וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת את המותג: מלניה טראמפ לא הולכת לשום מקום - והיא ממשיכה להתלבש נהדר

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 12:55

אם התגעגעתן לגברת הראשונה של ארצות הברית לשעבר ולסטייל המשובח שלה - קבלו מנה משולשת. מלניה טראמפ נראתה בשלושה אירועים עוקבים בשלושה לוקים נהדרים, כששניים מהם ממוחזרים. אג'נדה מכוונת או שפשוט שמישהו סגר את ברז המזומנים?

אם התגעגעתן למלניה טראמפ ולסטייל המשובח שלה, אז אל דאגה - מתברר שהיא לא הולכת לשום מקום. כבר כמעט חצי שנה עברה מאז פינתה משפחת טראמפ את הבית הלבן לביידנים ועברה להתגורר במאר-א-לאגו, ועדיין אנחנו זוכות לרגעי סטייל מהפירסט ליידי לשעבר. אז נכון, תדירות האירועים הפומביים שבהם נראים בני הזוג טראמפ פחתה משמעותית, אבל הבחירות האופנתיות המעולות של מלניה לא נפגעו כלל בשל הריחוק מאור הזרקורים.

בשבוע האחרון נראתה הפירסט ליידי לשעבר בשלושה לוקים שונים, כל אחד מהם יותר מוצלח מהאחר, והוכיחה לנו שמה שהיא למדה על שיק בתקופתת כהונתה לא הלך לשום מקום. אז אם דגדג לכן הגעגוע - הנה מנת המלניה טראמפ שלכן, כפול שלוש.

הלוק הראשון של מלניה הוא שמלה שחורה וממוחזרת (משנת 2017) של דולצ'ה וגבאנה. הפירסט ליידי לשעבר הגיעה לארוחת ערב מלווה בבעלה במועדון של מאר-א-לאגו. לארוחה היא לבשה שמלת תחרה שחורה באורך מידי ובלי שרוולים שמשדרת אלגנטיות מושלמת.

הלוק השני היה לארוחת צהרים לרגל יום האם, שבה נכחו גם דונלד טראמפ, הבן בארון ושלל אורחים מכובדים. גם באירוע הזה בחרה טראמפ בשמלה ממוחזרת, מה שגורם לנו לתהות - האם מדובר בקידום מכוון של אג'נדת קיימות או שפשוט עם עזיבת הבית הלבן מישהו סגר את הברז, ומלניה הפסיקה להתחדש בשמלות מעצבים? זו באמת סוגייה נטולת מענה, שכן להזכירכן דונלד טראמפ בזמן כהונתו כנשיא החליט לפרוש מהוועידה העוסקת במשבר האקלים, כך שספק אם רעייתו תפעל עכשיו מהכיוון ההפוך ותקדם נושאים סביבתיים כמו מחזור טקסטיל. מנגד, ייתכן שזה עוד גילוי מרדנות מרומז מאוד מצדה, כפי שקרה לא מעט לאורך ארבע השנים שלהם בבית הלבן.

עוד בוואלה! אופנה

רגע לפני הפרידה מהבית הלבן: מלניה טראמפ בחצאית מטריפה

לכתבה המלאה

השמלה הנבחרת היא שמלה לבנה מנוקדת של אלסנדרה ריץ' עם צווארון סגור ושוב ללא שרוולים. לשמלה צירפה סטילטו בצבע לבן ואת שיערה אספה מלניה ברישול מושלם. גם את השמלה הזו לבשה כבר באפריל 2019 לאירוע פומבי אחרי יום ההולדת ה-49 שלה, ובהחלט מעודד לגלות שעם השנים השמלה הפכה ליותר טרנדית ונכונה.

הלוק האחרון שנראה על מלניה טראמפ בימים אלו היא שמלת פסים אפורה-לבנה בגזרת חולצה מכופתרת עם חגורת מותן דומיננטית, שאותה לבשה עם הגיעה לביקור במועדון הגולף בדמיניסטר של טראמפ בניו ג'רזי. אל השמלה הזו צירפה טראמפ סטילטו בצבע אבן והפעם העדיפה לפזר את שיערה, שנראה בלונדיני מתמיד. כמו שזה נראה כרגע, ייתכן שצפויים לנו לוקים נוספים של הגברת הראשונה לשעבר, ואולי הכול זו בעצם אסטרטגיה פוליטית להישאר בתודעה, לקראת המירוץ הבא לנשיאות בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully