וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הטיקטוק לבשה את אחד הלוקים המסוכנים שיש לשטיח האדום

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 13:11

טקס פרסי הסרטים והטלוויזיה של MTV הביא אליו את היידי קלום, פריס הילטון והדוגמנית וויני הארלו אבל כוכבת הטיקטוק אדיסון ריי הייתה ללא ספק השערורייתית ביותר. הנה הלוקים המוגזמים של הערב

אדיסון ריי. אינסטגרם, צילום מסך
כוכבת הטיקטוק, הבסטי של קורטני ומסמר הערב - אדיסון ריי/צילום מסך, אינסטגרם

בשעה שאנחנו בכוננות ספיגה, מעבר לים מנהלים אורח חיים כמעט ונורמטיבי. טקס פרסי הסרטים והטלוויזיה של MTV התקיים בתחילת השבוע בלוס אנג'לס והכוכבים והכוכבות צעדו על השטיח האדום ללא מסכות, כשההפגזות היחידות שהם סופגים הם ממבקרי האופנה. ויש ה-ר-ב-ה מה לבקר.

הטקס המדובר הוא מעין גרסה קלילה לטקסי האוסקר והאמי המעונבים ומשקף את הלך הרוח של הדור הצעיר עם בחירה בסדרות כמו "וונדה ויז'ן" ותוכנית הריאליטי "המירוץ לדראג של רופול". אותו התמהיל מגיע גם בגזרת האורחים כשמסמר הערב הייתה כוכבת הטיקטוק אדיסון ריי, שדאגה להחליף מיצים עם טאנר ביוקנן על הבמה. אך המהומה לא התעוררה בשל הנשיקה הלוהטת, אלא דווקא בגלל הלוק האקסטרה חושפני שלבשה ריי על השטיח האדום. בהחלט קרקס לא רגיל.

אדיסון ריי

תראו, היא הסתובבה יותר מידי בחיק הקרדשיאנז והתוצאות מדברות בעד עצמן. אדיסון ריי לבשה חלק עליון שיש שיקראו לו טופ, אך בסך הכול נראה שמדובר בגרביון שנגזר והוצמד לרוחב החזה שמכסה רק את הפטמות. חצאית מקסי שחורה וחגורת בטן כסופה של כריסטופר אסבר שהתחברה לחצאית רק הגזימו את כל הלוק עוד יותר.
מדד הסטייל: על השטיח האדום היא נכנסה עם בלייזר וזה לא עידן אפילו במעט את האסון הזה.

אדיסון ריי. אינסטגרם, צילום מסך
על הרד קרפט נראה גם בלייזר מעל וזה עדיין היה אקסטרה מוגזם/צילום מסך, אינסטגרם

התגובות מצד הגולשים לא אחרו לבוא, ולצד מחמאות והתלהבות מוגזמת (ובהחלט לא ברורה) שכן מדובר במודל הערצה לילדות בנות 10, היו גם לא מעט ביקורות נוקבות. "מה לעזאזל את לובשת?", "גירללל, קהל היעד שלך הן ילדות בנות עשר", וגם "נראה לי ששכחת את החולצה שלך". לצד הלוק השערורייתי והבלונד החדש של ריי, הושקה במקביל כתבה מפרגנת בווג האמריקני כשהיא לבושה בשמלה כסופה של פראדה ועוד שמלת סליפ מלטפת ושיקית של מיו מיו. באלאנס זה הכול בחיים.

עוד בוואלה!

אוסקר 2021: המתלבשות הטובות והגרועות של הערב

לכתבה המלאה

היידי קלום

הטופ מודל הנצחית שעד היום לא הבינה איך מתלבשים לשטיח אדום, הגיע בשמלה שחורה מחוררת של aliette ניו יורק עם מחשוף מכובד, שסע רציני ומתחת לכל העסק בגד גוף שחור שחשף ישבן. המגפיים השחורים עד הברך העצימו את הדרמה והמעושן הכבד בעיניים היה בהחלט לא הכרחי.
מדד הסטייל: מצד אחד - איזה באדי, מצד שני - מתי תלמדי???

פריס הילטון

המאורסת הטרייה בשמלת מיני בצבע שמש של פיליפ פליין עם חגורה נופלת ואבזם כסוף בצורת לב. הקארה הבלונדיני היה מתוקתק כמו תמיד ונעלי הדיסקו השלימו את הלוק.
מדד הסטייל: פריס הילטון פר אקסלנס.

וויני הארלו

הדוגמנית לבשה סט של טופ וחצאית מקסי מבית מיו מיו בגוון קורל כשהטופ היה מעוטר בסיומת עם פאייטים מנצנצים ועל החצאית כולה הוטבעו אבנים קטנטנות.
מדד הסטייל: הצבע משגע, העיצוב פחות.

אליזבת אולסן

השחקנית והסיסטר של האחיות אולסן הידועות מצדיקה את הייחוס המשפחתי עם חליפה נהדרת של מיו מיו בסטיילינג של אליזבת סטיוארט. חצאית מיני וז'קט קצר שבקצה השרוולים סיומת סאטן בגוון שמנתי ועל החליפה כולה עיטורי אבנים. השיער היה אקסטרה מדויק עם אסוף ופוני וילון מחמיא.
מדד הסטייל: מראה קלאסי ומרענן לעומת האסונות שנראו באותו הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully