וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו על שטיח אדום: מלכת הולנד חגגה יום הולדת 50 - וכל משפחת המלוכה התייצבה

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 7:55

הרבה זמן לא ראינו את משפחת המלוכה של הולנד ניצבת מול המצלמות, כשכולם לבושים בבגדי מעצבים. יום ההולדת של אם המשפחה, המלכה מקסימה, הוציא את כולם מהארמון לבושים בלוקים הכי נוצצים שיש. אז מי המצטיינת?

משפחת המלוכה הולנד המלכה מקסימה מלכת הולנד המלך וילם אלכסנדר מלך הולנד הנסיכה קתרינה אמליה הנסיכה אלכסיה הנסיכה אריאן. GettyImages
כל בני המשפחה יוצאים לראות קונצרט לרגל יום ההולדת ה-50 של המלכה מקסימה (שנייה משמאל)/GettyImages

נראה שבימים האחרונים לא מעט בשורות אסקפיסטיות נעימות מגיעות מכיוון הולנד. מלבד העובדה שהנבחרת הישראלית נמצאת ברוטרדם בחזרות לקראת האירוויזיון, עכשיו יש בשורה מעניינת חדשה מאותו המקום - יום ההולדת ה-50 של מקסימה, מלכת הולנד. המלכה, שתחגוג בשבוע הבא את החלפת הקידומת, ריכזה את המשפחה - בעלה, שלוש בנותיה וחמותה, לקונצרט שנערך לכבודה בהאג. רגע לפני שנכנסו למקום, עמדו מול המצלמות, כדי שיוכלו לשגר לעולם תמונות שלהם בלוקים נוצצים, שלא מביישים אף שטיח אדום.

משפחת המלוכה הולנד המלכה מקסימה מלכת הולנד המלך וילם אלכסנדר מלך הולנד. GettyImages
כלת השמלה בשמלה מעוצבת של איריס ואן הרפן שהופכת אותה למצטיינת הערב/GettyImages

הראשונה והבולטת מבין כולן היא כלת השמלה, המלכה מקסימה שעשתה כבוד לתעשייה המקומית בארצה ולבשה שמלה אבסטרקטית של המעצבת ההולנדית איריס ואן הרפן. השמלה שעשויה קווים מעגליים ומעוצבים בצבע טורקיז על רקע שקפקף יוצרת תוצאה אומנותית, אלגנטית - וסקסית כאחד. את הלוק השלימה מקסימה עם קלאץ' זהוב, סט תכשיטים ירקרק וצעיף, למקרה שיהיה קריר.

עוד בוואלה! אופנה

ניצחה את מבחן הזמן: המלכה לטיסיה ממחזרת שמלה שקנתה לפני 15 שנה

לכתבה המלאה
משפחת המלוכה הולנד המלכה מקסימה מלכת הולנד המלך וילם אלכסנדר מלך הולנד הנסיכה קתרינה אמליה הנסיכה אלכסיה הנסיכה אריאן. GettyImages
ועכשיו עם סבתא בפריים. הנסיכה אריאן (מימין), הנסיכה קתרינה אמליה והנסיכה אלכסיה (משמאל)/GettyImages

הבת הבכורה ויורשת העצר בת ה-17, הנסיכה קתרינה אמליה, לבשה שמלת קומות פרחונית של המותג הבריטי Needle & Threas לצד נעלי סטילטו בגזרת פיפ-טואו של לובוטין ותיק קטנטן של מעצבת התיקים האיטלקייה מרינה רפאל. האחות השנייה במשפחה, הנסיכה אלכסיה בת ה-15, בחרה בשמלה נוצצת עם מחשוף מעטפת וחלק תחתון בגזרת קומות של המותג Maja Paris בגוון טורקיז, שהתכתב בצורה מושלמת עם השמלה של אמה. לשמלה היא צירפה סנדלי אספדריל על פלטפורמה בצבע שחור שקצת הכבידו על ההופעה הקלילה, אבל התכתבו עם תיק הקלאץ' השחור שהחזיקה בידה.

האחות הקטנה במשפחה, הנסיכה אריאן בת ה-14 לבשה שמלת מקסי עם רקמות ורודות וכתומות של אותו המותג שלבשה אחותה הגדולה, Needle & Threas, לצד סנדלים שטוחים ולא מתאמצים. אב המשפחה, המלך וילם-אלכסנדר, לבש חליפה כחולה עם פסים עדינים לצד עניבה סגולה, שהכניסה עניין ללוק. הסבתא, ביאטריקס, בחרה בטוטאל לוק שחור וקלאסי.

משפחת המלוכה הולנד המלכה מקסימה מלכת הולנד המלך וילם אלכסנדר מלך הולנד. GettyImages
ועכשיו עם מסיכות פנים, כי בכל זאת יש קורונה בעולם/GettyImages

אין ספק שמאוד מרענן לראות את משפחת המלוכה בהולנד בהרכב מלא, לבושים בלוקים נוצצים ומושקעים, כפי שהרבה זמן לא ראינו. הם אולי לא משפחה מפורסמת ומדוברת בקנה מידה עולמי כמו משפחת המלוכה הבריטית או זו שיושבת בספרד, אבל הם בהחלט מסוגלים לספק אידיליה משפחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully