וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההדפס שמשגע את העולם ממש לא נולד בזארה

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 7:22

קולקציית הסבנטיז של זארה כבשה כל פאשניסטה מצויה, אבל מתקפת הקליידוסקופים ממש לא התחילה ברשת הספרדית הפופולרית. הדפוסים הצבעוניים משקפים את כל מה שאנחנו זקוקות לו כרגע לאור המצב וככה תדייקו את הלוק המוגזם

במציאות הנתונה לא נותרו לנו הרבה ברירות אלא לפזול לעבר גלי האסקפיזם אותם תרגלנו במסירות למעלה משנה. בתפריט: הפרינטים הרותחים של התקופה בדמות אותם קווים וצורות פסיכודליות מעוקלות עליהן נבנה בשנות השישים והשבעים בית האופנה האיטלקי אמיליו פוצ'י. במקרה או דווקא לא במקרה מדובר בדפוסים קליידוסקופים צבעוניים המייצגים את כל מה שאנו זקוקות לו כרגע - נאיביות, נוסטלגיה, אווירת חופש ובריחה למחוזות פיס אנד לאב.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

זארה. יח"צ,
בחזרה לסבנטיז I זארה ב-159.90 שקלים/יח"צ

את השפעת הסיקסטיז והסבנטיז כמגמה מובילה העונה סימנו בתחילת האביב עם מגוון פריטי רטרו, ביניהם מכנסיים צמודים וגבוהים בסיומת מתרחבת, משקפי שמש בעלי עדשות צהובות עליהם כתבנו פה לא מזמן, חליפות בגווני כתום-חום, שרוולי פעמון וטקסטורות קרושה. גם רשת האופנה הפופולרית זארה נמצאת במתקפת דפוסים שעושה הפרעת קשב כבר כמה שבועות ברצף, כולל כאלה בסטייל המזוהה עם פוצ'י.

אותו ז'אנר הדפסים נישתי גדל למימדי ענק לאחרונה וכבש נפח פיד מכובד ברשת האינסטגרם, כזה שחייבים רגע לעצור ולהתעכב עליו. מלבד זארה ופוצ'י כמובן, הלייבל הממכר קאלט גאיה התמקד גם הוא העונה, באופן יסודי יש לומר, בסדרת דפוסים רלוונטיים המעטרים בגדי ים, שמלות, סטים של מכנסיים רחבים או שורטס עם טופים בגזרות שונות, וכמובן שגם מטפחות ופראו (לאלו שבאמת נמצאות בחופשה).

ברשקה. יח"צ,
תרגום רגוע של הפרינט I שמלת סליפ של ברשקה ב-199 שקלים/יח"צ

למרות הנטייה הטבעית לשדך פרינט עמוס שכזה לצד גוונים חלקים, מבחינה ויזואלית מה שעובד הכי טוב זה דווקא ללכת על טוטאל לוק, ולאו דווקא בסט תואם. לעניין ערבוב הדפוסים קשה לנסח חוקים ברורים ואין ברירה אלה לסמוך על תחושת הבטן ושיקול דעת אישי. ומי שמרגישה קושי עם כל הבלאגן יכולה בהחלט להסתפק בבגד ים או בנגיעה שיקית של מטפחת קשורה על הראש.

עוד בוואלה!

ביקיני סקסי, שלם קלאסי ותחתוני סיקסטיז: המדריך המלא לבגדי ים 2021

לכתבה המלאה
ואנס. יח"צ,
ואנס - 349.90 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully