וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותחת: סינדי קרופורד בת ה-55 נראית בדיוק כמו בימי הזוהר בניינטיז

13.5.2021 / 8:00

הטופ מודל הנצחית יוצאת בסט צילומים מרהיב לווג ברזיל עם שיער עצום, אאוטפיטים סקסיים ואותה נקודת חן מפורסמת. לא סביר לטעון אחרת - סינדי קרופורד רק משתבחת עם השנים

בגיל 55 הסופר מודל הנצחית סינדי קרופורד נראית לוהטת מתמיד כשהיא מככבת על שער ווג ברזיל החדש, מהדורה מיוחדת לרגל 46 שנים למגזין, שנחשף לפני כיומיים. בתמונת קלוז-אפ בשחור-לבן שצולמה בידי הצמד לואיג'י ויאנגו, קרופורד מוכיחה שיש נשים שפשוט משתבחות עם השנים.

בשיער שופע, בריא ובעל מראה סופר-טבעי ומוקפד (ותודה למעצב השיער אקי שירקוואה על הטיפול הגאוני), איפור המדגיש את נתוניה הטבעיים כולל נקודת החן המפורסמת, ובסטיילינג גלאמי הכולל בלייזר שחור מחויט המונח באופן א-סימטרי חושף כתף ושרשרת חוליות סטייטמנטית משובצת יהלומים - שניהם מבית לואי ויטון.

הצילומים הנועזים יותר נשמרו לפנים הגיליון עם תמונות מפוצצות בסקס-אפיל ועוצמה נשית שלא מותירות הרבה מקום לדימיון המציגות גוף חלומי, חטוב ושרירי. הסטייליסט פדרו סאלס נתן ביטוי לחיבור ארוך השנים בין קרופורד לבית האופנה ורסצ'ה בסדרת התמונות שמלוות את הראיון, כשבאחת מהן, אולי הסנסציונית ביותר, סינדי לובשת טופ חזייה קטנה ומתוכשטת מאוסף האביב-קיץ של בית האופנה שעוצב בהשראת מעמקי הים, וזהו פחות או יותר.

עוד בוואלה!

הלוקים הגדולים: סינדי קרופורד חוגגת 55

לכתבה המלאה

את החלק התחתון מסתירות ידיה של הדוגמנית, כשלהשלמת האווירה הונחה הינומה שחורה ושקופה שמגיעה לרצפה ועקבים שחורים בעיטור ניטים דוקרניים מקולקציית הקיץ הראשונה שעיצב מת'יו וויליאמס לז'יבנשי. נכון שראינו דוגמניות מצטלמות באופן דומה לא אחת בעבר, אבל אל תשכחו שבגיל 55 מדובר בחתיכת הישג שאינו מובן מאליו.

על החוויה מהצילומים קרופורד העידה שהיה "כל כך כיף" ושזה הזכיר לה כמה שהיא אוהבת לדגמן. "תודה ללואיג'י ויאנגו שהזכירו לי מה שאני אוהבת בדוגמנות", היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, "ושיער גדול! הא! הצילומים לווג ברזיל היו כיף גדול!".

עוד פיס ורסצ'ה קלאסי הוא טופ שחור המורכב מרצועות שתי וערב מעור ובד בשילוב אלמנטים מתכתיים במראה מטבעות שמש שנלבש עם מכנסי טייטס שחורים. בתמונה אחרת היא לובשת בגד גוף שחור במפתח ירך גבוה ומעליו טופ ריב שחור בעיצוב הלייבל האיטלקי אנדראה דמו, חגורת מותן וגרבונים שחורים שקופים, ונראית כאילו לא עברו יותר משני עשורים מאז ימי הזוהר שלה בניינטיז.

התגובות ברשת לנוכח הלוק של קרופורד בצילומים לא איחרו להגיע וכללו בעיקר סופרלטיבים ופירגונים, בצדק כמובן. היטיב לסכם אחד הגולשים כשכתב "היכולת שלך להתפתח ולהשתפר לאורך הזמן מהווה השראה לכולנו". אמן לזה.

סינדי קרופורד. ווג ברזיל, אתר רשמי
שיער גדול, לנז'רי וסינדי קרופורד אחת/אתר רשמי, ווג ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully