וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיקים התנגדו: עדן אלנה כמעט ולא לבשה את מה שראיתם על הבמה

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 13:43

בהופעתה בחצי גמר האירוויזיון, לבשה עדן אלנה שני לוקים - שמלת מעיל לבנה ומתחת שמלה שקופה עם קישוטי צמות. המעצב אלון ליבנה חושף כי רגע ההחלפה הפומפוזי כמעט וירד מהפרק - "המפיקים אמרו שלא לוקחים סיכונים". עדן לא ויתרה וכך פיצחו את הפלונטר האופנתי

עדן אלנה בחזרה גנרלית, חצי גמר אירוויזיון 2021/יניב דורנבוש

אחרי יותר משבוע של מתח, פחד וחרדה בחסות המצב הביטחוני - הגיע רגע אחד מרגש במיוחד לאזרחי ישראל: עלייתה של עדן אלנה לגמר האירוויזיון. אמש (שלישי) נערך חצי הגמר הראשון ברוטרדם שבהולנד ואלנה, שבשנה שעברה כמעט איבדה את ההזדמנות לייצג את ישראל בתחרות השירה האירופית בשל מגפת הקורונה, שיחקה אותה על הבמה עם השיר "Set me free", שגם מצא את עצמו מאוד רלוונטי לרוח התקופה.

מלבד הביצוע הנהדר, שניצח את השיקולים הפוליטיים שעשויים היו להשפיע על הניקוד, וזיכה את אלנה בכרטיס כניסה לגמר, אי אפשר שלא להתייחס ללוק יוצא הדופן של הזמרת הישראלית. אלא שמה שאתם לא יודעים הוא שכמעט ונמנע מאלנה ללבוש את שני האאוטפיטים המדהימים שעיצב עבורה אלון ליבנה. ברגע האחרון הקרייסס נפתר - והלוק שתוכנן מראש אושר לעליה לבמה.

עדן אלנה. EBU - ANDRES PUTTING,
שמלת מעיל לבנה עם הדפס צמות ושיבוץ אבנים. עדן אלנה על הבמה בלוק של אלון ליבנה/EBU - ANDRES PUTTING

נלך רגע צעד אחד אחורה. עבור ההופעה של עדן אלנה באירוויזיון עיצב אלון ליבנה שני לוקים. האחד הוא שמלת מעיל בצבע לבן עשויה מבד דמוי-עור מבריק, שעליה הדפס ייחודי בהשראת הצמות שכל כך מזוהות עם עדן, פלוס שיבוץ של אלפי אבני סברובסקי בעבודת יד. את ההדפס על הבגד יצרה חברת הסטארטאפ הישראלית "קורנית דיגיטל", ואת הסטיילינג המדויק הביא איתי בצלאלי, שאחת מלקוחותיו הקבועות היא זוכת אירוויזיון בעצמה - נטע ברזילי.

שמלת המעיל הלבנה אינה עומדת לבדה והטוויסט בהופעה מגיע רגע לפני סוף השיר עם חשיפת לוק שני - שמלה שקופה שעליה שזירה של צמות שיער, התואמות את עיצוב השיער הייחודי שעשה לאלנה מעצב השיער אבי מלכה, יחד עם האיפור המדויק של ערן ישראלי. גורם ההפתעה מקפיץ את הנאמבר בכמה רמות, והשמלה שנחשפת מתכתבת באופן מושלם עם הדמות של אלנה, ועם השפה העיצובית של ההופעה כולה. "עדן עפה על הבגד מהרגע הראשון. היא ממש אהבה את המוטיב של הצמות שחוזר בשני הלוקים", מספר ליבנה לוואלה! אופנה. "היא הרגישה שזה מאוד נכון לה - פעם אחת הצמות מופיעות כהדפסה דיגיטלית ובפעם השנייה זה הדבר האמיתי".

עוד בוואלה! אופנה

עירום אומנותי: ניבר מדר בהפקת אופנה מטריפה לאלון ליבנה

לכתבה המלאה
עדן אלנה אירוויזיון 2021. EBU / ANDRES PUTTING,
שמלה שקופה שעליה שזירת צמות בהשראת התסרוקת. עדן אלנה והלוק השני שעיצב ליבנה/EBU / ANDRES PUTTING

אלא שחווית החשיפה המעצימה הזו כמעט בוטלה - וניצלה ממש ברגע האחרון. ליבנה מספר שבזמן החזרות חשיפת הבגד לא עבדה טוב. הרוכסנים של שמלת המעיל, אחד מקדימה ואחד מאחורה, נתקעו והסתבכו בצמות של השמלה מתחת, ועיכבו את כל רגע ההורדה. כשהמפיקים הראשיים של הנאמבר בחנו את המופע, הם לא אישרו את החלפת הלוקים על הבמה, מה שהעמיד את ליבנה ובצלאלי בפני דילמה - איזה בגד בוחרים אם צריך רק לוק אחד?

"המפיקים אמרו שלא לוקחים סיכונים, ואם זה לא עובד בחזרות - לא עושים את זה. אנחנו לא רצינו לוותר. שמלת הצמות מדהימה, אבל היא לא מנצנצת ואירוויזיונית ואילו הבגד השני מאוד בוהק, אבל חסר בו את ה'קיק' של שמלת הצמות", מספר ליבנה. "שלושתינו - אני, איתי ועדן, פשוט לא הסכמנו לוותר. עדן אמרה שהיא לא מוכנה, בשום פנים ואופן, להישאר רק עם בגד אחד. אני מודה שאם היא הייתה אומרת לנו 'עזבו, בואו נוותר, זה לא מסתדר, זה בעייתי', אז אולי היינו יורדים מזה - אבל היא לא ויתרה, אז היינו חייבים למצוא פתרון".

הפתרון שנשלף ברגע האחרון - הזמנת SOS של רוכסנים חדשים במרקם חלק, עשויים פלסטיק ועבים יותר, כך שהם לא יסתבכו בצמות של השמלה השקופה מתחת. הרוכסנים הוזמנו במשלוח אקספרס מארצות הברית והגיעו תוך יומיים. "זה היה ממש מהיר, וזה מה שהציל את הנאמבר בסופו של דבר", מסכם ליבנה. אם לשפוט לפי התוצאה הסופית, אפשר רק להודות על ההתעקשות הזו של השלישייה, שאפשרה לרגע החשיפה להתקיים. הלוק של עדן משלים באופן מדויק את המסר ואת הוויב של ההופעה ועכשיו נותר רק להחזיק אצבעות לרגע הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully