וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחה את מבחן הזמן: המלכה לטיסיה ממחזרת שמלה שקנתה לפני 15 שנה

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 8:43

מלכת ספרד הגיעה לטקס צבאי עם שמלה שנראתה מוכרת. פשפוש בארכיון הוכיחה: היא לבשה אותה לפני 15 שנה. ההגדרה המדויקת לשמלה על-זמנית, ובכל זאת - יש הבדל אחד חשוב בין אז והיום

לטיסיה מלכת ספרד. backgrid, בקריד
שמלה על-זמנית מושלמת. המלכה לטיסיה לובשת את המעצב הספרדי פליפה וורלה/בקריד, backgrid

האם יש לכן בארון בגד מלפני 15 שנה? כזה שלא רק "שוכב שם", אלא משמש אתכן באמת? כשמדברים על בגד על-זמני, כזה שעומד במבחן הזמן - מדברים לגמרי על השמלה הזו שחיכתה במלתחה של לטיסיה מלכת ספרד לרגע הנכון כדי לראות אור יום. לא משנה כמה טרנדים התחלפו היא עדיין עובדת נהדר, ולא פחות חשוב - מחמיאה ויושבת בול על המלכה האופנתית.

לטיסיה מלכת ספרד. backgrid, בקריד
הנה עוד משהו שאפשר ללמוד ממנה - איך להרכיב את המלתחה המושלמת/בקריד, backgrid

לטיסיה, שחובבות מחזור לוקים בשל המסר החשוב על צריכה נבונה שצעד שכזה מעביר, הגיעה במהלך סוף השבוע לטקס צבאי כשהיא לבושה בשמלת טוויד לבנה עם משבצות עדינות וכמעט בלתי מורגשות בצבע חום של המעצב הספרדי פליפה וורלה. מעריצים מושבעים של בית המלוכה הספרדי ידעו שמשהו בשמלה הזו נראה להם מוכר, והלכו לפשפש בארכיון התמונות של המלכה. כך הם מצאו שאת השמלה הזו בדיוק לבשה המלכה לטיסיה ב-2006 לאירוע הטבילה של בתה הבכורה, הנסיכה ליאונור.

למרות הבחירה למחזר את השמלה, את יתר הלוק המלכה דווקא רעננה. היא בחרה בנעלי עקב בצבע חום של המותג מגריט, במקום נעלי בובה זהובות שנעלה אז (לא בטוח שזו הייתה בחירה כל כך נבונה אגב), והפעם לקחת איתה תיק בחום ולבן של קרולינה הררה. את שיערה היא אספה ברישול מחמיא ועל פניה עטתה מסיכת פנים, כיאה לזמנים של מגיפה. אי אז ב-2006 שיערה היה פזור ומלא בגווני בלונד-שטני שיצרו מראה בהיר, ואפשר רק להודות על כך שהיא נפטרה מהם עם השנים.

עוד בוואלה!

פגז מן העבר: המלכה לטיסיה חוזרת לתלם בלוק מדויק

לכתבה המלאה
לטיסיה מלכת ספרד. backgrid, בקריד
השתבחה עם השנים ועל זה אין ספק/בקריד, backgrid
לטיסיה מלכת ספרד. backgrid, בקריד
כבר 15 שנה שיש לה בחירות סטייל מדויקות/בקריד, backgrid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully