וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצינו, תודה: התופעות שעולם האופנה חייב להעלים - ומהר

16.5.2021 / 7:00

בתעשיית האופנה יש לא מעט מגמות מעיקות ואנחנו החלטנו להפנות את הזרקור אל חמש נפוצות, קלילות - ובעיקר כאלו שהגיעו לידי מיצוי. אל דאגה, חוץ מקריאה להכחידן - יש לנו גם הצעות לפתרונות

לרגל חג השבועות, החג האחרון בשנה הלא פשוטה הזו, החלטנו לחשוב למה היינו רוצות לומר "שלום ולא להתראות". תעשיית האופנה לא חפה מטעויות ותפיסות מיושנות שכדאי לתקן, ויפה שעה אחת קודם, אבל במציאות הקודרת גם ככה, החלטנו להתרכז בהיבטים קצת יותר קלילים, אבל נפוצים ומעיקים לא פחות. תופעות וטרנדים שבאמת צריך לשים להם סוף במרחב - הפיזי והמקוון כאחד. ברור שלא רק מנינו מאילו תופעות עלינו להיפטר, אלא גם הצענו דרכים לתקן, כדי שהפרידה תהיה קלה למי שכן נפלה בטרנד.

מגלה טפח, מכסה טפחיים: המחשופים הבלתי נגמרים

בעונה החמה, בעיקר במזג האוויר הישראלי, אין מנוס מבריחה לבדים קלילים, וכמה שפחות מהם. טבעי שבאקלים ים תיכוני לוהט כמו שלנו נשים רבות יעדיפו להתלבש קל ורך כדי לאוורר את הגוף ולא למות מחום או להזיע בטירוף, אבל אנחנו שואלות כמה מעט? התופעה הזו, של נשים שמשלבות קרופ טופ עם חצאית מיקרו מיני חייבת להיפסק. ולא, זה ממש לא עניין של צניעות - אנחנו בעד מחשופים עמוקים, גב שאפשר לראות את כולו, בדים שקפקפים ובאופן כללי גם חובבות קרופ טופים נכונים. אבל, וכאן מגיע האבל הגדול - לא הכול ביחד. מינון זה הסוד בחיים.

הצעה לתיקון: תבחרי מחשוף אחד ולכי איתו עד הסוף - כתפיים, גב, רגליים, מה שתרצי - כל עוד מדובר רק באחד.

ליאוני האנה, אנחנו מסתכלות עלייך: סרטוני אינסטגרם מאוסים

מבית היוצר של סרטוני "אנבוקיסנג" שבהם במשך שניות ארוכות פותחים מול המצלמה את העטיפה או הקופסה - מגיעים סרטוני המתלבשת הבלתי נסבלים. תראו, בואו נגיד רגע את המובן מאליו - להתלבש כולנו יודעות. את הפעולה של איך שמים מכנסיים, איך לובשים חולצה, איך נועלים נעליים ואיך מכניסים עגיל לחור באוזן - כולנו למדנו בשלב די מוקדם בחיים. מדובר בטרנד רשת שצובר תאוצה, במסגרתו נראות הפאשניסטות לובשות פריט אחרי פריט באקסטרים קלוז-אפ ורק בסוף, בשתי שניות אחרונות, את הלוק כולו. ברור שהמטרה היא להשוויץ בפריטים אבל התוצאה משמימה נורא. ה"רילס", התשובה של אינסטגרם לטיקטוק, רק העצימה את המפגע ובאמת שדי עם זה.

הצעה לתיקון: מעדיפות סרטונים של לוקים מלאים שיוכלו לספק לנו השראה אמיתית. התפר הקטן בחזייה שלך לא מפיל אותנו, תודה.

ד"ר, תציל אותי: מתקפת לוגומאניה משוגעת

אם יש טרנד שמסרב להיעלם הרי שמדובר במתקפת הלוגומאניה. מדובר בטרנד שמתחזק כבר עשור שלם, למעשה מאז שהאינסטגרם נכנס לחיינו, ותרבות השופוני, שמנסה להציג חיים מושלמים, צמחה והתבססה. ואיזו דרך טובה יותר יש להעביר לעולם שאת חייה נהדר מאשר בגדים של מותגי יוקרה? ובכן, כאן הטעות. כי הגבול בין יוקרה מעוררת קנאה לפתאטיות מביכה הוא דק, וכשמעמיסים פריטי מותגים עם לוגואים בולטים ומוגזמים, אי אפשר שלא להשתמש בביטוי "קורבן אופנה". ראו הוזהרתן.

הצעה לתיקון: קנית פריט מעצבים ובא לך להשוויץ? אין בעיה, אבל תבחרי פריט אחד עם לוגו דומיננטי על טוטאל לוק שלם ונקי מסימני מותגים. זוכרות מה אמרנו על איזון ומינון?

חסינות העדר - לא מה שחשבתן

בשנה האחרונה המונח "חסינות העדר" הפך להיות סמל של תקווה. דרך להירפא מהמגפה הנוראית, אבל אנחנו מסתכלות על המונח הזה מכיוון אחר. אם נגלול את פיד האינסטגרם או נחפש אחרי אושיות סטייל חדשות - ספק אם נצליח למצוא פה חדשנות או חשיבה מעבר לקופסה. רק העתק-הדבק של אותו דבר. נראה שכולן לקו באותה המגיפה שגרמה לאותו סגנון לשעתק את עצמו. אותן תמונות, אותו פילטר, אותו סגנון לבוש, אותן פוזות, אותו נוף. הלכה המקוריות. נראה כי כל אושיות הסטייל העולמיות הפכו להיות עדר של טרנדים וזוויות צילום ואנחנו נותרנו בלי כלום.

הצעה לתיקון: הרשו לנו לשלוף את מיטב הקלישאות ולהגיד שזה הזמן להיות את. תמצאי מה מייחד אותך, מה הבשורה שלך ומה את יכולה להביא חדש ומעניין - והבליטי אותו. עוד אחת בדיוק כמו כולן ממש לא נחוצה.

מיני, מיני, מיני: לידתן של המיקרו-בגס

יצא לכן להיתקל בתיקים הקטנטנים האלה, שלא יכולים להכיל בתוכם טלפון נייד, ארנק ומפתחות? אם לא, כנראה שבשנתיים האחרונות עברתן דיטוקס רשתות. בכל אופן, נראה שבתי אופנת על עפו על הרעיון של המיקרו-בגס, התיקים הקטנטנים, והוציאו אותם בשלל גרסאות, צבעים וסגנונות. המפורסמות ואושיות הסטייל אימצו באהבה ולנו רק נותר לתהות - למה? אם את יוצאת מהבית עם תיק שמאלץ אותך לבחור בין מפתחות, לארנק, לגלוס, לנייד - מה עשית בזה? הרעיון של תיק הוא שתוכלי לסחוב איתך בכיף כל דבר שתזדקקי לו, ואם התיק שלך דורש ממך להחזיק ביד את הסמארטפון - היפטרי ממנו.

הצעה לתיקון: יש כל כך הרבה תיקים גדולים וטרנדיים עכשיו, שממש חבל להתפשר על תיק שלא עושה את העבודה. למשל, תיקי קש או תיקי סל שהם גם קיציים, גם טרנדיים וגם יבטיחו מקום להכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully