וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין אופנה לאמנות: הלוקים הביזאריים והמשגעים של קנדל ג'נר

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 11:49

הטופ מודל מככבת על שלושה שערים והפקת אופנה של מגזין ווג הונג קונג. ההשראה: הקו הדק שבין אופנה לאמנות. לשם כך, נבחרו לוקים מעניינים במיוחד, אבל חייבות להודות - זה פשוט נראה נפלא

מגזין ווג הונג קונג החליט לשלוף את אחד התותחים הכבדים של תעשיית האופנה העולמית לשער משולש בגיליון מאי - קנדל ג'נר. לשערים של הגיליון, שהופץ תחת הטייטל "The art of fashion" (האומנות שבאופנה), צולמה כוכבת הריאליטי והטופ מודל המובילה לבושה באאוטפיטים של שאנל, כאשר היא מציגה שתיים מבשורות הקיץ בגזרת הביוטי - תוספות שיער ארוכות ופוני ישר. השערים צולמו על ידי צלמת האופנה המפורסמת זואי גרוסמן, ואליהם מצטרפת גם הפקת אופנה מעניינת במיוחד, שעבורה נבחרו לוקים שבהחלט מייצגים את הקו הדק שבין אופנה ואמנות.

על שלושת השערים לובשת ג'נר בת ה-25 שני לוקים שנבחרו עבורה על ידי הסטייליסטית פאטי ווילסון. הראשון הוא מעין אוברול מנצנץ עם חותלות ידיים ותכשיטי לוגו מוגזמים - צמידים זהובים ועבים ועגילי חישוק נוצצים שלא ניתן לפספס שהם שייכים לשאנל.

בגזרת הביוטי נרשם קוקו נמוך עם שביל באמצע ותוספות שיער ארוכות במיוחד, שכאמור מבשרות על טרנד השיער הארוך, דווקא בעיצומו של הקיץ. בשניים מתוך שלושה שערים היא לובשת את הלוק הספציפי הזה ונראית לצד צדפה מלאכותית ענקית.

עוד בוואלה! אופנה

הדוגמנית שיוצאת על הקולגות: "זה דפוק לגמרי. למה הן מרוויחות יותר ממני?"

לכתבה המלאה

האאוטפיט לשער השלישי מורכב מקרופ טופ לבן וצמידי רצועות עור ממותגות של שאנל. לצד תוספות השיער הארוכות, נרשם הפעם גם פוני בובתי ישר, שמחמיא מאוד לפניה של ג'נר. בשלושת השערים הפנים שלה כמעט נקיות לחלוטין מאיפור, אך הגבות מודגשות היטב. זאת, במסגרת טרנד המינימליזם שמסרב לדעוך עונה אחרי עונה.

השערים המרהיבים גרפו מחמאות בתעשייה, כאשר רבים טענו כי התמונות אכן משדרות את השילוב המנצח בין אופנה ואומנות, בדיוק כפי שניסו במגזין להעביר. אך אז הגיעה הפקת האופנה, שהרימה את התוצאה לגבהים חדשים - לוק שמזכיר את האפיפיור עם שמלת שכבות לבנה של המעצב מיקאל קייל פלוס שכמייה באותו הסגנון, כפפות תואמות וכובע שמכסה את מרבית הראש, מלבד הפנים.

נרשמו גם מכנסיים בגזרה נמוכה מאוד בצבע שחור וטופ משי לבן של סקיפארלי ושמלה שחורה עשויה קומות נפוחות, כמו מעין חישוקים, של המותג Area, שמזכירה בצורה הסופית סוג של זחל. ההיסטריה בשמלה - פתח צדי שחושף את גופה העירום של ג'נר, מה שמושך את עיקר תשומת הלב ומטשטש לרגע את התסרוקת היפנית הביזארית שהותאמה לה.

אך המיצג האופנתי המרהיב לא מסתיים שם. ג'נר גם נראית בחצאית במבנה אבסטרקטי שמזכיר קצת זרועות תמנון מבולגנות בעיצובה של נואר קיי נינומיאה ויש שם גם מעיל מיקי מאוס של קום דה גרסון, חצאית מיני שחורה וטופ פרחוני לבן של שאנל. עוד שמלה לבנה גדולה עם המון בד ותחרה של ביוטיפול פיפל פלוס הד פיס תואם של דיור וינטג', חולצת המראות המפורסמת של פאקו רבאן ובגד גוף חושף הבטן של מוגלר שלבשה האחות הקטנה קיילי ג'נר בשבוע שעבר.

בחירות הסטיילינג בהפקה מחושבות היטב. הרעיון כאמור הוא לדון בשאלה היכן עובר הגבול בין יצירת אומנות שמוצגת במוזיאון לבין בגד לביש באמת. הבגדים הללו, אותם מדגמנת ג'נר להפקה, מבקשים להעביר את המסר כי אופנה ולבוש הם אמנות לכל דבר ועניין, חרף העובדה שמסתכלים עליהם כמוצר צריכה.

במגזין ציינו כי הצילומים של ג'נר, שנערכו בלוס אנג'לס וארכו כ-10 שעות, ביקשו להעביר את המסר כי בגדים יכולים להיות שווי ערך לפסלים אומנותיים שמוצגים לראווה בכל גלריה או מוזיאון. מה שבטוח, הליהוק היה מדויק וג'נר היא הטופ מודל הנכונה למשימה לתווך בין אופנה לאמנות.

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully