וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגט, קרואסון ופסטה בולונז: זאת הפאשניסטה הכי מעניינת באינסטגרם כרגע

19.5.2021 / 7:00

אם אתן מחפשות מישהי חדשה באינסטגרם, שתרענן לכן את הפיד וגם תגרום לכן לחייך - מרתה סייארה, בת 27 מרצלונה, היא בדיוק האחת. היא לא לוקחת את עצמה ברצינות, מתפארת בסטייל ססגוני ובגדי מעצבים ומצלמת סרטונים הומוריסטים במיוחד. שווה פולו

לאחרונה קצת קשה למצוא אושיות סטייל חדשות ומסקרנות באינסטגרם. נראה שכולן הן קצת העתק-הדבק אחת של השנייה, והמקוריות הייתה ואיננה. אלא שאז נתקלנו במרתה סייארה, אינסטגרמית בת 27 מברצלונה, שמצליחה באמצעות חוש הומור מפותח וסטייל ססגוני משגע לספק לנו את הרעננות הזקוקה לגלילה האינסופית.

מרתה מחזיקה בכמעט 800 אלף עוקבים, שנחשפים לבחירות האופנתיות הצבעוניות שלה ולסרטונים המושקעים. אם להיות כנות, למרות התמונות האומנותיות המוגזמות, שלגמרי שווה להתעכב עליהן, נראה שמה שהיא הייתה צריכה כדי להיות באמת אישיות יוצאת דופן ברשת זה לנצל בחכמה את הפיצ'ר "רילס", התשובה של אינסטגרם לטיקטוק. הסרטונים שהיא מעלה חושפים את האישיות הקלילה וההומוריסטית בטירוף ומה יותר טוב משילוב של צחוק וסטייל?

עוד בוואלה! אופנה

מי מפחדת מבגדי גברים? מצאנו פאשניסטה חדשה באינסטגרם להתאבסס עליה

לכתבה המלאה

מרתה כבר שיתפה עשרות סרטונים, שלכל אחד מהם מאות אלפי צפיות, שבהן היא נראית מחליפה בגדים בקצב מסחרר אל מול הנופים החלומיים של ברצלונה. לצד זה, היא גם משתפת סרטונים משעשעים על מאחורי הקלעים של המשפיעניות - הפדיחות, הטעויות, הניסיונות הכושלים להיות חלק מטרנדים ויראליים וגם החלפת הלוקים המאסיבית באמצע רחובות או פארקים, רק כדי להגיע לתמונה המיוחלת, שתתאים בדיוק לפיד.
.

כך למשל, באחד הסרטונים היא נראית בחליפת צ'יטוס שמתחלפת לאאוטפיט לימונים - עם לימונים אמיתיים ומשם לחליפת פרחים, א-לה הטרנד של פסח בעיצומו של סגר הקורונה. בסרטון אחר היא מטיילת ברחוב, בסופר וברכבת עם כנפיים של מלאך או פרפר, כזה שאנחנו מכירות היטב מפורים ועל המסך מופיעה תגובה שכתב לה אחד העוקבים: "לאן תלכי עם הכנפיים האלה?". אז מבחינתה, לכל מקום. בסרטון אחר היא מדגימה איך לאכול ספגטי בולונז - יחד עם מספריים, שחותכים את הפסטה הארוכה למדי.

אם צריך להגדיר את הסטייל של מרתה, הוא יהיה כמה שיותר צבעוני ונוכח. בגדים גדולים ולא מעט אקססוריז. היא לא מתייגת חשבונות של מעצבי על, אבל אפשר לראות שהיא מחזיקה בבגדי מעצבים במלתחה כמו - לואי ויטון, שאנל, דיור, ז'קמוס ואחרים. יש לה העדפה לשמלות טול, מכנסיים מתרחבים באווירת הניינטיז, מגפיים צ'אנקים, בלייזרים צבעוניים והמון כובעים ומשקפי שמש בשלל סגנונות. זאת, לצד אאוטפיטים מוטרפים, שאולי בכל מצב אחר היו נלבשים רק למטרת תמונות באינסטגרם, אבל כנראה שאצלה זו דרך חיים. עם תמונות לצד ערימת בגטים, בגד-ים עשוי קרואסונים וחברה ובן זוג שמשתפים איתה פעולה בכל השגעונות - מדובר בחשבון שמחייב פולו. אם בא לכן לחייך - זה הדבר הכי טוב שתעשו לעצמכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully