וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמות ברמות: הניאון אולי בדעיכה - אבל אל תוותרו עליו בציפורניים

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 7:33

עיצוב הציפורניים הכי על-זמני שיש הוא פרנץ', אלא שבקיץ הקרוב הוא מקבל טוויסט: גווני ניאון זרחניים. בעוד שבאופנה טרנד הניאון בדעיכה, בכל מה שקשור בציפורניים הוא שולט בענק. אפשר לבחור צבע אחד ואפשר להתפרע עם כל המניפה. קבלו השראה

אם יש טרנד אחד בעיצוב ציפורניים שכמעט ולא מת אף פעם - הרי שמדובר בפרנץ'. אותה סיומת בהירה לציפורן שממשיכה להיות טרנדית, קלאסית ונכונה עונה אחרי עונה. קשה לסמן צבע או עיצוב ציפורן ששורד כך לאורך זמן, גם לא האדום ,השחור או הפאני-באני האהוב לא הצליחו להיות על-זמניים כמו הפרנץ'. אלא שקיץ 2021 הצבעוני לא מוכן להשלים עם הפרנץ' הרגיל הלבן - ולוקח אותו מדרגה אחת קדימה, אל הפרנץ' הניאוני הצבעוני והזרחני.

בעוד שצבעי הניאון כטרנד לבוש נמצאים בדעיכה, בכל מה שקשור בעיצוב ציפורניים, ובעיקר בקצות הציפורניים, הרי שמדובר בשגשוג של ממש. הפרנץ' הניאוני הוא האח השובב של הפרנץ' הלבן הרגיל והוא מבקש להכניס צבע, בנגיעה מינימליסטית ועדינה - כמו שלמדנו להיות בכל השנה האחרונה - לציפורניים. האפשרות העדינה יותר היא לבחור צבע ניאון אחד ולדבוק בו על כל הציפורניים, אבל האפשרות הנועזת והפופולרית יותר היא צבע שונה על כל אצבע, מגווני הניאון השונים. בגלל שמדובר רק בקצה הציפורן, לא צריך תעוזה מטורפת כדי לנסות את הטרנד. והכי חשוב לזכור - ציפורניים זה לגמרי משהו שאפשר להשתעשע איתו, שכן אחרי שלושה שבועות פחות או יותר (לאלו מכן שמכורות לג'ל), מחליפים צבע.

אל גרינשטיין, מעצבת ציפורניים מארצות הברית שפגשה ציפורניים של לא מעט מפורסמות מג'ניפר לופז, בלייק לייבלי, כריסי טיגן, קייטי הולמס ונוספות, נשבעת שזה הטרנד הכי לוהט בעונה הקרובה. "אנחנו מתרחקים מהקלאסיקה של פרנץ' בצבע אחיד או אפילו מהעיצוב הרגיל של ציפורניים בצבע בודד, ונהנים ממיקס אנד מאץ' מטורף של גוונים וצבעים", היא אמרה למגזין פופשוגר. "הגוונים הזרחניים, הניאון, מוסיפים טוויסט לפרנץ' הקלאסי ואני אוהבת את זה. הם מרימים את מצב הרוח באופן מידי". אז מקוות שריכזתן את ההשראות, כדי לקחת לתור הבא אצל המניקוריסטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully