וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסימו דוטי משיקה אתר ראשון בישראל

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 10:37

האחות הגדולה של זארה, שמתאפיינת בקווים נקיים וקלאסיים, פותחת לראשונה חנות מקוונת בישראל. האתר החדש יציע מגוון פריטי בגדי נשים וגברים ולכבוד ההשקה ביום הראשון יוצע משלוח חינם. הנה כל הפרטים

מאסימו דוטי. יח"צ חו"ל,
מאסימו דוטי משיקים לראשונה חנות מקוונת בישראל/יח"צ חו"ל

זוכרות את הימים בהם רק התחננו שתהיה לזארה אפליקציה בה נוכל להעמיס בסל? ובכן, התרגלנו לחיים הטובים, וזה מרגיש קצת אולד ניוז, אבל כעת, סוף סוף האחות הגדולה (והבוגרת) של זארה נכנסת למגרש. רשת האופנה הספרדית Massimo Dutti משיקה היום (שלישי) אתר ראשון בישראל ובכך מצטרפת אל סטרדיווריוס, פול אנד בר, זארה וזארה הום שכבר נהנות משירות האונליין ההכרחי.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

מאסימו דוטי. יח"צ חו"ל,
שמלת כתף אחת חומה - 625 שקלים/יח"צ חו"ל

האתר החדש מתורגם גם לאפליקציה סלולרית שכבר מציעה לקהל הרוכשים בישראל את קולקציית אביב-קיץ 2021 לנשים ולגברים. הייחוד מגיע בקטגוריית הנעליים תחת השם "Shoes Experience", כלי חדש שבעזרתו יוכלו הלקוחות לנסות את קולקציות ההנעלה הספורטיביות של Massimo Dutti באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה - להפנות את מצלמת המכשיר על רגלי הרוכש והאפליקציה כבר תעשה את ההתאמה הרצויה.

מאסימו דוטי. יח"צ חו"ל,
אתר וגם אפליקציה, מאסימו דוטי מיישרים קו/יח"צ חו"ל

לרגל ההשקה החדשה ביום הראשון יוצע משלוח חינם לכל הרוכשים ולאחר מכן, משלוח חינם ברכישה מעל 399 שקלים כשהחזרות ורכישות מהאתר יהיו ללא עלות. מה כבר סימנו ששווה רכישה? שמלת פשתן חומה כתף אחת ב-625 שקלים, עוד שמלת גלבייה מתנפנפת ב-625 שקלים, קימונו לבן ב-725 שקלים וביקיני חום כשהחזייה ב-275 שקלים והתחתונים ב-199 שקלים. המלצה - שווה להיכנס לקטגוריית בגדי הים באתר, יש מספר קלאסיקות שאסור לפספס.

מאסימו דוטי. יח"צ חו"ל,
וויב קיצי מושלם - שמלה - 655 שקלים, תיק קש - 655 שקלים/יח"צ חו"ל

מי שפחות מכיר את הוויב הכללי של המותג שנכנס לישראל לראשונה בשנת 2008, וכרגע עומד על שלושה סניפים בישראל (גינדי TLV, קניון רמת אביב ועיר ימים בנתניה) נקצר תהליכים ונגיד - זה לא זארה. לא ברמות המחיר ולא בתרגום לטרנדים מהירים. הרשת מאסימו דוטי קצת יותר מעונבת, מהודקת, שמקפידה במהלך השנים להיצמד לפלטת צבעים בסיסית וקלאסית, וגם כשיש נגיעה במגמות עולמיות האינטרפטציה היא מעודנת. לחובבות וחובבי המותג האפליקציה תהיה חגיגה של ממש, אך למי שמחפש מחירים נגישים יותר וצבעוניות ססגונית כדאי להיצמד לזארה, סטרדיווריוס ושות'.

מאסימו דוטי. יח"צ חו"ל,
חשוב לבקר בקטגוריית בגדי הים. חזייה ב-275 שקלים, תחתונים ב-199 שקלים/יח"צ חו"ל
מאסימו דוטי. יח"צ חו"ל,
ניתן גם למצוא כבר את קולקציית הגברים לאביב-קיץ 2021/יח"צ חו"ל

עוד בוואלה!

צרחות וצריכות: 12 פריטים משגעים מזארה

לכתבה המלאה
מאסימו דוטי. יח"צ חו"ל,
חולצת פשתן ב-275 שקלים, כפכפים ששווה לשים לב אליהם/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully