאן כדי להביע דעה מוזיקלית, אבל כן יכולות לומר שאמירה אישית בתעשייה הזו היא משהו שלא רואים בכל יום, וכשזה קורה - צריך לדעת להעריך.

לשימוש חד פעמי!!! נגה ארז הופעה בארבי. אורית פניני,
נאמנה לעצמה לאורך כל הדרך. נגה ארז - אייקון בהתהוות/אורית פניני
  • עוד באותו נושא:
  • נגה ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully