וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הענק הירוק: המשפיעניות לא מניחות לבלייזר הזרחני הזה

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 9:29

הצבע שישלוט במלתחה באביב-קיץ 2021 כבר מובהק - ירוק על כל גווניו, עם נטייה לאקססוריז בגוון חמצמץ וניאון מפתיע שעשוי להזכיר את הווירוס ששיגע את העולם. הפריט שמסתמן כעת כמאסט -הב אצל כל המשפיעניות הנכונות - בלייזר של The Attico בירוק זרחני

אם היו אומרים לנו לפני חודש שז'קט מחויט עם כריות מוגזמות בכתפיים בגוון ירוק זרחני יהפוך בקרוב לאובססיה החדשה שלנו היינו נקרעות מצחוק. גם להתקרבנות אופנתית יש גבולות, והבלייזר המחשמל מקולקציית האביב החדשה של The Attico הוא אחד הקיצוניים.

לעוד חדשות אופנתיות:
מותגי יוקרה במחירים נגיש: בוטיק הווינטג' הישראלי שרוצה לעשות מהפכה

הסוף לבגדי נשים וגברים? הצעד שעשוי להוביל למהפכת יוניסקס אמיתית

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ה'ניקול ניאון גרין בלייזר' (1,744$) שהדרך הכי נכונה לתאר אותו היא 'שארית מהאייטיז שהתנגשה בפסולת זרחנית', כמו גם 'הבגד שהכי דומה לאימוג'י של וירוס הקורונה', הפך בשבועיים האחרונים לפריט ה'מאסט-הב' של משפיעניות האופנה הכי חזקות באינסטגרם. קיארה פראני ההריונית, פרניל טייסבק, אמילי סינדלב, נינה סנדבך וליאוני האן (בין היתר) - דאגו להצהיר עליו בעלות ויזואלית, וביותר מפוסט אחד בודד.

בפעמים הראשונות שנתקלנו בו סברנו שהוא קוריוז מגניב בתור מתנה תמורת תיוג למשל, אבל שתכלס מדובר בפריט חד-פעמי שסתם תופס מקום בארון. ירוק זוהר, כתפיים מוגזמות ורכיסה של כפתור אחד, שלא לדבר על המחיר השערורייתי, זה מקסימום נחמד לצילום באינסטגרם וביי.

ככל שנתקלנו בו שוב ושוב נוצרה התאהבות בלתי מוסברת, כמו מערכת יחסים שהחלה כסטוץ חד פעמי והפכה באופן מוזר לזוגיות כלשהי. כאילו ברור לנו שזה לא החתן הפוטנציאלי אבל אפשר להשאיר אותו לשנה שנתיים של פאן (בתקווה שתימצא גרסה במחיר שפוי).

השאלה למה הוא מתאים בכלל לא רלוונטית, כי הוא לכאורה לא מתאים לכלום ובפועל הוא מתאים להכול. מעל שמלה, עם חולצת טי וחצאית מידי/מיני/מקסי, עקבים או סניקרס, ג'ינס, מכנסי טרנינג או כחלק מטוטאל-לוק מחויט. בנוסף, הוא משתייך למגמת הירוק, הצבע הלוהט לאביב-קיץ 2021, ולא מעט מהאיט גירלס התאימו אותו לנעלי עקב בגוון קורונה, עוד אייטם בעל מדד פופולריות חזקה בפיד.

עוד בוואלה!

כבר ניקינו מספיק השנה: לא חלמנו שהאקססורי המפוקפק הזה יחזור לחיינו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully